Jättäisitkö Suomen lopullisesti jos saisit 50 000 e rahaa?
kyllä, sillä saisi jo toimivan merikelpoisen purjeveneen Aasiaan ja asuisin siinä kunnes hait syövät ruumiini
Anders
Kommentit (30)
Minulla on reilusti yli 50 000€ ja tiiviisti aion Suomessa pysyä.
50k on yksi kissanpieru, jolla ei tee yhtään mitään:DD
Miksi synnyinmaa lopullisesti pitäisi jättää, vaikka ulkomaille muuttaa? Onhan täällä kumminkin sukulaiset ja tutut edelleen ja moni pois muuttanut käy silti kotimaassakin aina välillä.
Itse en pysty kuvitelmaan sellaista, että muuttaisin ulkomaille ja asuisin siellä vuositokulla käymättä koskaan enää Suomessa. Mutta jos vaan jokusen vuoden asuisi ulkomailla, niin sen aikana tuskin tulisi tarvetta Suomessa käymiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Ennen asuin Suomessa, koska täällä oli turvallista. Nyt ei ole niin voisin hyvin muuttaa Italiaan, jossa on kuitenkin hyvä sää ja edullisempi hintataso.
Italia on vielä huonommassa jamassa turvallisuuden suhteen. Niiden rannoille ne kumiveneet saapuu. Mutta iloisia peli hetkiä heillä varmasti riittää ;)
Niin mutta Italiassa on sentään parempi sää.
Italia = turvattomuus+hyvä sääSuomi = turvattomuus+huono sää
Valitse siitä
No tykkään kyllä Suomen säästä enemmän. En ikinä muuttais etelämmäksi, suuntana mieluumin pohjoinen :)
Minähän saan tuon. Kolmeen vuoteen. Minnekkäs minä täältä
Minulla on jo 50.000e rahaa mutta en jaksa enää muuttaa pois Suomesta.
Muutamalla kympillä pääsee pois Suomesta.
Jos Viroa kauemmas haluaa niin muutama satanen riittää aika pitkälle.
En, mulla on nytkin 128k tilillä ja täällä ollaan.
En. Ei tuo raha kuitenkaan loppuelämäksi riittäisi, sama kuinka halvassa maassa asuisi
Ei aloituksessa sanottu, että tuo on ainoa raha. Jollain voi olla tilanne, että säästöjä jo on, mutta tarvitsisi vielä 50 tonnia lisää, jotta uskaltaisi lähteä.