Onpas aurajuusto mautonta nykyään
Onko se muuttunut, vai onko omat tottumukset muuttuneet? Rainbow/coop sinihomejuustomuru ollut käytössä jonkin aikaa ja eihän aura maistu enää miltään.
Kommentit (29)
Ihan samanmakuista kuin ennenkin.
Parhaimmillaan ruoanlaitossa ja pitsan päällä.
Aura gold on ainut hyvä, mutta sitäpä ei saa.
Mä vaihdoin Castellon creamy blue'en. Aura on niin mautonta ja kuivaa nykyisellään, että ei kiitos.
Coopia tai muita halpiksia en ole testannut, senverran karseita kokemuksia jostain coopin täysin syömäkelvottomista tuotteista, etten ole arvannut ostaa.
useimpien ruokien / makeisten yms. makuja on muutettu huonompaan suuntaan 2020-luvulla... annettujen agendojen mukaan mennään...
Pirkkakin on voimakasta, ainakin just muruna. Kauppaan jätän Auran, Castellon ja sen Castellomaisessa paketissa olevan Lidlin version. Se toinen on ihan hyvä, kuten todettu.
Vierailija kirjoitti:
Niin ei sillä varmaan seiniäkään tapetoida.
Olet ap inhottava ja vastenmielinen.
Hevosen maito ehkä PUHVELIN kuin mozarella .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei sillä varmaan seiniäkään tapetoida.
Jaa itse keksin kyllä monta muutakin tapaa syödä homejuustoja, kuin ruoanlaitossa. Johon Aura on paras.
Noita muita joita mainitsitte, esim. Castelloa, ei voi panna pitsan päälle, sulaa rasvaksi.
Siihen on pantu jotain heikennysainetta. En muista mitä. Ei ole sama kuin ennen.
Sitä on muutettu. Vaihda toiseen.
Harmi jos ovat Fazeriuttaneet itsensä.
Nams olisikohan minun homejuustossa vielä päiväystä jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Noita muita joita mainitsitte, esim. Castelloa, ei voi panna pitsan päälle, sulaa rasvaksi.
Castello on homeen makuinen rasvaköntti.
Vierailija kirjoitti:
Harmi jos ovat Fazeriuttaneet itsensä.
Valio ja Fazer ovat sama korruptiopesäkettä. Antaa mennä konkurssiin.
Onhan se tosi mieto kyllä. Ennen ostin aina Auraa, koska "en mä nyt mitään pskamerkkejä osta." Mutta hitto soikoon, jopa lidlin Milbona -sinihomejuustossa on enemmän makua. Siinä kolmiossa. Se toinen on kamalaa. Coopin muru on hyvä.