Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranjestas nuo siskon pojat syövät kuin hevoset!

Vierailija
20.06.2026 |

Tultiin mökille eilen. Jouduin sanomaan pojille että nyt riittää, ei tarvitse syödä koko porukan eväitä kerta istumalta. Ja me tuotiin oikeasti paljon ruokaa mökille! Siis muillekin kuin vain oman porukan tarpeisi8n mutta nuo 16 ja 18 vuotiaat siskon pojat  vetiäisivät niin paljon kuin vain antaisi syödä raja ei tule vastaan missään kohtaa. Vanhempi poika söi eilen grillistä ainakin 4 makkaraa, kolme kanan rintafilettä, kaksi pakettia halloumia, neljä maissintähkää, n 20 -25 uutta perunaa (oikeasti kattilallisen!) paketillisen graavilohta ja vähintään 6 jumboherkkusientä. Sitten avattiin jälkkäriksi sipsipussi ja suklaalevy ja mansikoita en onneksi kaikkia rasioita pannut esille, olisivat syöneet kaikki. Siis uskomatonta sakkia! Omat 14 ja 16 vuotiaat tytöt syövät ehkä kymmenesosan jos sitäkään noiden serkkujensa määristä.

Kommentit (213)

Vierailija
201/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset tummelit kuumenee, kun 25 v poika ei ole enää teini, vaikka itse NUORI :D :D :D :D

Vierailija
202/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nuorien" paltatummeleiden kuumeneminen on aina varmaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinää ja kauroja? Pikkasen puuta?

Vierailija
204/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonikäisillä on vielä yleensä kasvu kesken, joten tarvitsevat paljon ruokaa. Pojat syövät enemmän kuin tytöt, eikä se nyt ainakaan ole kehumisen aihe. Et luultavasti ostanut yksin kaikkia ruokia, onhan pojilla omatkin vanhemmat. 

Antaisin syödä vapaasti mutta myös täyteruokaa, voileipiä, niitä pottuja yms. välipaloja. Hedelmiä. Ja vettä, ettei jano näyttäydy nälkänä.  

Vierailija
205/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vtun mässäilyfetissi sulla on, mini-Jorma?

Vierailija
206/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kaappifeederi

Vierailija
207/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nauttii siitä että syöttää ihmisiä sioiksi ja fantasioi niiden panemisesta. 

Vierailija
208/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski savolaissuku? Paljon vammaisia?

Vierailija
209/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoa tulee ku evääsi on hiilihydraattia eli sokeria

Nuo kaksi eivät ole sama asia.

Vierailija
210/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen toisen tytön poikaystävä myös iski ruokapöydässä kiinni lihoihin.

Sanoin hänelle minkäs ikäinen olitkaan, katsoi mua ihan että häh

Pyysin häntä laskemaan monta istuu pöydässä ja sitten monta pihviä on. Pihvejä oli 1 per naama ja tää otti heti ekana 4. 
Sanoin myös meillä on opeteltu ottamaan muut huomioon. Ensiksi ottaa vanhin nainen, sitten vanhin mies ja sinä nulikka ohitat kaikki, vaikka oot nokkimisjärjestyksessä vikana.

Selitti jotain diipadaapaa ja mä sanoin joo, mutta kun ottaa huomioon sä tulit tänne tyhjin käsin, et tuonut edes juotavaa ja oot lipittänyt vaikka kuinka monta viiniä.

Poika veti herneet ja kehoitin häntä soittamaan äidilleen ja kysymään neuvoa.

Lähti pöydästä vihaisena ja tunnin päästä tuli muina miehinä takaisin. Kysyin onko nälkä, nyökkäsi. Tein lautasellisen , mm perunoita ja vikan pihvin.

Veljen tyttö on joskus sanonut poika on itsekäs, mutta ei onnistu tässä osoitteessa. Ollaan mun vanhempien mökillä isolla porukalla

Vierailija
211/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonikäisillä on vielä yleensä kasvu kesken, joten tarvitsevat paljon ruokaa. Pojat syövät enemmän kuin tytöt, eikä se nyt ainakaan ole kehumisen aihe. Et luultavasti ostanut yksin kaikkia ruokia, onhan pojilla omatkin vanhemmat. 

Aivan normaalia tuossa iässä, että ruokaa tarvitaan paljon. Kasvuikä kovimmillaan. 

Vierailija
212/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on nämä "Poikien Äidit" jotka ylpeilevät kullanmurujensa ällistyttävistä ja älyvapaista tempuista sen sijaan että opettaisivat niille käytöstapoja. Pojille sallitaan ihan liian helposti eläminen pellossa, koska "Pojat on poikia". Äidit elleivät heidät pilalle ja suosivat heitä, tyttöjä morkataan ja heitä kontrolloidaan senkin edestä.

Juuri näin. Tätä on edelleen ihan helvetisti! Poikien annetaan elää kuin pellossa ja vastaavasti tytöiltä vaaditaan täysin erilaista käytöstä ja suhtautumista asioihin. Monesti nämä mammat kohtelevat miestäänkin kuin yhtenä kakarana...

Minä olen vaatinut pojaltani tiskaamista, ruuan valmistusta jne mökillä, siinä missä tytöltäkin. Anoppi tulee heti väliin tarjoutuen tekemään sen minkä pojalta vaadin. Tyttöä, joka on vielä nuorempi, hän ei ikinä pelasta kuten poikaa. Paras oli kun tyttö oli pedannut oman sänkynsä eli laittanut lakanat siihen ja lähti laiturille,  anoppi motkotti että miksei laittanut veljensäkin sänkyyn lakanoita kun ne siinä vieressä oli. 
Minusta tuo on sukupolven valuvika. Onneksi sen siirtyminen nuoremmille on katkennut ja nykyään pojat saavat ihan itse opetella huolehtimaan itsestään.

Vierailija
213/213 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä palstan punkeroiden lapsista tulee juristeja :D

Turisteja korkeintaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä