Aiotteko panna juhannuksena?
Kommentit (61)
Ei oo tiedossa semmosta jonka kanssa nappais niin hyvin..
Kyllä, jos halukas nainen löytyy:))329
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nussiminen kuuluu aina juhannukseen!
Meillä on keskiaikaseuran kanssa pieni juhannusleiri. Muutama tusina, ehkä sata osanottajaa, keskiaikakamppeet, keskiaikateltat, keskiaikavaatteet ja keskiaikajuomat ja -ruoat. Oluet, simat ja omppuviinit valmistuvat ajoissa, porsas on hankittu valmiina ja pistetään vartaaseen ja kaikki on valmisteltu.
Meillä on aina ollut siellä semmoinen juhannusneitojuttu ja mä voitin arpajaiset tänä vuonna. Me tehdään leirin keskusaukiolle iso peti saniaisista ja iltasyöminkien jälkeen mä menen siihen alasti makaamaan ja makaan siinä koko juhannusyön. Kuka vaan pojista saa tulla ja nussia mua yksi kerrallaan ja muut saavat syödä, juoda ja katsella.
Kolme tytöistä on nimetty mulle piioiksi ja ne tuovat mulle ruokaa ja juomaa ja pyyhkii mut puhtaaksi ja mitä vaan tarvitaankin ja joku niistä tuuraa mua silläaikaa kun mun täytyy käydä pissalla.
Tämä on tällainen slaavilainen juttu ja tällä saadaan kaikille osanottajille onnekas vuosi.
Toivottavasti pojat eivät tällä kertaa ryyppää itseään liian juovuksiin ja lepakoille ei tänä juhannuksena tarjoilla jälkiruokaa!
Larppaajat ei saa mitään. Ne on reppanoita.
Siellä vain miehet miekkailevat keskenään! Mutta hauskaa pillutonta Juhannusta!
Ruåtsin kielen harjoitus:
Annan kirkas otsa:
Annas Klara panna.
Ainoa mitä jäi mieleen ruotsin tunneilta.
Hyvin alkoi. Mökkinaapurin ukko taas sammuneena sängyssä ja rouva ekan kerran viime syksyn jälkeen kävi ratsastamassa. Oli nopea mutta näytti saaneet ja minä laukesin myös. Ei puhunut mitään mutta tyytyväisenä lähti. Hyvää juhannusta kaikille.
En. Mulla on menkat, ei napostele.
Tänään täällä mökillä aamiaista laittaessani en voinut olla huomaamatta naapurimökin vuokralaisten touhuiluja. Vanhempi pariskunta; nuolivat toistensa alapäitä keskellä laituria.
Haluaisin saada kunnolla munaa mutta haaveeksi taitaa jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin sinä olet. Itse mökillä Lepaalla
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se sateenkaari varjon alla.
Nyt menee hyvin. Aamulla kävi mökkinaapuri ratsastamassa ja juuri toinen naapurin leski rouva. Lasten lasten kanssa juhannusta viettämässä ja tarvitsee apua uimalaiturin siirtämisessä. Menen kohta avuksi ja lupasi lounasta. Halimme juuri ja juhannussuukkoja vaihdettu. Nännit kovettuvat ja itselläni seisoi ja varmasti huomasi. Leski rouva alta 70.
Olen sukulaisen mökillä uuden naisystävän kanssa. Äsken tarjosi pilluaan sormetettavaksi ja nuoltavaksi; panemaan pääsen kuulemma sitten illemmalla.
On jo kerran naitu, varmaan naidaan vielä uudestaankin. Ei eroa mitenkään muista päivistä. Lapset on maailmalla, joten aikaa on, ja onneksi edelleen myös halua.
Aamulla yritin mutten "saanut". En lannistu, yritän illemmalla uudestaan.
M60
Vierailija kirjoitti:
M60
Tee ruokaa ja passaa päivän aikana muutenkin. Kyllä se siitä lämpenee jos on äitiinsä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M60Tee ruokaa ja passaa päivän aikana muutenkin. Kyllä se siitä lämpenee jos on äitiinsä tullut.
Jos on äitiinsä tullut, niin antaa. Jos on isäänsä tullut, niin vaatii.
Vaimo on luvannut antaa juhannuksena, onkin ollut varmaan 3 vk tauko. Pussit täynnä ja pinkeenä joten melko nopeasti ruiskahtaa spermat. Nuolen vaimon ennen naintia , joten vaimokin saa nautintoa.
M 73