Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pitkätukkainen nainen viehättävämpi kuin lyhyttukkainen nainen?

Vierailija
12.06.2026 |

En ymmärrä naisia, jotka leikkauttavat hiuksensa lyhyeksi vaikka pitkät hiukset ovat paljon kauniimmat.

Onko pitkätukkainen nainen viehättävämpi kuin lyhttukkainen nainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun aina pitkätukkaisiin naisiin. lyhyttukkaiset naiset eivät herätä halujani.

Vierailija
22/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sopiva malli riippuu aika paljon naisesta ja lopulta minulle tulevia seksikkyys -ja kauneusviboja tärkeämpää on miten nainen itse hiuksensa kantaa, kuinka viihtyy tyylissään. 

Itse saan paljon enemmän miesten huomiota ja kaikkea setämiesten "hiukset ovat naisen kruunu"-lässytystä enemmän pitkähiuksisena, mutta niin vain ne kynin silloin kun huvittaa 🤷

Nyt on taas alaselkään asti pituus kun en ole muutamaan vuoteen leikannut. 

N, bi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkkatukka on hotein, ylivoimaisesti!

Mitä polkkaa tarkoitetaan? Aika erilainen on pata päässä leikattu tai pitkä, rikottu polkka. 

Vierailija
24/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsestään selvää, että pitkät hiukset ovat naisella kauniimmat kuin lyhyet.

Vierailija
25/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 

Ihan samalla tavalla miehenä ymmärtääkseni voittaa miehekkyydessä helppoja pisteitä pitämällä lyhyttä ja siistiä tukkaa. 

Pitkä tukka on miehellä komeampi ja miehekkäämpi, jos ei ole kaljuuntumassa. Jos taas kaljuuntuminen on alkanut, niin tukka näyttää yleensä paremmalta lyhyenä.

Useimmat miehet tietysti pitävät tukkaansa lyhyenä siksi, että se on käytännöllistä, eikä siinä mitään. Ei naisten eikä miesten tarvitse keskittyä näyttämään hyvältä vaan ihan voi päättää tukan pituuden omien mieltymysten mukaan.

Vierailija
26/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni leikkauttaa tukkansa lyhyeksi kolmen kuukauden välein. Minua harmittaa, kun minusta pitkä tukka on naisella kauniimpi.

Vierailija
27/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LykyeKsi leikatut hiukset ja siilitukka ei ole minusta naiselle sopivia.

Vierailija
28/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka paljon helpompi pestä ja kuivata 

Naisen on hyvä huolehtia ulkonäöstään sen verran , että pitää hiukset pitkinä.

Minulla on luonnonkiharat hiukset ja pitkinä ne olisivat ihan kamalat; takkuja siellä sun täällä yms. Pidän hiukseni siksi lyhyinä, että niitä on helpompi hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä