Huomio Eira-Ullanlinna-Kaivarilaiset palstalla! Mitä käynyt Meripuistossa?
Koiralenkillä tänä aamuna puiden juurilla paljon palavia kynttilöitä ja tuoreita kukkia Meripuiston Kaivarinpuoleisessa päässä lähellä rantaa.
Tietääkö kukaan mikä onnettomuus sattunut? Ilmeisesti hiljattain, koska eilen aamulla ei niitä ollut.
T. Eiralainen
Kommentit (24)
Olemme kakkosasunnolla Rivieralla. Täältä purjehdimme kohti päiväntasaajaa. Ei tietoa mitä siellä on tapahtunut. Tietäisikö Hufvudstadsbladet?
Vierailija kirjoitti:
Olemme kakkosasunnolla Rivieralla. Täältä purjehdimme kohti päiväntasaajaa. Ei tietoa mitä siellä on tapahtunut. Tietäisikö Hufvudstadsbladet?
Ai jaa? Ihanko päiväntasaajalle asti? Vähän uskallan epäillä. Men annars, Husis skrev ingenting och Hesari inte heller. Iltaläpysköjä en ole lukenut.
Eikö täällä todellakaan ole ketään Meripuiston läheisyydessä asuvaa, joka tietäisi?
Ap
Näin äsken videon missä yhdenvärinen mies sahasi päätä irti toisenväriseltä mieheltä. Olisiko tämä tapahtunut Eirassa?
Ilmeisesti vauva av:lla ei ole ketän eteläisistä kaupunginosista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vauva av:lla ei ole ketän eteläisistä kaupunginosista?
Ap
5/6|
09.06.2026 | 11:47
Näin äsken videon missä yhdenvärinen mies sahasi päätä irti toisenväriseltä mieheltä. Olisiko tämä tapahtunut
Ollaan kesälomalla, toisella puolen maailmaa. Laita viestiä alueen koiraryhmään
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vauva av:lla ei ole ketän eteläisistä kaupunginosista?
Ap
Ei varmaan ole. Lisäksi tämä palsta on tunnettu siitä, että esitettyihin kysymyksiin saa vain huonoja vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vauva av:lla ei ole ketän eteläisistä kaupunginosista?
Ap
Veikkaan asian olevan näin. Itse olen nukkavieru lähiöasukki. Miksi sinä olet täällä meikäläisten keskuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vauva av:lla ei ole ketän eteläisistä kaupunginosista?
Ap
Veikkaan asian olevan näin. Itse olen nukkavieru lähiöasukki. Miksi sinä olet täällä meikäläisten keskuudessa?
Luulin että tämä on ihan yleinen hauska juorupalsta. Eikö etelähelsinkiläiset olekaan tervetulleita?
Ap
Täällä käy vain kouluttamattomia, syrjäytyneitä, elämänkolhimia ja kateellisia. Ei oikein Ullanlinna-tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vauva av:lla ei ole ketän eteläisistä kaupunginosista?
Ap
Veikkaan asian olevan näin. Itse olen nukkavieru lähiöasukki. Miksi sinä olet täällä meikäläisten keskuudessa?
Luulin että tämä on ihan yleinen hauska juorupalsta. Eikö etelähelsinkiläiset olekaan tervetulleita?
Ap
Mitä hauskaa onnettomuuksissa on?
Aloittajalle. Rikkaideen kaupunginosissa asuvat eivät ehdi täällä Vauvalassa päivystää. He ovat joko A. Tekemässä hyväpalkkaisessa työssään lisää rahaa tai B. Ovat kakkosasunnollaan Nizzassa tai Antibesissä.
Eli täältä on turha keskusteluun tuon alueen ihmisiä hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vauva av:lla ei ole ketän eteläisistä kaupunginosista?
Ap
Veikkaan asian olevan näin. Itse olen nukkavieru lähiöasukki. Miksi sinä olet täällä meikäläisten keskuudessa?
Luulin että tämä on ihan yleinen hauska juorupalsta. Eikö etelähelsinkiläiset olekaan tervetulleita?
Ap
Olette tietysti tervetulleita. Vitsi vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vauva av:lla ei ole ketän eteläisistä kaupunginosista?
Ap
Ei taida tällä palstalla olla ketään Kontulan eteläpuolelta.
Onhan siellä Ullanlinnassakin kaikenlaista matonraahaajaa, älkääs nyt!
Helsingin Meripuistossa järjestetyssä Björn Borg Helsinki Half Marathon -juoksutapahtumassa menehtyi osallistuja vakavaan sairauskohtaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Näin äsken videon missä yhdenvärinen mies sahasi päätä irti toisenväriseltä mieheltä. Olisiko tämä tapahtunut Eirassa?
Yhdenvärinen mies? Saako niitä monivärisinäkin?
Huhuuu! Ketään palstalla Eirasta, Ullanlinnasta tai Kaivopuistosta? Mitä Meripuistossa on sattunut?
Ap