Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä minua vaivaa kun " en osaa puhua" ? Siis pukea sanoiksi ajatuksiani, takkuilee :((

Vierailija
16.05.2007 |

Olisi fiksuja ja viisaita ajatuksia päässä vaikka kuinka mutta en osaa niitä pukea sanoiksi useinkaan, joskus harvoin vain. Jotenkin jännitänkin jo tämänkin takia kun annan varmaan itsestäni varsin typerän vaikutelman :((

Mikäs tähän auttaisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi tälle asialle oikein mitään. Mutta kiusallinen ongelma ja ihmiset olettavat että olen ujo ja arka..

ap

Vierailija
2/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tietäisinkin sanat häviävät päästä ja minulla ei kyseessä ole ujous. Työssäni joudun smalltookkaamaan päivät pitkät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä harvoin sanat menee sekaisin (tosin joskus menee), mutta pahin on puhelin. En saa järkevästi selitettyä mitään puhelimessa ilman lunttilappua (ranskalaisilla viivoilla asiani).

Vierailija
4/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös samanlainen inhottava ongelma.

Vierailija
5/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo jutustella ihmisten kanssa näin netin välityksellä kun saa vähän miettimisaikaa. Mutta sitten kasvokkain on vaan ööööööö :( Tosi rasittavaa!

Vierailija
6/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 9

Vierailija
7/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että siihen auttaa vain harjoitus ja aika. Minkäikäinen olet?

Mulla on vähän samaa taipumusta, mutta asia helpottaa koko ajan kun ikää tulee lisää ja töissä varsinkin saa runsaasti harjoitusta :)

Kylläs se siitä. Tsemppiä! Äläkä vaan tämän asian takia jätä asioitasi esittämättä jännittävissä tilanteissa. Helpottuu kerta kerralta.