Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt 4d:ssä Joensuussa? Muutakin 4d kysyttävää...

16.05.2007 |

Itse olen sinne menossa, mutta kuulin, etteivät kovin kauaa ole 4D-ultria Joensuussa tehneet? Oliko tekijä hyvä?

Mitä kaikkea kannattaisi " osata kysyä" ultran tekijältä?

Mitkä asiat on jääneet harmittamaan kyseisessä aika arvokkaassakin " lystissä" ?

Kovasti jännittää miten menee.... Toiv. joku jaksaisi vastata, asia mietityttää... ;) Kiitos ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkukeväästä vasta 4d ultra rantautui kaunpunkiin, joten kai muutaman kuukauden työkokemuksella ellei muualta ole aiempaa kokemusta.

vauva2006 rv28+4

Vierailija
2/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi kesäkuun puolivälissä mennä mutta aikoja kesäkuulle saa vasta toukokuun viimeinen päivä, juuri toissapäivänä taas niitä kyselin.

Nettisivuilla lukee että kaksi lääkäriä tekee niitä mutta puhelimessa sanoivat että yksi naishenkilö vain tekisi. Hinnastakaan ei tietoa.

Esikoisen aikaan käytiin 3d:ssä ja maksoi helsingissä jotain 170 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin heti tammikuussa, kun juttu rantautui Jns:hun, sen teki silloin Rauno Solja(?). No kuten itsekin sanoi, opettelua oli, meni 1,5 h aikaa, eikä juuri mitään kuvia saatu, eli huonompi oli kuin normaali saikun ultra. Toisaalta ei ottanutkaan kuin normaalin ultra maksun koska oli opettelua. Oma terkkarini sanoi, että hänen toisella asiakkaallaan oli joku nainen tehnyt sen (siis myös Jns:ssa), ja oli saanut tosi selkeitä kuvia, eli tekijästä kiinni. Näkihän siinä tietty että kaikki on ok, kun tehdään myös tavallista ultraa välillä, joten eihän se hukkaan mene mutta... Ehkäpä nyt on jo laitteen käyttö tuttua, muuten en kyllä suosittelisi.

Vierailija
4/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suinuullahan se on ja sitä tekee yksi nais ja yksi mieslääkäri. meille sattui tämä mies (solja). kävimme helmi-maaliskuunvaihteessa. kesti n. 2h. ensiksi tutkittiin silla " tavallisella" ultralla reippaasti yli tunti. otettiin kaikki samat mitat kun rakenneultrassakin kaikilta otetaan. je katteli se kyllä tarkemmin muitakin mittailuja ja lukemia ym.. sitten itse sillä 4d ultrakuvalla katseltiin n. puolituntinen ja siitä ei saanu MITÄÄN SELKOA!! jalkaterä oli ainut selvä kohta minkä se sieltä löysi! en tiedä ymmärtikö itse lääkärikään siitä kuvasta hittoakaan mutta ei me miehen kans ainakaan! tosiaan ihan normaali terveyskeskuksen ultrakin on ollu selkeämpi! en enää koskaan menisi laittamaan rahojani moiseen.. johtuu varmaan vielä kokemuksen puutteesta, koska yleensä muilta paikkakunnilta otetuista 4d ultrauksistahan kuulee vaan kehuja.

Vierailija
5/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ettei täällä meitä Joensuun seudulla asuvia ole vastaamassa mietteisiini...

Pitää kyllä vielä harkita menoa. Ilmeisesti tavallisesta ultrastakin selviää yksityisellä(rahaa vastaan:) ) sukupuoli, ken sen haluaa tietoonsa, ja tärkeimpiähän rakenteiden näkyminen on. Luulen, ettei mitään järkeä mennä ns. hienoon 4d:n jos tekijä tosiaan kokematon ja hinta taivaissa- ei jää kuin paha mieli.

Vierailija
6/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs on kerran noin huonoja kokemuksia ihan vastikään vielä tulleita niin tuskinpa tilanne on ensi kuussa yhtään parempi. Sitä kuitenkin odotetaan ihan hulluna ja tahdotaan nimenomaan nähdä sukupuoli ja sitten jos onkin huono niin kyllä harmittaa. Taidetaan mennä Helsinkiin

Vierailija
7/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että mekin haluttiin nimenomaan sukupuoli selville. tytöksi tämä todettiin ja siinä tiedossa eleltiin kunnes viikolla 36 terveyskeskuksen ultrassa terveydenhoitaja piti tätä varmana poikana! joten epätietoisuudessa ollaan ja jännityksessä elellään nämä pari viimeistä raskausviikkoa...