Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elon Musk: You can tell which side is the good side and which side is the bad side by which side wishes to restrict freedom of speech

Vierailija
08.06.2026 |

Onko tää asia vaikea asia tajuta että jos sensuroi kuin nat si niin saattaa olla ihan itse. Na zi is as Na zi does. 

https://x.com/XFreeze/status/2019814172519735785

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Trump ja Elon on nazzeja kun haluavat kieltää kaiken itseään koskevan arvostelun.

Vierailija
2/7 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

In fact, a restriction on speech and large government is fundamentally fascist, obviously. So ironically, in pushing for censorship, it makes it very clear that the left is the side that is against freedom

Freedom of speech is simply one of many freedoms that we should have as a civil society because ideas should win on the strength of their arguments. They should not win because they are suppressed

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Musk on itse sensuroinut lukuisia toimittajia, kriitikoita ja poliittisia vastustajia  X:ssä, mikä on melkoisessa ristiriidassa hänen itsensä julistaman sananvapauden absolutisti aseman kanssa.

Vierailija
4/7 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No republikaanit eivät saa arvostella Trumppia. Se on aina oikeissa, ei koskaan valehtele ja on täydellisen terve. Vähän kuin Pohjois-Korean Kimit.

Vierailija
5/7 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elon Musk on itse sensuroinut lukuisia toimittajia, kriitikoita ja poliittisia vastustajia  X:ssä, mikä on melkoisessa ristiriidassa hänen itsensä julistaman sananvapauden absolutisti aseman kanssa.

Jos hyökkää toisen ihmisen kimppuun olemattomilla väitteillä ja valheilla, se on kunnialoukkaus mikä pitääkin poistaa. Sillä ei ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa, että keksii baskaa toisesta ihmisestä, kuten täällä palstallakin tehdään kaiket päivät. 

Vierailija
6/7 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hyökkää toisen ihmisen kimppuun olemattomilla väitteillä ja valheilla, se on kunnialoukkaus mikä pitääkin poistaa. Sillä ei ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa, että keksii baskaa toisesta ihmisestä, kuten täällä palstallakin tehdään kaiket päivät. 

Eihän Musk, Trump & co muuta teekkään kun hyökkää milloin minkäkin tahon kimppuun keksityillä jutuilla ja solvauksilla.

Vierailija
7/7 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Musk, Trump & co muuta teekkään kun hyökkää milloin minkäkin tahon kimppuun keksityillä jutuilla ja solvauksilla.

Hyvin käännetty taas toiseen. Muut tekee itse en :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi