On ihmisillä tylsää kun viettävät juhannusta vauva palstalla.
Suomessa on kyllä paljon yksinäisiä joten tälläinen palsta on varmaan hyväksi.
Kommentit (37)
Toimin Moderaattorina ja tällähän tämä juhannus menee.
126 poistoa vasta. Aika rauhallinen ilta.
Vierailija kirjoitti:
Toimin Moderaattorina ja tällähän tämä juhannus menee.
126 poistoa vasta. Aika rauhallinen ilta.
Kiitos sinulle hyvästä ja tärkeästä työstä. Nopeasti poistuu kun sinulle ilmoittaa.
Tavallaan joo. Aamulla nuoret nukkui univelkojaan joten ei voinut oikein tehdä mitöän. Nyt haluaisin nukkumaan mutta kun tiedän että heidät pitää vielä hakea niin tas notkun täällä.
Ei ole tylsää, mutta kello on niin paljon, ettei tässä enää muutakaan jaksa tehdä. Makaan parvekkeen sohvalla viltin alla, kuuntelen suihkulähteen solinaa ja ihailen kukkivaa puutarhaani lintuperspektiivistä.
Ruoat on laitettu, puutarha ja kesäkukat kasteltu sekä iltakahvit nautittu. Valkoviinipullo on avaamatta, emmekä taida sitä tänään enää avata. Puolisokin köllii sängyssä, ja selailee kännykkää.
Niin, mikä on kenellekin juhannuksenviettoa. Minulle se on rauhoittumista, pikku puuhastelua, herkkuruokien ja kahvin kera sohvalla istumista katsellen ohjelmia, ja välillä puhelinta selaten ja katsoen onko täällä mitään kiinnostavaa. Pois pakollinen suorittaminen. Muutenkin raskaat työt hoidettuna ja loma alkanut, niin en kaipaa hirveää painetta, että nyt olisi pakko mökkeillä ja veneillä. Ei ei ei.
Kirjoittelen tänne muuten vaan. Tai no olen tylsä tyyppi kuitenkin.
Hiivaiset tummelit kuumelee homeisilla mökeillään, luuri kädessään!
Voi vain kuvitella näitä palstapunkeroita, jotka ovat päässeet tylsille mökeille, hiiva löyhkää!
Homeisilla mökeillä hiivatummelit KUUMENEE!
Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Olen lääkekuurilla, enkä saa juoda alkoholia. Niinpä ankeudun mielummin kotona kuin katselen muiden juopottelua mökillä.
Mikään ei ole niin ankeaa seuraa, kuin juoppojen örinän kuuntelu. Siksi vältän kaikkia suomalaisia "juhlia".
Ei ole tylsää. Heitän tänne hyvää juttua koko ajan ja ihmiset vastailee. Hyviä keskusteluja on paljon mitä olen laittanut.
Olen kipeänä anoppilassa. Lapset on jo nukkumassa. En jaksa tehdä paljon muuta kuin tuhlata aikaa internetissä ja odottaa että paranen.
Parastahan tässä on että teet ite ihan samaa :DDD
Vierailija kirjoitti:
Samat hiivaiset incelämmät täällä makaa päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen
Voi sua ressukkaa.
Ei ole yhtään juhannusfiilis. Just mietin, että tänäänkö se oli, mikä päivä tänään on, mitä huomenna tapahtuu...