Piti olla aika naiivi, että uskoi johonkin vallankumoukseen Iranissa
Valtaosa maassa kannattaa ja on ylpeä nationalistisesta islamistihallinnosta.
Propaganda haluaa länkkäreiden uskovan toisin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidätä hengitystäni, mutta toivon, että Iranin kansa pääsisi eroon nykyisestä hallinnosta ja saisi paremman tilalle.
En pidätä hengitystäni, mutta toivon USA:n pääsevän eronon nykyjohtajistaan ja saavan tilalle selaliset, jotka eivät aloita laittomia hyökkäyssotia ympäri maailman. Ehkäpä sen jälkeen demokratiakehitys voisi alkaa myös Persianlahden alueella, nini Iranissa kuin Arabiemiraateissakin.
Entäpä ne Iranin tekemiset?
Miten ne tuppaa unohtumaan niin helposti?
Mitenkäs se puuha, jossa käytetään proxyja ja itse piiloudutaan, saadaan loppumaan ellei hyökkäämällä itse pääjehun kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Asiat ovat siellä joiltain osin paremmin kuin Suomessa. En usko siksi suureen kumouksellisuuteen.
Ei tule helposti kumousta tuolla koska tuolla pistettiin 36 500 mielenosoittajaa kerralla kylmäksi, joka on noin puolet Hirosiman atomipommin uhrien määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat ovat siellä joiltain osin paremmin kuin Suomessa. En usko siksi suureen kumouksellisuuteen.
Ei tule helposti kumousta tuolla koska tuolla pistettiin 36 500 mielenosoittajaa kerralla kylmäksi, joka on noin puolet Hirosiman atomipommin uhrien määrästä.
Trumpin olisi kannattanut olla nopeampi ja nuun lännen osoittaa oikeasti tukeaan. Siinä oli iranin mahdollisuus.
Kun iranissa oli vallankumous 1979, niin vasemmisto ja yliopistoväki tuki sitä.
Kun valta oli mullaheilla, niin vasemmisto teloitettiin.
No shit. Juutalaiset ja jenkit nyt vain yrittivät jälleen harvinaisen kömpelöä ja teennäistä värivallankumousta. Ainoat paikalliset, jotka kannattivat tuota, olivat hutsunaiset, joita harmittaa, etteivät pääse Iranissa vapaasti OF-portoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon Iran mikä vaan muuten omissa oloissaan, mutta teroja se tukee ja on siten terovaltio. Tavoite on esim. Israelin tuho, ja jos suinkin mahdollista, kaikki länsimaat. Pappisvalta on fanaattinen, vailla järkeä.
"Israel" on itse maailman suurin terroristivaltio ja sietäisikin tulla tuhotuksi.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että suurin osa kansasta on kyllästynyt ja vastaan hallintoa. Mutta alistuvat vaan. Tahtoa ei sittenkään riitä.
Tahtoa olisi, mutta kykyä ei. Hallinto murhaa välittömästi kaikki, jotka yrittävät, koska heillä ei ole resursseja eikä aseita. USAn ja Israelin olisi pitänyt pommittaa koko väkivaltakoneisto sieltä hemmettiin. Nyt kansa joutuu vaan kärsimään kahta kauheammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon Iran mikä vaan muuten omissa oloissaan, mutta teroja se tukee ja on siten terovaltio. Tavoite on esim. Israelin tuho, ja jos suinkin mahdollista, kaikki länsimaat. Pappisvalta on fanaattinen, vailla järkeä.
"Israel" on itse maailman suurin terroristivaltio ja sietäisikin tulla tuhotuksi.
Israel ei terrorisoi vaan puolustautuu. Eivät he enää eläisi, jos eivät puolustautuisi vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Miltä osin ne on paremmin
Varmasti moni iranilainen ei pidä hallinnosta, mutta tuskin pitää myöskään vaihtoehtona juutalaisten vallan alla olemistakaan lol. Sillä juuri se seuraisi, jos juutalaisten ja jenkkien värivallankumous olisi toteutunut. Ulkoinen vihollinen kyllä yhdisti suurimman osan iranilaisista puolustautumaan, vaikka keskenään saattaisivatkin olla riidoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel ei terrorisoi vaan puolustautuu. Eivät he enää eläisi, jos eivät puolustautuisi vahvasti.
Miten puolustautui, kun esimerkiksi räjäytti WTC-tornit vuonna 2001 ja lavasti muslimit syyllisiksi?
Luuliko joku todellakin että trumppi halusi auttaa iranilaisia vapautumaan. Tarkoitus oli saada Iraniin nukkehallitsija ,niinkuin Irakiin.ja ottaa luonnonvarat käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yrittänyt tulla toimeen sekopääterroristien kanssa. Rakentanut aitaa että itsemurhapommittajat pysyisivät poissa siviilejä lahtaamasta, kehittänyt valtavan tehokkaat ammusten estolaitteet. Kaikille on pommisuojat. Ja miksiköhän? No kun tuhovimmaiset pai5si uhkaavat myös toteuttavat juutalaisten tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakobista lähtee laki kurittomille ja niskureille.
Äitinsä ja isänsä tappajille jne.
Ei ihme että te vihaatte suunnattomasti Israelia.
Vierailija kirjoitti:
Luuliko joku todellakin että trumppi halusi auttaa iranilaisia vapautumaan. Tarkoitus oli saada Iraniin nukkehallitsija ,niinkuin Irakiin.ja ottaa luonnonvarat käyttöön.
Sama Ukrainassa luonnollisesti, siis kun Maidan-värivallankumous järjestettiin vuonna 2014. Nukkehallitus Venäjän vastaisen proxy-sodan käyttöön. Kas kummaa, Ukrainassakin on ollut täysin juutalainen hallinto vuodesta 2014. Israel yrittäisi samaa Iranissa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakobista lähtee laki kurittomille ja niskureille.
Äitinsä ja isänsä tappajille jne.
Ei ihme että te vihaatte suunnattomasti Israelia.
Painuhan vit tuun siitä juutalainen mulkku. Raamattu kiroaa teidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Israel puolustautuu Hamasin ja Hizbollahin rakettitulta vastaan pommittamalla noiden järjestöjen kohteita. Ilmoittaa vieläpä etukäteen, mihin se aikoo iskeä ja kehottaa siviilejä poistumaan ennen sitä. Ei tuo ole terro rismia nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten puolustautui, kun esimerkiksi räjäytti WTC-tornit vuonna 2001 ja lavasti muslimit syyllisiksi?
Hah hah, älyttömintä mitä olen ikuna kuullut. Ota nyt silmä käteen ja katso mitä islamistit touhuavat. Mitä he haluavat ja mitä toteuttavat.
Olet väitteinesi kuin höynäytetty h-jugendilainen. Aika aikuistua, lopettaa syntipukkien etsiminen ja katsoa rehellisesti totuutta kohti.
Naisillehan siellä on vaikeaa. Miehille passaa hyvin. Tärkeämpää kuin vapaus on muslimin kunnia. Hahahhaa sille.