Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierasta miestä

Vierailija
07.06.2026 |

Mieheni ehdottaa, että piristäisimme seksielämää siten, että saisin vierasta miestä joko maksulliselta tai kävisin itse valitsemani miehen luona. Olemme olleet naimisissa yli 20 vuotta. Olen 50 v nainen. Vähän mietityttää tämä homma ja mitä suhteellemme siitä seuraisi. Onko palstalaisilla vinkkejä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita pystyvä ja sellainen jonka seisokki ei häviä vaikka miehesi katselisi. Tuurissaan johtaako uusiin kikseihin välillänne vai eroon, mutta parempi selvittää kuin antaa suhteenne väljähtyä löysässä hirressä.

Vierailija
2/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus erään rouvan kanssa jonka mies sai jotain hoitoja, eikä pystynyt seksiin. Kaunis vaalea hieman päälle viisikymppinen nainen, sivistynyt ihminen. Mies ei ollut mukana ja sain laueta paljaalla sisään. Joskus liikuimme ihan kaksin jossain toisella paikkakunnalla.  En usko että kukaan edes tiesi tästä järjestelystä. Tässä tapauksessa asia toimi.En ole ollut häneen enää vuosiin yhteydessä ja olen parisuhteessa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on samaa mieltä niin miksei,mä voisin olla ehdokas sinulle olen Pirkanmaalta.

Vierailija
4/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse vierasta miestä. Haluaako miehesi katsella kun vieras on kanssasi. 

Vierailija
5/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian ap:n mies astuu kaapista ulos ja kertoo haluavansa saada spermaa suuhunsa. Niin normaali tapaus taas.

Vierailija
6/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko itse vierasta miestä. Haluaako miehesi katsella kun vieras on kanssasi. 

On sanonut haluavansa katsella, kun ratsastan vieraan miehen kalulla.

Vierailija
7/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon ajatus sua itseäsi kiihottaa asteikolla 1-10

Vierailija
8/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran mutta pelottaa miten suhteemme käy tuon kokeilun jälkeen. Dildoratsastukseen olen jo suostunut ja mieheni on kiittänyt minua siitä.

Vierailija
9/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran mutta pelottaa miten suhteemme käy tuon kokeilun jälkeen. Dildoratsastukseen olen jo suostunut ja mieheni on kiittänyt minua siitä.

Kiihottiko se dildo ratsastus sinua itseäsi ja osallistuiko miehesi miten siinä tilanteessa ?

Vierailija
10/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottiko se dildo ratsastus sinua itseäsi ja osallistuiko miehesi miten siinä tilanteessa ?

Mies puristeli takaapäin rintojani ja hinkkasi kaluansa takapuoltani vasten. Olisi halunnut työntyä samalla kakkoseen, mutten halunnut tuplaa. Hieroi klittaani ja kun laukesin ja nousin dildolta, halusi panna ensin takaapäin ja sitten lähärissä laukesi pilluun.

Vierailija
11/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies puristeli takaapäin rintojani ja hinkkasi kaluansa takapuoltani vasten. Olisi halunnut työntyä samalla kakkoseen, mutten halunnut tuplaa. Hieroi klittaani ja kun laukesin ja nousin dildolta, halusi panna ensin takaapäin ja sitten lähärissä laukesi pilluun.

Tyydyttää itseäsi dildon kanssa ja saatko herkästi orgasmin sen avulla?

Vierailija
12/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa oma vaimonikin suistuisi istumaan minun kyrpääni isomman kyrvän päälle. Asiasta on keskusteltu muttei tuumaa innostua asiasta. Miten saisin vaimoni märän pillun meneen ison kyrvän päälle? Saan kyllä naida vaimoani isolla sträpillä ja hän nauttii siitä todalla kovasti. Mutta aito on aito.

Vierailija
13/38 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti kannattaa edetä, jutella asiasta joka kantilta ja lopettaa jos jommasta kummasta ei tunnu hyvältä. Jotain kevyttä ensin, tanssia vieraan miehen kanssa intiimisti, suutelua, mitä tuntoja herää. Täysi avoimuus täytyy olla.

Mies joka saanut hyvää seksiä varatulta naiselta, jolla oli miehensä lupa.

Vierailija
14/38 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ukko olisi halunnut kakkosta kun dildo on pillussa

Onko sen kulli ollut sun persereiässä aiemmin ja mitä pidit siitä

Vierailija
15/38 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suistuisi, ihan vahingossahan voi suistua vieraan äijän kullille. Vähän niinkuin junatkin voi toisinaan suistua raiteiltaan.

Vierailija
16/38 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko kalu pakaroitasi vasten hyvältä samalla kun dildotit pillua ja onko dildo kookkaampi kuin miehesi kulli ?

Vierailija
17/38 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tulee käymään sillä tavalla, että kerran kokeiltuanne ihastut vieraaseen ja isoon ja jatkossa haluat vain sitä. Seksi oman miehesi kanssa menettää mielenkiinnon ja vähitellen hiipuu kokonaan. Miestäsi alkaa kalvaa kateus ja mustasukkaisuus, ja ennemmin tai myöhemmin eroatte, toivottavasti ilman isompia tragedioita.

Vierailija
18/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ukko olisi halunnut kakkosta kun dildo on pillussa

Onko sen kulli ollut sun persereiässä aiemmin ja mitä pidit siitä

On muutaman kerran. Kyllä vähän sattuu. Tupla olisi ollut aivan mahdoton.

Vierailija
19/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko kalu pakaroitasi vasten hyvältä samalla kun dildotit pillua ja onko dildo kookkaampi kuin miehesi kulli ?

Ihan ok:lta tuntui. Dildo oli selvästi mieheni kalua isompi ja paksumpi, yli 20 cm ilmeisesti. Aito pienempi tuntuu selvästi paremmalta.

Vierailija
20/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok:lta tuntui. Dildo oli selvästi mieheni kalua isompi ja paksumpi, yli 20 cm ilmeisesti. Aito pienempi tuntuu selvästi paremmalta.

Oliko vaikeuksia saada pillun huulilta sisään ja tuntuuko kenties uppoavan liian syvälle vaginaan tuossa asennossa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi