Omakotitaloasukit! Kuuluuko se naapurin ruohonleikkurin ääni?
Miten paljon se ääni häiritsee, kun se leikkuri ja trimmeri romisee ihan siinä oman pihan vieressä? Voiko ikkunaakaan pitää auki?
Täällä kerrostalossa kun asuu, niin eipä pihalla tapahtuvat metelöinnit tänne neljänteen kerrokseen pahemmin kuulu... Mites teillä siellä matalalla?
Kommentit (29)
Naapurin pierukin kuuluu ja haisee näillä alle 1000 neliön postimerkkitonteilla. Sisälle saakka.
En ikinä muuttaisi omakotitaloon.
Rakastan kerrostaloelämää ja naapureita.
Lähimpään naapuriin on 30 metriä, se harvoin leikkaa nurmikkoa ja kyllä kuuluu jonkun verran muttei häiritse, kyllähän meilläkin leikataan, se nyt vaan kuuluu kesään.
Kerrostaloissa ovet paukkuu ja toiset metelöi rappukäytävässä.
Pelkkä leikkuri ei. Mutta jos ensin huutaa leikkuri, trimmeri, lehtipuhallin ja mopo kuorossa niin rock on! Nämä tietysti peräkkäin.
Kuuluu silloin kun leikkaavat tonttimme läheltä. Ei minua haittaa, ei nurmikkoa kuitenkaan leikata kuin joitakin kertoja kesässä. Itse olen tainnut leikata neljä kertaa tänä kesänä.
Ei se naapurin ruohonleikkuri aina raikaa. Kesällä puoli tuntia kerrallaan 2 viikon välein. Monella naapurilla on sitäpaitsi sähköinen leikkuri ja siitä ei lähde ääntä nimeksikään.
Täällä leikataan joka toinen päivä ja toisinaan tuntuu että jokainen päivä ja vielä monta kertaa päivässä.
Ei häiritse vaikka kuuluu.
Se vähän häiritsi kun naapurin talo paloi. Tai aika paljonkin häiritsi.
Ei kuulu, isot tontit ja naapuriin yli kilsa😎
Ihana rauha😊
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu silloin kun leikkaavat tonttimme läheltä. Ei minua haittaa, ei nurmikkoa kuitenkaan leikata kuin joitakin kertoja kesässä. Itse olen tainnut leikata neljä kertaa tänä kesänä.
Meillä leikataan joka viikko muuten on pahan näköistä. Pitäisi varmaan ostaa robotti, sehän ei pahemmin ääntä pidä.
Eipä juuri kuulu, mutta ketä se haittaa? Mopopojat päästää paljon enemmän ääntä.
Eikö kaikilla ole nykyään robotit. Ne on äänettömiä
En tiedä kun on maata 15 ha ja asun siinä keskellä.
Ei se leikkuri ainoastaan vaan ne lehtipuhaltimet.
Älä välitä siellä kerrostalossa, täällä omakotitaloissa alkaa olla elämä sellaista kuin rivitalossa. Naapuri tunkee penkkinsä ihan rajalle. Tontit ovat niin pieniä 800 neliötä rakennetaan täyteen.
Aika harvoin tänä kesänä. Täällä on ollut niin märkää, että ruohonleikkuu ei ole onnistunut.
Minua ei ole koskaan häirinneet koneiden äänet. Itsekin puuhailen kaikenlaista pihalla ja pajassa. Onneksi täällä on isot tontit ja väljyyttä asua, toivon ettei meiltä tulevat äänet häiritse.
Kerrostalossa mua inhotti naapureiden mölinät ja kolinat.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä muuttaisi omakotitaloon.
Rakastan kerrostaloelämää ja naapureita.
Runkkaat kun kuulet nuoren naisen paskantamisäänet ja kun homopariskunta nai seinän takana? Rakastat kaikkea kolinaa ja ovien pauketta? Käsittämätöntä.
Tuota - täällä on jyrkkä jokirinne ja talot niin kaukana, ettei niitä näe, mutta tottakai välillä jostakin kuuluu auton ääni tai vaikka moottorisahankin. Ei häiritse, kun rakentaa talonsa useamman hehtaarin tontille.
Kuinka monta hehtaaria se sinun kerrostaloasuntosi sisältää? Onko peltoa? Onko metsää? Onko omaa jokirantaa? Entä pidättekö rantasaunaa päällä pitkälle syksyyn?
Ei haittaa, kun istun kotona kuulosuojaimet päässä.