Kesäyönä sain kolmannen kerran neitsyttä
Olen 18 vuotias mies ja siskoni täytti 16vuotta.Vietimme kesäiltaa kahdestaan kotonamme . Meillä oli yksi viinipullo josta otimme pikku naukkuja.
Siskoni on hyvävartaloinen ja sieväy tissit ja meillä on hyvät välit keskustelumme asiallisia.
Siskoni sanoi minulle tietävänsä että olen saanut kahdelta neitsytpanot, ja ne tytöt ovat kehuneet minua. Onhan se tosi sanoin.
Sisko sanoi että tänä iltana hakuan olla sinun kanssasi sängyssä. Olen neitsyt ja e-pillerit on ollut jo puolivuotta käytössäni odottamassa ensimmäistä yhdyntää.
Katsoin häntä suoraan silmiin ja hymyilin, sanoin olen katsellut ja unelmoinut sinu mielessäni. Nyt kun rohkenet tulla ulos ja haluat minua olen todella halukas.
Hän otti paidan pois ja nätit tissit pömpötti suoraan minua kohti.
Menimme hänen huoneeseensa ja riisuimme alasti, näin ensikerran aivan läheltä hänen kiehtovan vartalon ja karvatupsus reisien välistä.
Menimme sänkyyn , olimme kyljellään ja halasimme koko vartalon mitalla . Sinullahan seisoo jo hän koitti penistäni joka oli kivikova..
Tällähän puhkaisee immenkalvon helposti hän sanoi..
Koitin hänen vulvaansa joka oli tilanteen huomioonottaen jo turvonnut ja melkein jo ulos valui liukasta namia. Hän meni selälleen ja levitti reisiänsä. Tule jo sanoi.
Koitin emätintä ja kyllä hän neitsyt oli, yksi sormi mahtui sisään mutta ei kaksi sormea
Sitten kova penis huulien väliin ja kädelläni ohjasin ja tunnustelin oikeaa kohtaa josta alan hiljaa painamaan..
Hiljaa painamalla penis meni neitsytpilluun aivan pohjaan asti. Kysyin sattuiko, ei paljoa.
Nyt kun olen sisällä aloin työntelemään kovaa penistäni edestakaisin
Voi kun tekee hyvää älä lopeta koko yönä hän sai sanottua nautintonsa välillä. Korjasin asentoani niin että klitoris saa kunnon hieronnan märässä pillussa.
Hän alkoi voihkimaan ja sanoi nyt tyleee.....
Ensimmäinen emätinorgasmini kiitos.
Siinä hänen väristessään sain siemensyöksyn,
Lykkäsinpenikseni niin syvälle kuin pääsee, sperma siinä ruiski sisälle siskoni äsken vielä neitsytpilluun.
Molemmat saimme kunnon orgasmin mutta siskoni sai mitä oli haaveillut jo pitkään.
Sisko kysyi minulta, olenko nyt oikea nainen.
Kyllä olet ihana nainen ja haluan sinua toistekin.
Kiitos kun olit niin hellävarainen,
Olipa kaunis kirjoitus.M56