Miten toimisit, jos (tahollaan varattu) nainen yrittäisi sinnikkäästi viedä sinulta miehen?
Mies ei ole hänestä kiinnostunut eikä pettäjä, siinä se oleellisin ja tärkein. Mies väistelee häntä aina jos suinkin voi, ei silti täysin mahdollista. Ilmeisesti kyseisellä naisella on tipahtanut pari ruuvia päästä tässä viime vuosina. Olemme kyllä varsin ymmärtäväisiä ihmisiä molemmat, mutta tuleehan jossain rajakin vastaan.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kuvittelette vain, että nainen jahtaa miestäsi?
En ikävä kyllä kuvittele, kyllä meillä molemmilla on varsin realistinen käsitys tilanteesta. Mies ei todellakaan nauti tilanteesta, eikä ole rohkaissut.
Millaisissa tilanteissa se nainen sitten on miehesi kanssa tekemisissä? Vai tekstaileeko hänelle tai jotain...?
Saunailloissa ja mitä nyt muita yhteisiä.
Tämä ei ollut ap. Ei ole mitään saunailtoja.
Tavallisia tilanteita, en mene yksityiskohtiin. Mies on niissä asiallinen, tiedän faktana, eikä millään tavoin ole tätä ihmistä rohkaissut.
Miten se nainen sitten käyttäytyy?
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on naisen miestä infottu. Siltä varalta että elää tietämättömänä valheessa kyseisen manipulaattorin otteessa. Toivottavasti selviää jälkikasvullekin, minkälainen ihminen se äiti oikeasti on.
Tuskin tämän ’’vainoajan’’ mies on tietämätön, jos kerran oikeudessahan on oltu.
Vierailija kirjoitti:
vaatisin että miehen kanssa mennään poliisille ja tehdään lähestymiskielto naiselle. Kyllä se siitä oppii. Mutta mies pitää saada mukaan. Kerrot asian vaikutuksesta omaan hyvinvointiisi
Kuvitteletko oikeasti, että noin kevein perustein saisi lähestymiskiellon? Ja vieläpä poliisilta, joka voi myöntää kiellon vain akuutissa vaaratilanteessa? 😀
Vierailija kirjoitti:
Tällä naisella voi vähän eri kuva tilanteesta ja miehesi ei ole täysin rehelilinen.
Tällainen tulee mieleen, jos mies itse ei saa sanottua asiaa sille naiselle vaan antaa asian jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä naisella voi vähän eri kuva tilanteesta ja miehesi ei ole täysin rehelilinen.
Tällainen tulee mieleen, jos mies itse ei saa sanottua asiaa sille naiselle vaan antaa asian jatkua.
No sitten vaan antaa sen jatkua, mikä ongelma?
Jos mies haluaa olla jonkun muun kanssa, hän eroaa vaimostaan. Jos taas ei eroa, hän haluaa olla vaimonsa kanssa. Toinen nainen ei voi muuta kuin odottaa - esimerkiksi 20 vuotta.
Jos mies ei oikeasti olisi kiinnostunut hänestä, niin sittenhän minun ei tarvitsisi tehdä mitään. Miehillä on ihan oma tahto, ei niitä voi vasten tahtoaan viedä. Jos mies pyytäisi tukea (esim. kokee, että helpompi komentaa naista jättämään hänet rauhaan, jos paikalla on kaksi vastaan yksi), niin tietysti tukisin.
Varmasti loukkaa pahoin, jos joku ei pidä sinua minään. Olisi valmis heittämään sinut roskakoriin sinun omasta rehellisestä elämästäsi. Valmis tulemaan tilallesi sinun kotiisi, elämääsi, sinun parisänkyysi sinun elämänkumppanisi viereen. Tunkemaan sinun mahdollisten lastesi elämään (traumatisoimaan) ja sinun mahdollisia lemmikkejäsi hoivaamaan (kaltoinkohtelemaan).
