Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäyönä sain kolmannen kerran neitsyttä

Vierailija
14.06.2026 |

Olen 18 vuotias mies ja siskoni  täytti 16vuotta.Vietimme kesäiltaa kahdestaan kotonamme . Meillä oli yksi viinipullo josta otimme pikku naukkuja.

Siskoni on hyvävartaloinen ja sieväy tissit  ja meillä on hyvät välit   keskustelumme asiallisia.

Siskoni sanoi minulle tietävänsä että  olen  saanut  kahdelta  neitsytpanot, ja  ne tytöt ovat kehuneet minua. Onhan se tosi sanoin.

Sisko sanoi että tänä iltana  hakuan  olla sinun kanssasi sängyssä. Olen neitsyt ja  e-pillerit on ollut jo puolivuotta käytössäni odottamassa ensimmäistä yhdyntää.

Katsoin häntä suoraan silmiin ja hymyilin, sanoin olen katsellut ja unelmoinut sinu mielessäni. Nyt kun rohkenet  tulla ulos ja haluat minua  olen  todella halukas.

Hän  otti paidan pois ja nätit tissit pömpötti suoraan minua kohti.

Menimme hänen huoneeseensa ja riisuimme  alasti, näin ensikerran  aivan läheltä hänen  kiehtovan vartalon ja  karvatupsus  reisien välistä.

Menimme sänkyyn , olimme kyljellään ja halasimme koko vartalon mitalla . Sinullahan seisoo jo    hän koitti penistäni joka oli kivikova..

Tällähän  puhkaisee immenkalvon  helposti hän sanoi..

Koitin hänen vulvaansa joka oli tilanteen huomioonottaen   jo turvonnut ja  melkein jo ulos valui liukasta  namia.  Hän meni selälleen ja levitti reisiänsä. Tule jo sanoi. 

Koitin   emätintä ja kyllä hän neitsyt oli, yksi sormi mahtui sisään mutta ei kaksi sormea

Sitten kova penis huulien väliin ja  kädelläni ohjasin ja tunnustelin oikeaa kohtaa josta alan hiljaa painamaan..

Hiljaa painamalla penis meni   neitsytpilluun  aivan pohjaan asti. Kysyin  sattuiko, ei paljoa. 

Nyt kun olen sisällä aloin työntelemään kovaa penistäni edestakaisin

Voi kun tekee hyvää älä lopeta koko yönä hän sai sanottua nautintonsa välillä. Korjasin asentoani niin että klitoris  saa kunnon  hieronnan märässä pillussa.

Hän alkoi voihkimaan  ja sanoi nyt tyleee.....

Ensimmäinen emätinorgasmini   kiitos.

Siinä hänen väristessään sain siemensyöksyn, 

Lykkäsinpenikseni niin syvälle kuin pääsee, sperma siinä ruiski sisälle siskoni   äsken vielä neitsytpilluun.

Molemmat saimme kunnon orgasmin mutta siskoni sai  mitä oli haaveillut  jo pitkään.

Sisko kysyi minulta, olenko nyt oikea nainen.

Kyllä olet ihana nainen ja  haluan sinua  toistekin.

Kiitos kun olit niin hellävarainen,

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kaunis kirjoitus.M56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi