Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen vetoomus naisille:

Vierailija
17.05.2007 |

lueskelen tätä saittia silloin tällöin, ja täällä tuntuu olevan paljon sitä naisväkeä joita vetoomukseni erityisesti koskee (mukaan lukien oma avovaimoni).

Mies on visuaalinen. Emme voi sille mitään, että vaikka rakastaisimme teitä kuinka paljon tahansa, meitä eivät viehätä löysät, lihoneet vartalot (varsinkaan kun muistamme, miltä näytitte ennen lapsien syntymää) eikä harjaamattomat hiukset meikittömien kasvojen yläpuolella.

Trikoovaatteet ovat ihan ok kotona, mutta joskus voisi laittaa muutakin, vaikka vain miehesi iloksi.

Miehet kiinnittävät huomiota kenkiin. Osta uudet edes joka toinen vuosi. Mielellään muut kuin matalat, halvan näköiset läpsyttimet (pidämme myös koroista, emme voi sille mitään).

Kiitos.

Allekirjoittaneet kaikki miehet tämän palstan naisten kotona.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmanparannus on tärkeämpää kuin naisten meikit, muotikampaukset ja korkeat korot.

Vierailija
2/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän kaikki Sinun " vaatimuksesi" , toivon samaa myös Sinulta.

Onnistuuko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on sinulle tärkeää!!! Ja anna kukkia, vie ravintolaan syömään, auta kotihommissa yms.

Varmasti on sinussakin vikaa!

Vierailija
4/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään sille, että nainen on visuaalinen olento. Vaikka kuinka rakastamme teitä -miehemme -olisi ihan kiva, jos joskus pukeutuisitte vain meitä varten hiukan paremmin. Leikkaisitte hiuksenne muodikkaasti, laittaisitte vaikka vähän raitoja. Ostakaa uusi kiva t-paita edes kerran vuodessa. Ja hyvän tuoksuinen, seksiä tihkuva partavesi saa monen naisen polvet veteliksi, käyttäkää sitä edes hääpäivänä.

Kiitos.

Vierailija
5/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut vähän mutta asiaa!!!

Vierailija
6/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 5, oletko naiivi vai yksinkertainen muuten vain?

Vierailija
7/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
8/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mennettäisit mielenterveytesi? Olethan aina visuaalisesti miellyttävä?

- Ai niin, ja mitä se sitten on?

Vierailija
9/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vuodessa 2007. osallistun kotitöihin, hoidan lapsia, pesen pyykkiä jne. aivan samalla tavalla kuin avovaimoni.

Harrastan liikuntaa 3 kertaa viikossa, aikoihin jotka eivät ole pois lapsiltani tai perheeltä.

Pukeudun niin, että kehtaan katsoa peiliin ja yritän seurata jonkin verran muotia (en ole mielestäni akkamainen, mutta seuraan aikaani).

En tiedä onko kysymys post-post-synnytysmasennuksesta (3 vuotta synnytyksestä), mutta kotonani asuva nainen ei ole sama jonka kanssa seurustelin aikoinaan.

Ihmiset muuttuvat, lapset vaativat aikansa, mutta toivoisin jonkinlaista yritystä palata takaisin aikusten maailmaan tai edes sen liepeille.

Vierailija
10/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahdon tietää miellytätkö sinä naisen silmää vai et?!

Minä olen osuuteni tehnyt, oletko sinä.

Vierailija
11/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

14

Vierailija
12/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt omasta vaimostani ja yleisesti naisista, en sinusta henk. koht.

Vastasin mielestäni jo tähän.

Vierailija
13/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla otti aikaa päästä henkisesti tolpilleni ekan raskauden jälkeen. Kroppa muutti muotoaan ja vaati aikaa tottua ajatukseen, että näytän nyt erilaiselta. Kiloja ei jäänyt, harrastan edelleen liikuntaa (lapsia nyt kolme, käyn kampaajalla, ostan uusia vaatteita jne... silti jotain on eri tavalla ulkonäössäni ja se välillä ahdistaa.

Anna naisellesi hiukan armoa. Minusta raskausaika oli pelottavaa. Olin kuin oman kroppani ulkopuolella ja seurasin, kun joku örkki valtaa ruumiini. Piti ihan etsiä uudelleen se, miltä näytän ja haluan näyttää, miltä kuulostan ja haluan kuulostaa jne... kasvoin uudeksi ihmiseksi.

Kävimme asiasta keskustelua mieheni kanssa paljon. Entä jos uusi minä ei miestä enää kiinnosta. Onneksi kiinnostaa.

Vierailija
14/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyydytätkö avovaimosi myös naisena?

Vierailija
15/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D:D

Vierailija
16/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta vaimosi ei pidä itsestään tarpeeksi huolta? Niinkö? Onko hänellä omaa aikaa oikeasti? Vai meneekö oma aika lepäämiseen kun on niin poikku muitten töitten jälkeen?

Vierailija
17/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mies, joka yrittää välittää avovaimolleen viestiä netin kautta eikä keskustelemalla, ei ainakaan minun mielessäni ole sellainen jonka huomion edes tahtoisin kiinnittää.

Muutos lähtee aina ihmisestä itsestään. Siinä sinulle miettimistä täksi illaksi.

Ja arvaa mitä, tiedän jo sinun vastakommenttisikin! " Taisi kolahtaa?"

Tyypillinen kommentti ihmiseltä, joka ajattelee että vastapuolen mielipiteen voi kumota vetoamalla hänen ulkonäköönsä...

Vierailija
18/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tovottavasti naisesi herää koomastaan, jättää sut ja etsii miehen itselleen

Vierailija
19/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

numero 5, oletko naiivi vai yksinkertainen muuten vain?

Vierailija
20/43 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sen verran puhua oman sukupuoleni edustajien suulla, että en ole koko 32-vuotisen elämäni aikana tavannut yhtään miestä joka olisi immuuni ulkonäölle kun naisista puhutaan.

Kumppanin valinnassa on luonnollisesti tärkeämpää että henkinen puoli matsaa, mutta en voi kieltää etteikö ns. ottaisi pattiin että moni nainen lasten saannin jälkeen priorisoi tämän sisäisen kauneuden niin että pahaa tekee.

Itse tiedän etten ole ulkokultainen ja suhteessamme on muitakin ongelmia joita en halua netissä ruotia, mutta kuulen usein miesten toistelevan tätä samaa ongelmaa jonka toin tässä ilmi.