Nimi marjanpoimurille?
Sain vihdoinkin yhdistettyä marjapoimurin ja automaattinurmenleikkurin, toimii hyvin kuin ruokarobotin itseohjaus. Jousistossa ja kahdeksassa vetopyörässä sen liikkumisen ketteryys. Menee metsässä kuin hämähäkki.
Ennen patenttihakua olisi hyvä olla Nimi tälle tekoälyn loihtimalla idealla. Eikä kiva hokaisu, sloganin, mainoslause olisi pahitteeksi.
Keksi nimi itselliselle marjanpoimijalle ja siihen passeli mainoslause. Kiitos.
Kommentit (39)
Vain tyhmä ja laiska ihminen käyttää sellaista kapistusta. Itse en ole sitä koskaan käyttänyt, enkä koskaan aloita ! Mä poimin mustikat aina käsin, joten myös niiden perkaaminen (puhdistus) onnistuu samaan aikaan. Ja pensaat säästyvät rääkiltä. Ajatelkaa sitä !!!!!!!
Marja-Liisa tietenkin. Voiko parempaa ja ahkerampaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmä ja laiska ihminen käyttää sellaista kapistusta. Itse en ole sitä koskaan käyttänyt, enkä koskaan aloita ! Mä poimin mustikat aina käsin, joten myös niiden perkaaminen (puhdistus) onnistuu samaan aikaan. Ja pensaat säästyvät rääkiltä. Ajatelkaa sitä !!!!!!!
Keksintö säästää aikaa, vaivaa, luontoa. Tasapainotettu kulku ei jätä jälkiä. Härveli painaa vajaat 40 kiloa, vrt isokokoinen poimija ja hänen anturoidensa mursjavoima kasvustoon. Mustikan varvut taipuvat ylös imuvoimalla ja poimurileikkuri sipaisee marjat säiliöön. Säiliössä marjat pakkautuu kierrätyssanomalehtikääriäisiin. Valmis paketti putoaa maahan, josta valtuutettu laitetarkkailija koostaa ne jatkokuljetukseen. En nyt näe tässä suurta tuhonsiementä, pikemminkin helpotusta marjamättäikön hyödyntään vaeltamatta, sateetta, paarmatta ja kyitä.
Jos nyt tuo valtuutettu laitetarkkailija askarruttaa, niin se työ on etähommaa. Kaveri katsoo poimurein kulkua konttorissa livenä ja lähettää tarvittavat määrät drooneja nappaamaan valmiit marjakääröt metsästä jatkojalostukseen.
Turhuli - pilaa marjat, joita et itse jaksa poimia!
Marjankerääjä, lyhenteenä Make. Slogan: MaKe marjat kerää.
Marjastaja Maija, lyhenteenä Mama. Slogan:
Mama marjat kerää.
Marjaerkki, ihan lyhentämättömänä. Slogan:
Marjaerkki, se poimiva merkki.
Tekoälyltä nämä:
Tässä on viisi nimeä ja niihin sopivat mainoslauseet itsenäiselle marjanpoimijalle.
Perinteiset ja luonnonläheiset
Nimi: Suon ja Metsän Poimija
Mainoslause: Puhtaat marjat suoraan korvesta kotiisi.
Nimi: Marja-Maijan Poiminnat
Mainoslause: Käsin poimittua vitamiinia suoraan puhtaasta luonnosta.
Modernit ja ytimekkäät
Nimi: Marjakas
Mainoslause: Parhaat apajat, puhtaimmat maut.
Nimi: Korpikulta
Mainoslause: Metsän arvokkaimmat maut suoraan pöytääsi.
Ahkera ja omatoiminen
Nimi: Itsenäinen Poimija
Mainoslause: Huolella valikoidut metsämarjat ilman välikäsiä.