Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Digistailaus

Vierailija
16.06.2026 |

Tästähän oli jokin aika sitten asiaa hesarissakin, mutta nyt ihan viime päivinä olen törmännyt kaikista pahimpiin esimerkkeihin tosielämässä. Olen vakavissani asunnonvaihtoaikeissa ja kävin katsomassa erästäkin asuntoa, joka vaatii kaiken kattavan remontin. Ja koska budjetti on hiukan tiukka, jäin miettimään, mitä kaikkea on pakko uusia heti, mitä voi kunnostaa itse ja minkä kanssa vielä pärjää. 

Asunnon kuvissa ei ole mitään mainintaa digistalauksesta, mutta niinpä vaan kuvissa on jopa erilaiset kaakelit kylpyhuoneessa, eri tapetit ja pistorasiat, ovenkahvat ovat pörheänä hiukan yläviistoon ja keittiö on vanha mutta hienon retohenkinen (siis sellanen, ettei sitä tarvitsisi uusia...). Paikanpäällä todellisuus oli ihan eri. Kun en kehdannut alkaa näytöllä kuvaamaan, joudun nyt muistelemaan asuntoa näiden feikattujen kuvien kanssa. Ja on tosiaan oviaukotkin siirtyneet ja yksi puuttuukin kokonaan kuvista. Siis miten on mahdollista, että tämä on edes sallittua - aika monelle meistä asunto on se elämän suurin investointi. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme