Kun menet YouTubeen, mikä on ensimmäinen video, jota algoritmi suosittelee sinulle?
Kommentit (37)
pöytkonen alustalla browserilla yt ei enää suosittelee videoita, vaan sivu on tyhjä, eli pitää itse kirjoita hakukentällä jotain että yt alaa näyt ä jotain
En katso youtubea, ihan turhaa roskaa
"Ultimate Ghibli Piano Medley Calm Background Music for Working"
Killer grandma realizes she's been caught 40 years later. Katon näitä ratkaistuja coldcase juttuja.
Putin ja sotavideoita. Sitten jotain car attacks? Joku hakkeroi . Ukraina videoita katsottu joskus siitä seuraa näitä .
Vierailija kirjoitti:
En katso youtubea, ihan turhaa roskaa
Mä kuuntelen siellä vain musiikkia. Lähinnä taustamusiikkia, mutta joskus nostalgiapäissäni musiikkivideoita. On mulla Spotifykin "bändien kuunteluun", mutta youtubesta tykkään laittaa esimerkiksi klassista tai jotain rauhaisaa elokuvamusiikkia yöksi tai kun oleskelen kotona.
t: tuo, joka sai ehdotukseksi Ghiblin pianomusiikkia
Vierailija kirjoitti:
pöytkonen alustalla browserilla yt ei enää suosittelee videoita, vaan sivu on tyhjä, eli pitää itse kirjoita hakukentällä jotain että yt alaa näyt ä jotain
Mistä sä tiedät, kun et katso? Pettämätön logiikka sulla?
Venäläiset vetää videoita videoiden päälle . Ei enää mitään iloa katsoa . Voya con dios YouTube.
Venäläiset kääntäjät vääristelee TV sarjatkin. Textit päin persettä.
La promesa sarjaan tuli venäläinen ruletti aseella Curro .
Video joka spoilaa vuosi sitten julkaistun Jurassic World Reborthin lopun.
Onko DNA venäläinen ? Entä Novosti ?? Entä sanoma media Finland Oy ???? Iltalehti .
Slaavit kasvattaa taas syntejään . Loukkaa muita.
Antakaa slaavien tehdä syntinsä ja sotia Ukrainassa . Turha auttaa mitenkään . Karma niitä hoitaa silmät silmistä.
Omenapiirakan teosta kertova video.