Miehet jaksavat väittää, että luonnollinen nainen on kaikkein paras
Mutta hetken kuluttua heidät näkee naisen kanssa, jolla on vahva meikki, värjätyt hiukset, paljastavat vaatteet, tatuointeja, lisäkkeitä ja täytteitä.
Kommentit (36)
Miehet väittävät noin koska eivät ymmärrä että se ns. luonnollinen nainen on meikattu ja hiuksetkin useimmiten värjätty/.
Miehet on kaksinaamaisia. Oma akka olisi mielellään meikitön ettei muut tule häntä iskemään. Superrikkaat valitsee kuitenkin kauneimman vaikka olisi kaikki turhakkeet naamassa ja kropassa, ne naiset ei petä koska eivät halua menettää rikasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kaksinaamaisia. Oma akka olisi mielellään meikitön ettei muut tule häntä iskemään. Superrikkaat valitsee kuitenkin kauneimman vaikka olisi kaikki turhakkeet naamassa ja kropassa, ne naiset ei petä koska eivät halua menettää rikasta miestä.
Miehetkö vain,hmm. Maailma se jossain piireissä taitaa kaksinaamaista ihan perusasetukseltaan.
Miehet haluavat luonnollisen naisen, mutta naisen pitää kuitenkin olla kaunis. Hoikk... eikun siis liikunnallinen, naiselliset (eli tiukat) vaatteet. Seksuaalisesti aktiivinen muttei tietenkään mikään jakorasia. Maksaa omat kulunsa ja sitten myöhemmin mielellään vähän ylikin. Itsenäinen, käy töissä ja on suosittu, mutta valmiudessa kun mies haluaa tavata.
Olen aina viehättynyt liikunnallisista naisista. Lenkkipolulla tai kuntosalilla meikittömänä hiukset ponnarilla ovat minun mieleen. Salaa ihailen näitä naisia 👍
M39
Vierailija kirjoitti:
Miehet väittävät noin koska eivät ymmärrä että se ns. luonnollinen nainen on meikattu ja hiuksetkin useimmiten värjätty/.
Jep, se luonnollinen kauneus on vaikeampi saavuttaa ja työläämpi ylläpitää kuin pelkästään raskas meikki ja hiusväri.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle saa sanoa toistuvasti ettei tarvitse meikkiä. Silti jatkaa meikkaamista. Sitten voi sanoa tee kuten itse haluat. Älä edes yritä ymmärtää kun sekin on väärin sanottu. Se on naisilla niin vaikea elämä ettei sitä voi ymmärtää. Meikkaan, en no meikkaan sittenkin.
Nainen meikkaa jos haluaa, hyvin yksinkertaista. Naisen elämästä tulee vaikeaa vasta jos erehtyy päästämään noin hämmentyneen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina viehättynyt liikunnallisista naisista. Lenkkipolulla tai kuntosalilla meikittömänä hiukset ponnarilla ovat minun mieleen. Salaa ihailen näitä naisia 👍
M39
Harva on lenkkipolulla tai salilla ilman meikkiä, eikä ripsipidennyksiä, kestovärejä, huulitäytteitä, hiusvärejä ja -lisäkkeitä tuosta vaan poistetakaan.
Viehätyt siis laitetuista naisista, jotka ovat liikkumassa.
Eivät saa sellaisia naisia joita ihannoivat.
Vierailija kirjoitti:
Kun han nainen on oikeasti sinut ulkonäkönsä kanssa eikä päästä suustaan idioottimaisuuksia niin kaikki ok.
Niin, muistakaa nyt naiset vaieta seurakunnassa, vastaatte kun kysytään ja sitä mitä halutaan kuulla.
Ketkö miehet ja missä jaksavat sulle tuollaista väittää?
Kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Kannattaa vain ignoorata miesten puheet ja jatkaa elämäänsä niistä välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakin hiuslisäkkeet ja meikkiä ja korkokengät ja mekko.
Suurin osa miehistä ei edes huomaa, kun naisella on meikkiä. Tai milloin hiukset on laitettu.
Itse huomaan, jos mulla on syviä tunteita kyseistä naista kohtaan. Muuten en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat luonnollisen naisen, mutta naisen pitää kuitenkin olla kaunis. Hoikk... eikun siis liikunnallinen, naiselliset (eli tiukat) vaatteet. Seksuaalisesti aktiivinen muttei tietenkään mikään jakorasia. Maksaa omat kulunsa ja sitten myöhemmin mielellään vähän ylikin. Itsenäinen, käy töissä ja on suosittu, mutta valmiudessa kun mies haluaa tavata.
NIIN????!!! ENTÄ SITTEN???!!!
Ei ole millään tavalla liikaa vaadittu, ihna on kohtuulliset vaatimukset. Varsinkin kun otetaan huomioon mikä se naisen rooli ja paikka maailmassa on, ja mitä ovat itse mankumalla mankuneet itselleen.
Miehillekkö muka kelpaisi nainen, joka ei aja kainaloitaan ja sääriään, en usko.
:):)ei ole olemassa ketään Han naista:) -kunhan- piti kirjoittamani.