Miksi palstalla epäillään niin helposti mt-ongelmaiseksi
jos pohtii jotain asiaa perusteellisesti keskustelussa. Pohdiskelija on hirveän ahdistunut kuulemma kun miettii jotain "turhaa" asiaa niin kauheasti. Eikö muut sitten mieti mitään vaan suorittavat jokaisen päivän laput silmillä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on palstahullu joka kirjoittaa säännöllisesti tänne. Hänellä on ongelmia kuten ahdistuneisuus joka on itse kehitelty. Onneksi ap ei ole puppa joka on kehitysvammainen.
Eli olet itsekin palstahullu.
Vain väliaikaisesti eli sadepäivinä. Ja pidän välillä kuukausien kestäviä taukoja koska on olemassa myös oikea elämä.
Katsokaa, minulla on oikea elämä! En ole hullu!
Tunnustan että olen hullu. Ei ole olemassa ihmistä jolla ei olisi lapsuuden traumaa, kuten hylätyksi tulemisen tunnetta tai ettei kelpaa mihinkään.
Ettekö koskaan ole kiinnittänyt huomiota, että ihmisillä on tapana kaupitella omaa diagnoosia muillekin?
Kannattaa muuten vältellä toisten haukkumista eri diagnooseilla, koska yleensä siinä yksi sormi sojottaa arvostelun kohdetta ja muut neljä sormea itseä.
Vaatii myös itsehillintää, että ei jatka itse koettuja ilkeyksiä kun tulee tarve purkaa omaa pahaa oloa.
Katsokaa, minulla on oikea elämä! En ole hullu!