Laihdutin 20kg ja kukaan ei ole huomioinut mitenkään
Täytyy myöntää, että olen vähän pettynyt. Kukaan ei ole sanonut mitään.
Kommentit (55)
Ei painoa kommentoida. Voi johtua vaikka sairaudesta.
Minäkin laihduin 15kg. En halua että siitä huomautellaan. Otan itse puheeksi jos haluan.
Ehkei kannata pudottaa painoa muiden kommenttien takia vaan sen oman terveyden.
Huomioivat ettet ylpistyisi. Kahden vuoden päästä alkaa kiitoksellisia huomioita herumaan.
Jos olet nainen, älä odota ainakaan naisilta työpaikalla positiivista palautetta. Itse laihdutin puolet vähemmän ja olin itse tyytyväinen, kukaan naisvaltaisella työpaikalla ei sanonut sanaakaan. Lapseni, rakas aikuinen poikani sanoi, "äiti olen ylpeä sinusta". Se kantaa vieläkin, vaikka pikkasen kiloja on tullut takaisin!
Ole ylpeä itsestäsi!!!!!
Ei muutaku perhepitsaa tilaamaan ja syömään tunteisiin,se helpottaa.
Ruoka ei valita, mutta se huomioi sua aina !
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, älä odota ainakaan naisilta työpaikalla positiivista palautetta. Itse laihdutin puolet vähemmän ja olin itse tyytyväinen, kukaan naisvaltaisella työpaikalla ei sanonut sanaakaan. Lapseni, rakas aikuinen poikani sanoi, "äiti olen ylpeä sinusta". Se kantaa vieläkin, vaikka pikkasen kiloja on tullut takaisin!
Ole ylpeä itsestäsi!!!!!
En uskalla kommentoida, jos johtuukin terveystilanteesta. Sitten kehun, jos toinen sanoo laihduttaneen.
Onneksi olkoon. Laihduta vielä 20 kg ja olet melkein normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Millaista huomiota olisit halunnut?
Täytekakku🎂
5 kiloa ei näy missään vaikka moni jaksaa niin väittää. 10 kiloa jo näkyy ja toki siitä enempi. Raja menee tuossa.
Ja näkyy kyllä painosta riippumatta jos osaa ollekaan edes katsoa.
Jos otat itse asian puheeksi ja iloitset laihtumisestasi, niin varmasti moni muu onnittelee tms. Itse en koskaan rupea kommentoimaan toisen painoa, ellei hän itse puhu siitä ensin, koska ikinä ei voi tietää, oliko laihtuminen tarkoituksellista. Olisi todella kiusallista, jos osoittautuisi eism. että se johtuu jostain jostain vakavasta sairaudesta, joka on toiselle arka aihe, ja sitten mä tulin siihen onnittelemaan kuin se olisi hienokin juttu.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään kommentoi painoa. Eihän sitä tiedä, vaikka olisi syöpä tai syömishäiriö. Mutta jos joku kertoo omasta onnistuneesta painonpudotuksestaan, onnittelen ja kehun onnistumisesta.
Minua kehuttiin ja onniteltiin kun laihduin syövän vuoksi. Olin todella kiusaantunut, koska en halunnut kertoa koko maailmalle syövästäni.
Minusta ei ole sopivaa kommentoida ihmisten lihomista tai laihtumista. Jos henkilö ottaa laihtumisensa itse puheeksi, niin sitten eri asia. Laihtuminen voi johtua sairaudesta, esimerkiksi syövästä, tai taustalla voi olla vaikea elämäntilanne. Näistä eivät kaikki halua puhua.
150kg:stä kun pudottaa 20 kg sitä ei huomaa ellet ole poikkeuksellisen pitkä
Aika kauan meni ennen kuin kukaan kommentoi laihtumistani, ja hän teki sen hyvin varovasti kysyen hiljaa kahden kesken, olenko laihduttanut tarkoituksella. Selvästi hän otti huomioon myös sen mahdollisuuden, että olisin laihtunut esim. jonkin vakavan sairauden takia. Kun sanoin laihduttaneeni tarkoituksella, sitten vasta hän uskalsi onnitella. Ja kuten joko jo sanoi, itsesi ja oman terveytesi vuoksihan sinä laihdutit etkä toisten. Kehumiset ovat vain sivutuote ja varsinainen tarkoitus saavutetaan ilman niitäkin.
Minä en sanoisi mitään. Koska silloin sanon, että olen pitänyt toista lihavana. Korkeintaan sanon, että näytätpä jotenkin hyvältä, mutta mitään en vihjaa painosta.
Taidat olla niin muffinssi vieläkin,et 20kg ei paljoa siinä rungossa näy? Mut onnea kuitenkin. Pidä sama linja, mut älä nyt vedä tappiin asti.
Meinasin sanoa naapurille. Onneksi en sanonut. Myöhemmin sain kuulla, että oli ollut syöpäleikkauksessa (ruuansulatuselimistön). Hän kuoli noin nelikymppisenä.
Päätin, että en kommentoi kenenkään laihtumisia, kun syhmä voi olla sairaus.
Tuntuu vähän hassulta kun kehutaan laitumistani, joka on enemmän kuin 20 kg. Itsehän olen sen ylipainon hankkinut, miksi kehuvat kun muutun suunnilleen normaalipainoiseksi?
Minä otan pikkuhiljaa kiloja pos , entiseen en enää palaa, taikka ?