Se uskomaton tunne, kun pidät kesälomat vasta, kun muut ovat ne jo pitäneet
Kommentit (37)
Se tunne kun ei ole päivääkään lomaa vaan 7 päivää viikossa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle se oman kesäloman aika on tärkein.
Se on jo ohi kun minä jään lomalle
Jokainen vuorollaan.
Sulla mitään kesälomaa ole kun ei sulla ole edes töitä.
Kivaa! Olen aina pitänyt 1 - 2 viikkoa toukokuussa, loput elo-syyskuussa ja joskus vielä talvilomaa muiden joululomien jälkeen. Tykkään olla töissä pyhinä ja kakaroiden loma-aikoina, ei ole koskaan ollut ongelmaa järjestelyiden kanssa ja olen nauttinut! Suosittelen, jos mahdollista.
Ei vaan ankein aika. Koko kesä menee omaa lomaa odottaessa. Alkukesä paras. Vihreää ja valoisaa. Sitten levänneenä töihin ja jaksaa nauttia vielä loppukesästäkin.
Meillä kiertävä loma ja viimeiset kaksi vuoroa on pahinta pakkopullaa.
Vierailija kirjoitti:
Se uskomaton tunne kun on 9 viikkoa putkeen lomilla
Mahdat olla tärkeä henkilö työpaikallasi kun sinua ei tarvita yhdeksään viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi hauskaa pitää lomat Craigin Bondien aikaan.
Elokuu on uusi heinäkuu
Heinäkuu onkin monesti oikein mainio työkuukausi, työmatkatkin ovat rauhallisia niin autoillen, pyöräillen kuin kävellen. Viime hetken kaaharit loistavat poissaolollaan. Itse aikoinaan suosin kesäkuisia lomia, ei tarvinnut hypätä vanhempieni marjahulluuteen mukaan. Niitä piti kerätä, vaikka tallella oli parin edellisen vuoden sadot. Nyt ei ole enää lomien ajankohdista riesaa, kun on tarpeeksi vuosia mittarissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kiertävät kesälomat niin kaikki pääsevät vuorollaan maistamaan tätä ap:n mainitsemaa herkkua. Ooooo.
Tuo onkin oikeasti ainoa toimiva vaihtoehto, jos yrityksessä ei ole erityistä kesäkatkosta. Jo tänä vuonna tiedät, milloin seuraavan kesän loma on, joten matkat voi varata hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä ahnehdi, ahneella on paskainen loppu. Kun luovutat osan töistäsi muille, työttömyysluvutkin pienenevät. Sitähän te työnahnehtijat ette älyä ajatella ollenkaan, vaan suu vaahdossa huudatte työttömien luuseriutta vaikka itse olette syyllisiä ilmiöön.
Aina jollain on lomaa sen jälkeen kun minä olen pitänyt lomiani, ihan riippumatta siitä missä kuussa itse lomailen.
Siinä on niin monta hyvää puolta!
Kesällä ehtii rauhassa tehdä töitä. Tai olla tekemättä.
Elokuussa kaikki muut häsläävät, kun osa on vielä lomilla, eikä mikään pääse alkamaan ja etenemään.
Syyskuussa sit kaikki toimii taas, kun ite tulee lomilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä ahnehdi, ahneella on paskainen loppu. Kun luovutat osan töistäsi muille, työttömyysluvutkin pienenevät. Sitähän te työnahnehtijat ette älyä ajatella ollenkaan, vaan suu vaahdossa huudatte työttömien luuseriutta vaikka itse olette syyllisiä ilmiöön.
Kelle minä ne luovutan? Minä olen juuri se joka joutuu menemään joka päivä töihin kun muita ei kiinnosta.
Olen kokenut, mutta se loman odotus oli kyllä syvältä. Mieluummin pidän lomani kesäkuussa, olen aina eka joka lomille jää. Ja kun muut palaavat lomilta, mulla on jo syysloma alkamassa 😊
No en samaistu :D en pidä kesälomia lainkaan, mutta pidennettyjä viikonloppuja ja yksittäisiä päiviä toki aina silloin kun kerkeää (pitkin vuotta).
En, sillä haluan pitää lomani parhaaseen aikaan eli heinäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelle minä ne luovutan? Minä olen juuri se joka joutuu menemään joka päivä töihin kun muita ei kiinnosta.
Luulet kaiken päälle olevasi korvaamaton. Heitä on hautausmaat täynnä, että sepä siitä sitten.
Samahan tuo jokaisella lomalle lähtijällä. Jossain vaiheessa laitetaan kiska kiinni eikä oteta uusia työtehtäviä kun vasta sitten loman jälkeiselle ajalle.