Eikö lapset enää mene minnekään kesäleireille?
Kommentit (23)
Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei
Onko niitä enää edes samalla tavalla kuin ennen vanhaan? Jotain tiettyjen urheilulajien superkalliita tiedän olevan, mutta onko ihan tavallisia kesäleirejä enää?
Vierailija kirjoitti:
Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei
40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha.
Siellä vaanii pedofiili-ohjaajat ja perverssi-papit kännipäissään iltaisin..
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä enää edes samalla tavalla kuin ennen vanhaan? Jotain tiettyjen urheilulajien superkalliita tiedän olevan, mutta onko ihan tavallisia kesäleirejä enää?
On. Katso oman kaupunkisi järjestämät. Tosin nyt tuskin saa enää edes peruutuspaikkoja. Haku on aiemmin keväällä. Täällä järjestetään ihan perus leirit ja pari jollain teemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei
40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha.
Kuuluuko siihen matkat ja yöpymiset vai onko kyse jostain päiväleiristä, joka ei mikään okea leiri edes ole?
En omia lapsia lähettäisi pitkille telttaleireille kuten omat vanhempani tekivät lasten mielipiteistä välittämättä.
Tietenkin menevät. Omituinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei
40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha.
Kuuluuko siihen matkat ja yöpymiset vai onko kyse jostain päiväleiristä, joka ei mikään okea leiri edes ole?
Ihan oikea leiri: matkat, majoitus, ruokailut ym. leirikeskuksessa toisella paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
En omia lapsia lähettäisi pitkille telttaleireille kuten omat vanhempani tekivät lasten mielipiteistä välittämättä.
Mä kävin lapsena partion telttaleireillä ja oli ihan parasta.
Seurakunnat järjestävät edullisia leirejä. Vähävarainen voi saada maksuvapautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omia lapsia lähettäisi pitkille telttaleireille kuten omat vanhempani tekivät lasten mielipiteistä välittämättä.
Mä kävin lapsena partion telttaleireillä ja oli ihan parasta.
Ei ole kyse partiosta, mutta en tajua, mitä iloa on nukkua märässä teltassa ilman kunnollista makuupussia ja kokonaan ilman makuualustaa. Sinulla oli ilmeisesti varusteet kunnossa, eikä leirit menneet kastuneena palellessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei
40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha.
Kuuluuko siihen matkat ja yöpymiset vai onko kyse jostain päiväleiristä, joka ei mikään okea leiri edes ole?
Ihan oikea leiri: matkat, majoitus, ruokailut ym. leirikeskuksessa toisella paikkakunnalla.
No se on hienoa 🥰 Sellaista toivon kaikille kaupunkilaislapsille 🏞
Meillä on ollut useampana vuonna, mutta nyt ei suostunut. No sitten on isovanhemmilla ne päivät kun olen itse töissä. Ei viitsi antaa 9 vuotiaan olla itsekseen vielä koko päivää. No nyt valittaa, että on tylsää. Kaverit teki samoin ja nyt kaikki tylsistyvät mummolassa, kun olisivat voineet olla leirillä sentään porukassa. Näkevät toki sitten illalla / viikonloppuna. Eli ehkä ensivuonna sitten kuitenkin leirille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei
40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha.
Kuuluuko siihen matkat ja yöpymiset vai onko kyse jostain päiväleiristä, joka ei mikään okea leiri edes ole?
Ihan oikea leiri: matkat, majoitus, ruokailut ym. leirikeskuksessa toisella paikkakunnalla.
No se on hienoa 🥰 Sellaista toivon kaikille kaupunkilaislapsille 🏞
Pääsee sinne maalaislapsetkin.
Olisinkohan lapsena kerran ollut, about 10-vuotiaana viikon. Sisaruksista yhdellä veljellä sama, siskot ei kertaakaan. Ei se minun lähipiirissä kyllä ollut erityisen yleistä muutenkaan. 1 partiota harrastava oli useammin, mutta muut ei kai kuin kerran tai ei ollenkaan.
Ei nykyisessä tilanteessa voisi alkaa maksamaan satasia viikon leiristä. Joitain kymppejä kyllä. Eipä toisaalta ole lapsi kaivannutkaan erityisesti mihinkään leirille.
Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei
40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha.
Täällä missä asun viikon (5pv) päiväleiri 160e.
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnat järjestävät edullisia leirejä. Vähävarainen voi saada maksuvapautuksen.
Jos ei halua lastaan uskonnollisen tuputuksen kohteeksi, niin noi pitää jättää laskuista pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omia lapsia lähettäisi pitkille telttaleireille kuten omat vanhempani tekivät lasten mielipiteistä välittämättä.
Mä kävin lapsena partion telttaleireillä ja oli ihan parasta.
Ei ole kyse partiosta, mutta en tajua, mitä iloa on nukkua märässä teltassa ilman kunnollista makuupussia ja kokonaan ilman makuualustaa. Sinulla oli ilmeisesti varusteet kunnossa, eikä leirit menneet kastuneena palellessa?
Miksi ei olisi sellaiset varusteet joita tilanne vaatii? Omaa tyhmyyttähän se on lähteä liian huonolla varustuksella.
Kesäleiri on perseestä