Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lapset enää mene minnekään kesäleireille?

Vierailija
14.06.2026 |

🤔

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäleiri on perseestä

Vierailija
2/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä enää edes samalla tavalla kuin ennen vanhaan? Jotain tiettyjen urheilulajien superkalliita tiedän olevan, mutta onko ihan tavallisia kesäleirejä enää?

Vierailija
4/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei

40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha. 

Vierailija
5/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vaanii pedofiili-ohjaajat ja perverssi-papit kännipäissään iltaisin..

Vierailija
6/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä enää edes samalla tavalla kuin ennen vanhaan? Jotain tiettyjen urheilulajien superkalliita tiedän olevan, mutta onko ihan tavallisia kesäleirejä enää?

On. Katso oman kaupunkisi järjestämät. Tosin nyt tuskin saa enää edes peruutuspaikkoja. Haku on aiemmin keväällä. Täällä järjestetään ihan perus leirit ja pari jollain teemalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei

40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha. 

Kuuluuko siihen matkat ja yöpymiset vai onko kyse jostain päiväleiristä, joka ei mikään okea leiri edes ole?

Vierailija
8/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omia lapsia lähettäisi pitkille telttaleireille kuten omat vanhempani tekivät lasten mielipiteistä välittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menevät. Omituinen kysymys.

Vierailija
10/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei

40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha. 

Kuuluuko siihen matkat ja yöpymiset vai onko kyse jostain päiväleiristä, joka ei mikään okea leiri edes ole?

Ihan oikea leiri: matkat, majoitus, ruokailut ym. leirikeskuksessa toisella paikkakunnalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omia lapsia lähettäisi pitkille telttaleireille kuten omat vanhempani tekivät lasten mielipiteistä välittämättä.

Mä kävin lapsena partion telttaleireillä ja oli ihan parasta.

Vierailija
12/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnat järjestävät edullisia leirejä. Vähävarainen voi saada maksuvapautuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omia lapsia lähettäisi pitkille telttaleireille kuten omat vanhempani tekivät lasten mielipiteistä välittämättä.

Mä kävin lapsena partion telttaleireillä ja oli ihan parasta.

Ei ole kyse partiosta, mutta en tajua, mitä iloa on nukkua märässä teltassa ilman kunnollista makuupussia ja kokonaan ilman makuualustaa. Sinulla oli ilmeisesti varusteet kunnossa, eikä leirit menneet kastuneena palellessa?

Vierailija
14/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei

40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha. 

Kuuluuko siihen matkat ja yöpymiset vai onko kyse jostain päiväleiristä, joka ei mikään okea leiri edes ole?

Ihan oikea leiri: matkat, majoitus, ruokailut ym. leirikeskuksessa toisella paikkakunnalla. 

No se on hienoa 🥰 Sellaista toivon kaikille kaupunkilaislapsille 🏞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut useampana vuonna, mutta nyt ei suostunut. No sitten on isovanhemmilla ne päivät kun olen itse töissä. Ei viitsi antaa 9 vuotiaan olla itsekseen vielä koko päivää. No nyt valittaa, että on tylsää. Kaverit teki samoin ja nyt kaikki tylsistyvät mummolassa, kun olisivat voineet olla leirillä sentään porukassa. Näkevät toki sitten illalla / viikonloppuna.   Eli ehkä ensivuonna sitten kuitenkin leirille...

Vierailija
16/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei

40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha. 

Kuuluuko siihen matkat ja yöpymiset vai onko kyse jostain päiväleiristä, joka ei mikään okea leiri edes ole?

Ihan oikea leiri: matkat, majoitus, ruokailut ym. leirikeskuksessa toisella paikkakunnalla. 

No se on hienoa 🥰 Sellaista toivon kaikille kaupunkilaislapsille 🏞

Pääsee sinne maalaislapsetkin.  

Vierailija
17/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkohan lapsena kerran ollut, about 10-vuotiaana viikon. Sisaruksista yhdellä veljellä sama, siskot ei kertaakaan. Ei se minun lähipiirissä kyllä ollut erityisen yleistä muutenkaan. 1 partiota harrastava oli useammin, mutta muut ei kai kuin kerran tai ei ollenkaan.

Ei nykyisessä tilanteessa voisi alkaa maksamaan satasia viikon leiristä. Joitain kymppejä kyllä. Eipä toisaalta ole lapsi kaivannutkaan erityisesti mihinkään leirille.

Vierailija
18/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden hinnat on jo karanneet käsistä. Eli ei

40 € maksoi kaupungin leiri 4 pv. Ei paha. 

 

Täällä missä asun viikon (5pv) päiväleiri 160e.

Vierailija
19/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnat järjestävät edullisia leirejä. Vähävarainen voi saada maksuvapautuksen.

Jos ei halua lastaan uskonnollisen tuputuksen kohteeksi, niin noi pitää jättää laskuista pois.

Vierailija
20/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omia lapsia lähettäisi pitkille telttaleireille kuten omat vanhempani tekivät lasten mielipiteistä välittämättä.

Mä kävin lapsena partion telttaleireillä ja oli ihan parasta.

Ei ole kyse partiosta, mutta en tajua, mitä iloa on nukkua märässä teltassa ilman kunnollista makuupussia ja kokonaan ilman makuualustaa. Sinulla oli ilmeisesti varusteet kunnossa, eikä leirit menneet kastuneena palellessa?

Miksi ei olisi sellaiset varusteet joita tilanne vaatii? Omaa tyhmyyttähän se on lähteä liian huonolla varustuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme