Mitä asioita juuri sinä haluaisit muuttaa ulkonäössäsi?
AP haluaisi valkaista hampaat, poistattaa aknearvet poskista ja yhden luomen nenästä.
Ja kyllä, olen tällä hetkellä liian köyhä toteuttaakseni tätä.
Kommentit (43)
Haluaisin leikkauttaa silmäpussit pois.
Roikkuvat tissit, haluaisin niiden kohotuksen t. N41
Mitä moukka näillä tuntemattomien tiedoilla tee???? ....ja toiset moukat vastaa. Huuuooohh. 😝
Vierailija kirjoitti:
Mitä moukka näillä tuntemattomien tiedoilla tee???? ....ja toiset moukat vastaa. Huuuooohh. 😝
Mitä teet keskustelupalstalla jos et tajua keskustelupalstan ideaa?
Nuoruudesta asti toivoin sirompaa nenää ja isompia hampaita,tuuheaa tukkaa. Nyt toivon lhampaiden lisäksi turpeampia huulia ja tissikohennuksen sekä luomileikkauksen. Olen valvonut tahtomatta 10v enemmän tai vähemmän ja se näkyy!
Mutta! Nää tein sovun nenäni kanssa. Se sopii oikein hyvin minulle. Tissit jumppaan vähän kiinteämmäks ja hiuksia yritän tuuheuttaa rosmariinilla. Huulet on oikeesti ihan ok, hampaat on pienet mutta ne on mun!
Että ehkä en halua mitään. Ehkä haluaisin vain yhden päivät heilutella pitkää tukkaa ja hymyillä isoilla hampailla kauniisti...
Paksummat hiukset. Vaihdevuosi-iässä näyttää ohenevan huimaa vauhtia 😞
Pikemminkin voisi kysyä mitä en haluaisi muuttaa… eipä tule mitään mieleen. Vihaan ja häpeän ulkonäköäni. Voi kun näyttäisin Megan Foxilta.
Hampaat vois valkasta taas pitkästö aikaa, hiukset haluan kasvattaa takas kun menin nyrhiin ne sekä voisin taas panostaa pepputreeniin...vähän jäänyt ja ruokavalion takia tuntuu välillä sellaselta löllöltä :( Sekä oon aina halunnut tissit joten silarit olis haaveissa, rahaa ei nyt näihin vaan riitä...
Hammaskalusto pitäisi korjata. Painoa pitäisi saada pois n. 10 kg, hiukset voisivat olla tuuhemmat ja kestoväri joka kestäisi väh. 12kk. Hampaiden korjaus on kallista, mutta eniten pelkään, että toimenpide jotenkin epäonnistuu ja saisin vaivaksi ikuisen hermosäryn. Joillekin on niin käynyt...
Vierailija kirjoitti:
Roikkuvat tissit, haluaisin niiden kohotuksen t. N41
Tänään oli rannalla vissiin äiti ja tytär kumpikin ilman liiviä. Kovasti yritti esitellä tissejään.. kaukaa näki että silarit. Kävi tyttöä sääliksi kun nuorena mennyt laittamaan pallot itseensä. Nuorilla kun on luonostaan kauniit ja kiinteät tissit, muovipallot näyttää palloilta.
40 veekin on vielä hyvä, ei ne niin paljon roiku! Rannalla näke 60 vuotiaita pallojen kanssa. Näyttä koomiselta. Ei niitä silareita tarvitse oikeasti kukaan, paitsi ehkä syöpävoittaja.
Itse mietin oman rasvan siirtoa tissehin, mutta se on kai väliaikainen lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Olen monella tapaa ruma, esim. lihava, vinohampainen, naama on munan muotoinen eli ylhäältä kapea ja leukaperistä leveä, nenä on ihan koomisen leveä. Mutta enpä minä mitään paremmalla ulkonäöllä tekisi.
Itsetuntosi saattaisi parantua.
Mulla on jo hyvä itsetunto. Se perustuu pääosin älyyni ja työssä suoriutumiseeni. Ulkonäköäni en mieti, ei ole elämässäni olennainen asia.
Haluaisin olla tuon näköinen...
Josko seuraavassa elämässä.. :D
https://i.iplsc.com/000LTKBULY3IC5P6-C323-F4.webp
Paksut, pitkät hiukset ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla tuon näköinen...
Josko seuraavassa elämässä.. :D
https://i.iplsc.com/000LTKBULY3IC5P6-C323-F4.webp
Paksut, pitkät hiukset ja hoikka.
Aika miehekäs leuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Olen monella tapaa ruma, esim. lihava, vinohampainen, naama on munan muotoinen eli ylhäältä kapea ja leukaperistä leveä, nenä on ihan koomisen leveä. Mutta enpä minä mitään paremmalla ulkonäöllä tekisi.
Itsetuntosi saattaisi parantua.
Mulla on jo hyvä itsetunto. Se perustuu pääosin älyyni ja työssä suoriutumiseeni. Ulkonäköäni en mieti, ei ole elämässäni olennainen asia.
Kuitenkin oikein tarkasti kuvasit kuinka olet mielestäsi ruma. Ihminen, joka ei mieti ulkonäköään, ei noin yksityiskohtaisesti sitä kuvaile pelkästään negatiivisen kautta.
eri
Ärsyttävää olla Brad Pittin näköinen kun koko ajan pysäytellään kadulla ja ollaan vonkaamassa nimikirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tulisit rehellisemmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan nämä kaikki ylös ruutuvihkoon... viisastun tästä järkevästä vuoropuhelusta 🤭
Mää oon aika sopusuhtainen kaikella tapaa. Nenä vois olla hieman pienempi.
Vain kaiken