Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuotohäiriö

17.05.2007 |

Moi!

Onko kellään tullut clomien aikana kuukautiset kesken kierron, vai mitähän tämä on! Aloin vuotamaan ja kp17 on vasta, normaali 27.

Toinen clomi kuuri menossa ja aivan uksin olen tän asian kanssa kun ei ole ketään tuttua joka olisi clomeja syönyt.. Oliskohan kukaan joka osaisi hieman auttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse clomien tuoteselostelapussa lukee näin:

" Haittavaikutukset:

Hoidon aikana voi esiintyä kuumia aaltoja sekä vatsan tai lantion alueen vaivoja ja kipuja, joihin joskus liittyy pahoinvointia ja oksentelua. Valmisteen käytön yhteydessä on myös ilmennyt rintojen aristusta, epänormaaleja kohtuverenvuotoja, emättimen kuivuutta, painonnousua, päänsärkyä ja lisääntynyttä virtsaamistarvetta."

Mutta siis kehoittaisin soittamaan lääkärille ja kysyä, mitä kannattaa tehdä. Itse söin aikoinaan clomeja muutaman kuurin, mutta en kärsinyt vuotohäiriöistä.

-Allu

Vierailija
2/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoto on vähäistä ja kestää vain paripäivää niin voisi olla myös ovulaatio, minulla kävi juuri näin. Mä vuodin 23-25 kp:t ja masennuin jo kun alko niin aikasin, se sitten loppui kuitenkin ja pian oli ovis että näin :)

Tsemppiä kuitenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista! Pitäis vissiin huomenna kokeilla soittaa, ihan kuukautisilta tuntuu, mutta ensimmäistä kertaa aivan kivuttomana, toinen päivä tänään kun vuodan ja veri on jotenkin aivan tummaa.. alkoi niin yllättäen ettei sitä edes osannut aavistaa, autossa istuin ja takapenkille kurkotin pojalle antamaan jotan ja plup tuli tavarat housuun =/