Kansanedustaja kirjoittaa Fb-julkaisussaan että oli kävelemässä kaupungin keskustassa, kun viisi tai kuusi miestä hyökkäsivät yllättäen
Limnellin mukaan miehet repivät hänen korunsa ja pakenivat paikalta.
”Tilanne oli kovakourainen: paitani repeytyi ja kehooni jäi useita jälkiä. Hakeuduin heti lähimpien poliisien luokse. Syke hakkasi pitkään tapahtuneen jälkeen”, Limnell kertoo.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki ottaa koruja mukaan jonnekin chileen tai ylipäätänsä lomamatkoille, en kyllä ymmärrä näitä korujen käyttäjiä.
Mitkä ovat miehen korut? Vihkisormus, jos on naimisissa? Risti, jos on kristitty? Mitä muuta?
Hämmentävää ajatella, että hänellä oli koruja, monikossa. Vihkisormuskin useimmilla häen ikäisillään istuu niin tiukassa, että ei sitä joku katuvaras ihan nopsaa saa irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että kokee tulleensa pahoinpidellyksi on hieman eri asia siitä mitä naiset joutuvat joka päivä kokemaan.
Sun kannattaa vaihtaa kumppania tai kaveripiiriä. Tuollainen ei ole monen todellisuutta ollenkaan.
Puhun maailman mittakaavassa. Kukaan ei edes huomaa yhtä suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki ottaa koruja mukaan jonnekin chileen tai ylipäätänsä lomamatkoille, en kyllä ymmärrä näitä korujen käyttäjiä.
Mitkä ovat miehen korut? Vihkisormus, jos on naimisissa? Risti, jos on kristitty? Mitä muuta?
Hämmentävää ajatella, että hänellä oli koruja, monikossa. Vihkisormuskin useimmilla häen ikäisillään istuu niin tiukassa, että ei sitä joku katuvaras ihan nopsaa saa irti.
Hän on eronnut, vaimo otti eron viime vuonna.
Eikö tämä tapahtunut vieläpä illalla. Miksi pynttäytyä arvokoruihin jossain Chilessä kadulla illalla yksin kävelemistä varten?
Vammat on varmaan tulleet ainoastaan ketjujen kiskomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän laitan aina kultaisen Rolexin ranteeseen, kun lähden päiväkävelylle Etelä-Amerikkalaiseen favelaan.
Ihan hyvin voit laittaa. Ketään ei kiinnosta. Rolex on mailman väärennetyin kello, ja suakin vain arveltais, että joku kellokauppias kusetti turistikujalla ja myi sen sulle vitosella.
Ja tällaiset ihmiset sitten päättävät Suomen turvallisuudesta, kun ei edes alkeellisimpia asioita osata.
Vierailija kirjoitti:
Arhinmäki kävi hankkimassa päivän annokseen valuutat? Ei kannata pitää koruja näkyvillä.
Uusi päivä, uudet vasurijankkaukset. Elät unelmaa :D
Minulla ei ole tätä ongelmaa kun ei ole varaa matkustaa toiselle puolelle maapalloa. Kun olen käynyt jossain, en käytä koruja (en kyllä omistakaan) puen kuluneet tavalliset vaatteet, hotellissakaan ei kukaan varasta mitään kun näytän köyhältä (ja olenkin).
Limnellin isä on poliisi ja äiti vakuutusvirkailija, Limnell itse entinen aktiiviupseeri ja nykyinen kyberturvallisuusasiantuntija ja sotatieteiden tohtori. Eikä ymmärrä jättää korujaan piiloon, vaan lähtee esittelemään niitä Santiagon katuelämään.
Santiagon ydinkeskusta on tuollaista.
Aikuinen mies osaltaan muuttamassa Suomea banaanivaltioksi ja nyt itkee kun köyhät ryöstävät.Tätähän halutaan!
Vihervasemmistolaista rikkautta. Tätä tänne lisää JA PALJON!
Tämä ei muuten ole koskaan uutinen, jos tavissuomalainen joutuu samaan tilanteesen.
Toivon että ymmärtää jatkossa mikä merkitys verojen maksulla ja sosiaaliturvalla on turvalliseen ja vakaaseen yhteiskuntaan.
Ja siis sen, että rikkaiden pitää ja kannattaa osallistua verojen maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että kokee tulleensa pahoinpidellyksi on hieman eri asia siitä mitä naiset joutuvat joka päivä kokemaan.
Kerro, mitä me joudumme päivittäin kokemaan? Ukko teki pahaa ruokaa ja ripusti pyykit ryppyyn narulle?
Eikä edes pyyhkinyt tuntia rätillä pölyhiukkasia ovenkarmien päältä vaikka se oli sovittu (minä sovin itsekseni) tällä viikolla ukon tehtäväksi, nih.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että ymmärtää jatkossa mikä merkitys verojen maksulla ja sosiaaliturvalla on turvalliseen ja vakaaseen yhteiskuntaan.
Ja siis sen, että rikkaiden pitää ja kannattaa osallistua verojen maksuun.
Eiköhän tuo ymmärrä turvakoneiston roolin kun on armeijan upseeri ja sotatieteen tohtori. Noiden korujen mukanaoloa vaan ihmettelen, mitä se sana korut sitten pitääkään sisällään. Ilmeisesti muutakin kuin kellon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tätä ongelmaa kun ei ole varaa matkustaa toiselle puolelle maapalloa. Kun olen käynyt jossain, en käytä koruja (en kyllä omistakaan) puen kuluneet tavalliset vaatteet, hotellissakaan ei kukaan varasta mitään kun näytän köyhältä (ja olenkin).
Tuskin tuo itse matkaansa maksoi vaan tää oli joku järjestetty tapaaminen/kokous/konferenssi jossa joku muu maksaa matkat yms. jar
Mä en käytä muita kuin rihkamakoruja. Enkö siis jatkossa saa enää käyttää kullanväristä medaljonkiriipusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis sen, että rikkaiden pitää ja kannattaa osallistua verojen maksuun.Eiköhän tuo ymmärrä turvakoneiston roolin kun on armeijan upseeri ja sotatieteen tohtori. Noiden korujen mukanaoloa vaan ihmettelen, mitä se sana korut sitten pitääkään sisällään. Ilmeisesti muutakin kuin kellon.
Kuvahaun perusteella Limnell ei pahemmin koristele itseään. Kello näkyy olevan, ja silloin tällöin pinssi. Yhdessäkään kuvassa ei näy edes solmioneulaa, saati sitten rannekoruja, kaulaketjuja tai sormuksia.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn taas.
Arvoisa typerä vassarisaasta, hyökkäys tapahtui Chilessä.