Olen nyt monta kesää yrittänyt tilata kesävaatteita netistä
Ei kerta kaikkiaan löydy! Housut on kuin telttoja ylileveine lahkeineen ja paitapuserot toisenlaisia telttoja. Yhden kivan paidan löysin ja laitoin ostoskoriin netissä niin yhtäkkoä ilmoitti että tuote on loppuunmyyty 😅. Miten hemmetissä se voi olla loppuunmyyty kun se oli äsken mun ostoskorissa ja sitä oli vielä kun sen sinne laitoin. Minkälainen systeemi vie toisen asiakkaan ostoskorista toiselle asiakkaalle? Sitten kovasti mainostettiin että kun tilaat x määrällä saat ilmaisen kotiinkuljetuksen. Loistavaa ajattelin ja oli reilusti yli vaadittavan määrän ja eiku tilamaan ja kassalle ja kun toimitusvaihtoehdot tuli näkyviin ei ollut ollenkaan kotiinkuljetusta valittavana. Poistin jokaikisen tuotteen (löysin lasten vaatteita) ja kirjauduin ulos. Pitäkää tunkkinne ja turhat lupauksenne 😆. Mennään vanhoilla rytkyillä tämä(kin) kesä!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisillä oli vaatteet ennen nettiä🤔 pikkupitäjissäkin.
silloin vaatteet oli kestäviä, joten kerran kymmenessä vuodessa jaksoi vaivautua kaupunkiin vaateostoksille.
nykyisien kertakäyttövaatteiden vuoksi ei viitsi paljon ajella näillä bensanhinnoilla
Se riippuu aikapaljon mistä ostat. Mulla on ainakin ihan kestäviä vaatteita. Hinta on entisen Seppälän (silloin kun se oli kallis) hinta laatuluokkaa. Ihan turhaa ruikutusta kun laatua ei löydy. Tehkää ne etsivän työt. Mitään muuta ei tartte tehdä kuin istua perseellään ja googlettaa. Ootte vaan helvetin laiskaa ruikutus sakkia.
Vain täysi ssurkimus ostaa vaatteet netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin jo viime vuonna hakea sellaista lähi-itäläisen kaapua itselleni helleasuksi, mutten löytänyt. Olisiko siihen vinkkejä mistä löytäisin. Haluaisin tunnustella kangasta ja varmaan sovittaakin. Missä niitä myydään?
Garaza, Kivensilmänkuja 2, 2 krs,
Helsinki, Finland, 00920.
Kiitos, oikein mainio linkki, mutta etsin miesten vaatteita. Ehkä olisi pitänyt mainita :)
Vierailija kirjoitti:
Vain täysi ssurkimus ostaa vaatteet netistä.
Ei välttämättä
Minä kävin ihan sovittamassa. Joka stanan kaavussa v-aukkoinen pääntie napaan asti. Jopa teinityttöni valitti, kun kaikissa muuten kivoissa paidoissa on kamalan iso pääntie! Kumartuessa näkee kaiken mitä paidan alla on, ja jos ois isot tissit, niin nekin hulahtaisi aukosta ulos. Ihan hirveä tämä vaatemuoti nyt. Kaipaan kyllä väljiä vaatteita, mutta sen kokoisella pääntiellä, että siitä väljästi menee pää läpi.