Työtön perheellinen tuttu saa toimeentulotukea ja muita tukia 8900€/kk
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Eikä saa.
Miten niin? Noin 1000 suomalaista saa 9000€/kk tukina tai enemmän.
Voi saada jos on suurperheen äiti.
Eikä saa ! Ap jankuttanut työttömistä tutuista 8900 kertaa eli mitä tässäkin valehtelussa Viiraako päässä pahemman kerran
Onko tähän summaan laskettu mukaan jotkut superkalliit lääkkeet?
Muuten ei pidä paikkaansa ja jokainen voi itse kelan laskureila katsoa mitä tukia voi saada. Näistä kannattaa myös huomioida ettei esim. toimeentulotuen perusosa ole maksettavaa etuutta vaan laskennallinen kulu. Ja huomioida myös mitkä tuet ovat verollisia, että osasta menee vielä 30% vero.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei pidä paikkaansa ja jokainen voi itse kelan laskureila katsoa mitä tukia voi saada. Näistä kannattaa myös huomioida ettei esim. toimeentulotuen perusosa ole maksettavaa etuutta vaan laskennallinen kulu. Ja huomioida myös mitkä tuet ovat verollisia, että osasta menee vielä 30% vero.
Ei ole, pelkästään tuet jotka saa omaan käyttöön ja vuokraan
ap
Vierailija kirjoitti:
Noin 1000 suomalaista saa 9000€/kk tukina tai enemmän.
Minä asun yksin ja minulle maksoivat purjeveneen moottorirempan.
"Ilta-Sanomat laski Kelan tukilaskurilla, että esimerkiksi työtön seitsemän lapsen yksinhuoltaja, joka asuu Helsingissä voi saada kuukaudessa lähes 6 000 euroa Kelan tukia. Summa nousee näin muhkeaksi, kun lasketaan yhteen työttömyysetuus, lapsilisät ja niiden yksinhuoltajakorotukset, asumistuki, elatustuki ja toimeentulotuki.
– Tuista varmasti kertyy tuhansien eurojen summia, mutta kulutus on isoilla perheillä suurta. Perustoimeentulotuki kattaa vain välttämättömimmät asiat."
Senkun vaihdat paikkaa tuon yh-henkilön kanssa!
Kadehditte, voi hyvä tavaton!
JA nä'mäkin oli kahden vuoden takaa, ei enää!
Höpö-Höpö-Maassa saa, ei Suomessa, jos ei ole tyyliin 16 lasta, joista osa saa vammaiskorvausta.
Vierailija kirjoitti:
Höpö-Höpö-Maassa saa, ei Suomessa, jos ei ole tyyliin 16 lasta, joista osa saa vammaiskorvausta.
Ei tarvitse kuin 7 ADHD lasta ja asuu Helsingissä
Ensinnäkin. Kukaan ei ole sun kanssa tekemisissä. Se, että olet nähnyt jonkun, ei tee siitä tuttua.
Sulla on yksi elämä, ei ole mitään palkintoa taivaassa, jos tän sössii.
Mieti sitä ja elä edes yks päivä sitä. Täällä jankkaa jotain tommosta.
Eikä saa.