Miettikää nyt! Herättäähän tuollainen ansaitusti inhoa ja vihareaktiota. Vaarallista jopa. Tuollaisilta puuttuu terve kunnioitus muita ihmisiä kohtaan, eli toisin sanoen he ovat tyhmänrohkeita. Mutta narsistit ovat. Tai mikä ikinä onkaan diagnoosi tunkeilijalla, mutta pahemman luokan dg taatusti kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti loukkaa pahoin, jos joku ei pidä sinua minään. Olisi valmis heittämään sinut roskakoriin sinun omasta rehellisestä elämästäsi. Valmis tulemaan tilallesi sinun kotiisi, elämääsi, sinun parisänkyysi sinun elämänkumppanisi viereen. Tunkemaan sinun mahdollisten lastesi elämään (traumatisoimaan) ja sinun mahdollisia lemmikkejäsi hoivaamaan (kaltoinkohtelemaan).
Miettikää nyt! Herättäähän tuollainen ansaitusti inhoa ja vihareaktiota. Vaarallista jopa. Tuollaisilta puuttuu terve kunnioitus muita ihmisiä kohtaan, eli toisin sanoen he ovat tyhmänrohkeita. Mutta narsistit ovat. Tai mikä ikinä onkaan diagnoosi tunkeilijalla, mutta pahemman luokan dg taatusti kyseessä.
Oletko ajatellut että miehesi on yhtä lailla syyllinen jos hänen mukaansa lähtee?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti loukkaa pahoin, jos joku ei pidä sinua minään. Olisi valmis heittämään sinut roskakoriin sinun omasta rehellisestä elämästäsi. Valmis tulemaan tilallesi sinun kotiisi, elämääsi, sinun parisänkyysi sinun elämänkumppanisi viereen. Tunkemaan sinun mahdollisten lastesi elämään (traumatisoimaan) ja sinun mahdollisia lemmikkejäsi hoivaamaan (kaltoinkohtelemaan).
Miettikää nyt! Herättäähän tuollainen ansaitusti inhoa ja vihareaktiota. Vaarallista jopa. Tuollaisilta puuttuu terve kunnioitus muita ihmisiä kohtaan, eli toisin sanoen he ovat tyhmänrohkeita. Mutta narsistit ovat. Tai mikä ikinä onkaan diagnoosi tunkeilijalla, mutta pahemman luokan dg taatusti kyseessä.
Oletko ajatellut että miehesi on yhtä lailla syyllinen jos hänen mukaansa lähtee?!
Oletko ajatellut, että en puhunut tuossa itsestäni vaan suhtauduin normaalilla empatialla aloittajaan tai keneen tahansa, joka on joutunut kokemaan tuollaista.
Miksi minun pitäisi toimia jotenkin? Kai se mieskin osaa sanoa/osoittaa ettei kannata yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Etoo tällaiset keskustelut. Jos jonkun mies lähtee niin se ei ole kenenkään toisen syy. Hyvään parisuhteeseen ei pääse kukaan väliin. Vielä enemmän etoo että tulee avautumaan tänne että aikoo käyttää raakaa väkivaltaa jotain toista naista kohtaan. Siis tällaisia hulluja on täällä vapaalla jalalla. Ja sanoo vielä olevansa äiti. Siis järkyttävää. Sanoisin tuolle miehelle että juokse ja ota lapsetkin mukaan turvaan tuollaiselta mielipuoliselta ihmiseltä.
Luin ketjun, eikä aloittaja ole uhkannut. Joku muu välissä on kirjoittanut omiaan. Opettele sisäistämään lukemasi, sitä paitsi täällä on ketjujen sotkijoitakin, jotain trollaajia, jotka esiintyvät muka ap:na milloin missäkin ketjussa. Nyt vähän hoksottimia, jos löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan häneltä tissit irti.
