Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka äänestää perussuomalaisia?
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin Suomeen Putinin tai Trumpin hallitus kuin vasurit valtaan.
Ja nämä väittää olevansa isänmaallisia!
Vierailija kirjoitti:
Nainen voisitko seurustella kehitysvammaisen sarja jankuttajan kanssa?
En!
Naiset ovat liian älykkäitä persuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellinen aloitus. Tuhannet ja tuhannet tavalliset suomalaiset niitä äänesti. Niin minäkin. Olen nainen.
Enpä usko, että olisit nainen !
Värkin kuvaako olet vailla todisteeksi?
-Noin viidesosa (noin 18–20 %) perussuomalaisten äänestäjistä on naisia.-
-eri
Niin, kyllä minäkin tunnen kaksi naista, jotka voisivat hyvin äänestää persuja. Heidän puolisonsakin ovat typeryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä valitettavasti naisia jotka kertoo profiilissa, että persuja äänestävä mies menee hylkyyn.
Se on hyvä että miehet tietävät kiertää kaukaa sellaiset mielenterveysongelmaiset vassuämmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sen keskimäärin ovat äänestyskäyttäytymisellään näyttäneet jo moneen otteeseen, että lisää pelihetkiä kaivataan. Ja niitähän myös saadaan.
Perussuomalaisia äänesti myös naiset. 13,5 prosenttia naisista äänesti perussuomalaisia ja miehistä 26 prosenttia.
Eli 13 naista sadasta naisesta äänesti persuja. Ja miehillä 26 miestä sadasta miehestä äänesti perussuomalaisia.
Ja sitten saman voisi laittaa muista puolueista, mutta en jaksa. Pointtina että kyllä kaikkia puolueita äänestää sekä miehet että naiset.
Suomessa on vaalisalaisuus, joten et tasan tarkkaan tiedä, ketä kukin äänesti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat liian älykkäitä persuille.
Jankuti jankuti jankuti.........................................................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän persuilla mielessä enemmän tuontisulhasen varustus kuin naiset.
Vähän kun pintaa raapaisee, tulee ilmi vassarin homofobia ja rasismi.
Tällä palstalla tuo vassareiden rasismi ja homofobia on päivittäistä. Vassarit kirjoittelevat todella alatyylisesti homoista ja mustista miehistä kun kuvittelevat sillä tavalla pääsevänsä persuja äänestävien ihon alle. Todistavat vain että heidän puheensa rasismin ja homofobian vastustamisesta on pelkkää tyhjää lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän ketä puoliso milloinkin äänestää?
No puhumalla sen puolison kanssa se varmaan selviää?! 🤷🏼 Huomaa kyllä, että Suomessa on paljon sosiaalisesti kömpelöitä autisteja kun ei edes puolison kanssa osata puhua 🤦🏼
No miksi puolison kanssa pitäisi puha siitä ketä sinä nyt äänestät?
Meillä puhutaan politiikkaa päivittäin, mutta ei ole koskaan tullut mieleen kysyä, ketä puoliso äänesti, enkä ole koskaan itsekään kertonut hänelle, ketä äänestin. Arvojen perusteella olen silti aivan varma, että perseuille ei meidän perheestä mene ainuttakaan ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No puhumalla sen puolison kanssa se varmaan selviää?! 🤷🏼 Huomaa kyllä, että Suomessa on paljon sosiaalisesti kömpelöitä autisteja kun ei edes puolison kanssa osata puhua 🤦🏼
Meillä puhutaan politiikkaa päivittäin, mutta ei ole koskaan tullut mieleen kysyä, ketä puoliso äänesti, enkä ole koskaan itsekään kertonut hänelle, ketä äänestin. Arvojen perusteella olen silti aivan varma, että perseuille ei meidän perheestä mene ainuttakaan ääntä.
Meillä kans jankutetaan politiikasta aamusta iltaan.
Emäntä aloittaa aamulla persuu persuu persuu minä jatkan illasta kun emäntä lepää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on moni persu pahoittanut mielensä kun jotkut eivät halua seurustella persun kanssa. Miksi ihmeessä, eivätkö nämä ihmiset kannata ihmisten vapautta valita?
Ehkä enemmän siinä ärsyttää kuinka valtamedia on saanut runnottua "persut paha" -narratiivinsa läpi. Se myös turhauttaa kun huomaa kuinka pieni osa ihmisistä oikeasti osaa ajatella omilla aivoillaan.
Hahaha, panna kun arvaan: et ole lammas ja rokotteissa lähetellään pikku siruja ihmisten verenkiertoon 🤪
Persujen ”omat aivot” 😂
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta mulle sopis väestönvaihto: persut pihalle ja muualta maailmasta sivistyneitä ihmisiä tilaĺe.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emäntä aloittaa aamulla persuu persuu persuu minä jatkan illasta kun emäntä lepää.
Myökin jankutetaan persuista ei olla vaimon kanssa mistään muusta puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta mulle sopis väestönvaihto: persut pihalle ja muualta maailmasta sivistyneitä ihmisiä tilaĺe.
Vihervassarien ja demarien ansiosta Suomi on taantunut kehitysmaaksi.
Hallituksessa on kyllä ihan toiset puolueet. Heidän aikana on saatu aikaan mm valtava velkavuori ja Euroopan pahin työttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myökin jankutetaan persuista ei olla vaimon kanssa mistään muusta puhuttu.
Sama täällä vaimo jankutti keskellä yötä persuista minä heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on moni persu pahoittanut mielensä kun jotkut eivät halua seurustella persun kanssa. Miksi ihmeessä, eivätkö nämä ihmiset kannata ihmisten vapautta valita?
Ehkä enemmän siinä ärsyttää kuinka valtamedia on saanut runnottua "persut paha" -narratiivinsa läpi. Se myös turhauttaa kun huomaa kuinka pieni osa ihmisistä oikeasti osaa ajatella omilla aivoillaan.
Joo. Joku Teuvo Hakkarainen, Jani Mäkelä tai Mauri Peltokangas ovat niitä suuria ajattelijoita joita valtamedia vain potkii päähän. Puhumattakaan Tynkkysestä tai Vornasesta. Tämänkaltaiset ihmiset ovat syynä persujen surkeaan maineeseen, ei valtamedia.
Persutkin ovat vain yksilöitä. Persujen pahanteoista valtamedia uutisoi orgasmeja saaden kun vihervassareiden teot pyritään salaamaan parhaimpansa mukaan.
Mm tämmönen salaliittoihin uskominen on asia, jonka takia ei ikinä persua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarien ja demarien ansiosta Suomi on taantunut kehitysmaaksi.
Hallituksessa on kyllä ihan toiset puolueet. Heidän aikana on saatu aikaan mm valtava velkavuori ja Euroopan pahin työttömyys.
Alapeukuttakaa vain, mutta sehän on fakta, jota ette voi kiistää.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin hyvä syy vastustaa persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin hyvä syy vastustaa persuja.
Me jankutettiin vaimon kanssa koko la persuista kun ei meillä muuhun ole varaa.
Nainen voisitko seurustella kehitysvammaisen sarja jankuttajan kanssa?