Olen 183cm pitkä nainen ja ihmiset sanoo mulle mikset ala malliksi
Kommentit (37)
Voit tulla mun toimistoon malliksi, kuvaan sua salaa.
Niinhän ne sanovat, mutta kaikki eivät ole malleja. Sinä varmaan et ole, jos vihaat kameroita.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne sanovat, mutta kaikki eivät ole malleja. Sinä varmaan et ole, jos vihaat kameroita.
En olekaan ja musta oikein huokuu ujous. Silti aina saan kuulla tuota malli juttua
Aika turha avaus. Taidat haluta vain huomiota.
Sano että "en". Kauheaa tuollainen yleistäminen että nätin pitäisi olla malli tai muu. Varmaan moni haluaa elää rauhassa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan ja musta oikein huokuu ujous. Silti aina saan kuulla tuota malli juttua
Sinusta ei ehkä saa hyviä kuvia etkä pysty olemaan catwalkilla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu painosta.
Kyllä, mutta myös monesta muusta seikasta.
Voit olla pitkä mutta kun ne kuteet sopii vaan noin yhdelle prosalle maailman naisista eli ei se rättikauppa ei oikein myy jos kokoa kysytään,
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Eighän pitkä nainen ole edes haluttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et tee elämässäsi sellaisia asioita, joista voisi sanoa. Sanovat sitten pituudesta.
Nämä on näitä typeriä kommentteja joita kuulee. Samaa kategoriaa kuin "olet nainen, miksi et ole jo äiti? Kai haluat lapsia?" No ei todellakaan kaikki naiset halua lapsia vain siksi että sattuvat olemaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla iso pillu?
Kyllä. Jopa angolalainen lihaksikas 193cm poikkikseni sanoo että on löysä. Ja sillä on aika paksu tukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Eighän pitkä nainen ole edes haluttu
Huutonaurua.
Todella typerää olettaa, että pitkistä naisista olisi vain malleiksi.
JA muuten, kenen toiveammatti on ryhtyä vaateripustimeksi?
Ryhdy taiteilijoiden nakumalliksi sitten