Ilmoitetaan tää kommentti eteenpäin. Vaikuttaisi että sinä olet itse teistä se hullumpi eikä tuo toinen nainen. Miehellesikin on turvallisempaa päästää irti väkivaltaisesta naisesta. Oot siis hankkiutumassa vankilaan?
En mä vankilaa pelkää, pitäkää tissit piilossa niin ei tule ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti loukkaa pahoin, jos joku ei pidä sinua minään. Olisi valmis heittämään sinut roskakoriin sinun omasta rehellisestä elämästäsi. Valmis tulemaan tilallesi sinun kotiisi, elämääsi, sinun parisänkyysi sinun elämänkumppanisi viereen. Tunkemaan sinun mahdollisten lastesi elämään (traumatisoimaan) ja sinun mahdollisia lemmikkejäsi hoivaamaan (kaltoinkohtelemaan).
Miettikää nyt! Herättäähän tuollainen ansaitusti inhoa ja vihareaktiota. Vaarallista jopa. Tuollaisilta puuttuu terve kunnioitus muita ihmisiä kohtaan, eli toisin sanoen he ovat tyhmänrohkeita. Mutta narsistit ovat. Tai mikä ikinä onkaan diagnoosi tunkeilijalla, mutta pahemman luokan dg taatusti kyseessä.
Oletko ajatellut että miehesi on yhtä lailla syyllinen jos hänen mukaansa lähtee?!
Oletko ajatellut, että en puhunut tuossa itsestäni vaan suhtauduin normaalilla empatialla aloittajaan tai keneen tahansa, joka on joutunut kokemaan tuollaista.
Mutta se että tulee tänne uhkailemaan jonkun silpomisella niin on oksettavaa.
Porukka trollaa ja sä revit pelihoususi. Voi teitä boomereita.
Monesti nämä yrittävät laittaa vielä viattoman syyksi oman toiminnan eivätkä kestä sitä että oikealle kohteelle menee se empatia.
Onko tämä nainen naapurinne? Miehen työkaveri? Miten hän pystyy jatkamaan miehesi liehittelyä luontevasti?
En tekisi mitään. Ihan on miehen itsensä kyettävä tuo asia hoitamaan. Ellei kykene niin sitten mies nauttii tilanteesta ja on ilmeisen vietåvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysehän on miehen ja häirikkönaisen välisestä asiasta. Eiköhän mies saa asian hoidettua pois päiväjärjestyksestä, jos haluaa.
Jos naisella viiraa päästä, kuten ap kertoo, ei sitä välttämättä saa "hoidettua pois". Vaimon asiaksi se tulee siinä vaiheessa, kun ihastunut nainen alkaa julkisesti puhua hänen ja ihastuksensa parisuhteesta 🙄
Mieti omalle kohdallesi, jos joku epätoivottu ihailija juoksee perässäsi: tottakai yrittäisit kaikin tavoin tehdä hänelle selväksi mm. tylyllä käytöksellä että ei kiinnosta. Ja sanoisit suoraan, jos hyppii nenille asti.
Ellet sitten halua hänen piirittävän sinua. Yllättävän usein näistä lukiessa miehelle tuntuu olevan vaikeaa torjua naista, ja vaimo silti on kovin huolissaan siitä kuinka tilannetta ei saada loppumaan vaikka mies haluaisi. No ei halua, ellei tee asialle jotain aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan häneltä tissit irti.
Ilmoitetaan tää kommentti eteenpäin. Vaikuttaisi että sinä olet itse teistä se hullumpi eikä tuo toinen nainen. Miehellesikin on turvallisempaa päästää irti väkivaltaisesta naisesta. Oot siis hankkiutumassa vankilaan?
😂 Nykyään kaikenlainen huumorin- ja sarkasmintaju on aina jollain hukassa tällä palstalla. Vitsi kuin vitsi niin takuulla joku ottaa kirjaimellisesti ja täysin vakavissaan. Vai oliko tämä vankila-kommentti myös hulvaton vitsi?
Ette mene enää sellaisiin tilaisuuksiin.