Mikä ihmeen jatkuva makkarakeskustelu täällä on alkanut?
Oletteko kaikki oikeasti niin älyttömiä makkaranpurijoita, että pitää olla sivukaupalla aloituksia joistakin makkaroista?
Siis mitä ihmettä??
Kommentit (23)
Kai se liittyy juhannukseen ja sen ruokakulttuuriin.
Henkilökohtaisesti en voi ymmärtää, että joka vuosi lehdetkin on täynnä vain makkara-arvosteluja. Ihan kuin ei muita juhannusruokia olisi olemassakaan.
Mihin on unohtunut kaikki suomalainen perinneruoka: kasvikset ja kala?
Vierailija kirjoitti:
Mihin on unohtunut kaikki suomalainen perinneruoka: kasvikset ja kala?
Aivan totta! Ja nämä kun käy grilliin aivan kuten makkarakin. Miksi ei lehtien palstoilla hehkuteta näitä?
Minkä makkaran ap valitsee juhannuspöytään?
Juustokabanossi grillattuna rapeakuoriseksi, tulista sinappia, perunasalaattia ja keltaista jaffaa.
On kuulkaas hyvää!
Juhannuksen kuningas on makkara ja juhannus lähestyy. Monella makkarahammasta jo kolottaa. Ja kun ei sitä makkaraa nyt sentään montaa päivää ennen juhannusta voi ruveta syömään, niin sitten pitää vaan puhua siitä vesi kielellä.
🍺+ makkara = voittamaton yhdistelmä juhannuspöytään!
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksen kuningas on makkara ja juhannus lähestyy. Monella makkarahammasta jo kolottaa. Ja kun ei sitä makkaraa nyt sentään montaa päivää ennen juhannusta voi ruveta syömään, niin sitten pitää vaan puhua siitä vesi kielellä.
Eikö makkara olekaan suomalaisten perusvihannes ympäri vuoden?
Mutta eikö oo kiva, juhannus on kaikkien juhla, ei mikään rapujensyöntokestit paremmalle porukalla.
Wilhelmi 1,29 joka kaupassa.
Kansalla on rahat vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksen kuningas on makkara ja juhannus lähestyy. Monella makkarahammasta jo kolottaa. Ja kun ei sitä makkaraa nyt sentään montaa päivää ennen juhannusta voi ruveta syömään, niin sitten pitää vaan puhua siitä vesi kielellä.
Eikö makkara olekaan suomalaisten perusvihannes ympäri vuoden?
On.
Ajattelin heti, että palstan vegaaniaktivistit keksineet rollata syvästi halveksimiaan lihanpurijoita, mutta varmaankin erehdyin.
Suomalaiset syövät huonoja makkaroita. 17600 äänesti parasta grillimakkaraa: Voittajaksi tuli Huilun Tuhti, joka ei pärjännyt asiantuntijoiden makutestissa. Toiseksi tuli Atrian Hiillos grillimakkara, mikä on aivan kuraa.
Aloitit itsekin makkarakeskustelun.Kävin tänään kaupasta ostamassa 2 pkt Wlhelm tarjousmakkarat. Hyvää Juhannusta. 🍺🤪
Teurasjätteitä perunajauhoon sotkettu suolaa lisäksi sitte käristetään.
No käytättekö sitten yleensä vain yhtä makkaralaatua vai useita erilaisia yhtäaikaa?
Vierailija kirjoitti:
No käytättekö sitten yleensä vain yhtä makkaralaatua vai useita erilaisia yhtäaikaa?
DI-miehen kanssa aina vähintään 6 eri laatua. Kaikki lihaisia premiym makkaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käytättekö sitten yleensä vain yhtä makkaralaatua vai useita erilaisia yhtäaikaa?
DI-miehen kanssa aina vähintään 6 eri laatua. Kaikki lihaisia premiym makkaroita.
Ollaanpas sitä nyt niin fiininä. 😂
Älä nyt viitsi kun tädeillä tekee makkaraa mieli eli ovat selvästi puutteessa