Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopettanut kokonaan ulkoilun ja liikunnan jo noin pari kuukautta sitten - kysynkin nyt?

Vierailija
16.06.2026 |

Onko täällä saman kokeneita, jotka olette lopettaneet liikuntaharrastuksenne ja olette vaan pääasiassa tietenkin kotona.  Istuskelette tai makoilette tehden kaikkea mitä nyt voi edellä mainituissa staattisissa asennoissa tehdä esim.  katsella telkkariohjelmia, lukea, selailla tietokonetta, älypuhelinta tai neuloa vaikkapa villaisia asusteita jne. ihan mitä vaan kukin sitten harrastaakin.  Mitä haittoja olette huomanneet ilmaantuvan kroppaanne tai mielenterveyteenne?

Itselläni liikunta pikemminkin aiheutti fysiisten oireitteni lisääntymistä.  Minulla on todettu tutkimuksissa viat, jotka voitaisiin operoida tähystysleikkauksella, mutta en kuitenkaan päässyt leikkaukseen.

Minulle on määrätty verenpainelääke, mutta en ole aloittanut, koska väitän, että leikkaamattomat oireeni lisäävät verenpainettani ja krooniseen fyysiseen vaivaani käyttämäni erilaiset rohdot, jotka aiheuttavat sivuoireita, jotka taasen estävät tavallaan tavalliselle kävelylenkillekin lähtemiseni.

Elämän haluni on hiipunut kärsimysteni myötä.  Olen jämähtänyt venttaamaan kuolemaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellainen lääkitys, että en voi enää edes lähteä lenkille, koska en tiedä koskaan, milloin yllättää p...kahätä johtuen eräästä oireiseen vaikuttavasta lääkkeestä.  Ei täällä maalla ole yleisövessoja joka lenkkireitin varrella.

Vierailija
2/4 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto huononee jo puolessa vuodessa niin että jos yrittää lähteä lenkille saa kaikenlaisia oireita. Vatsarasva lisääntyy,  mistä seuraa diabetes ja sydänoireita. Niveliin alkaa koskea kun ei liiku ja niihin tulee kulumavaurioita ihan käyttämättömyydestä. Lihakset surkastuvat ja kirjautuvat rasvalla. Tuntuu että näkökin heikkenee ja ei enää näe kauas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunto huononee jo puolessa vuodessa niin että jos yrittää lähteä lenkille saa kaikenlaisia oireita. Vatsarasva lisääntyy,  mistä seuraa diabetes ja sydänoireita. Niveliin alkaa koskea kun ei liiku ja niihin tulee kulumavaurioita ihan käyttämättömyydestä. Lihakset surkastuvat ja kirjautuvat rasvalla. Tuntuu että näkökin heikkenee ja ei enää näe kauas.

Minun piti kaksosia odottaessa makoilla viimeiset kahdeksan viikkoa, kunto meni ja pää oli kipeä koko ajan. 

Aloittaja laittaa nyt foliohatun tiukasti päähän, koska voin kertoa ettei edes moninivelrikko nosta verenpainetta, ja liikunta laskee verenpainetta. Joten jatka makoilua. 

Vierailija
4/4 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa sain nuo vaivat, kun liikuin säännöllisesti. Sydän leikkauksen jälkeen lopetin lähes kaiken liikkumisen. Ja jäin odottamaan kuolemaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan