Mitä mieltä miehestä,joka ei sano äitienpäivänä
edes onnittelua? Eikä ikinä tuo mitään. pyysin eilen,että tois pullon viiniä,ei ehtinyt alkoon. tänän ei tuonut,vaikka olis ehtinyt. itse olen KERRANKIN saanut siivottua asunnon nätiksi ja pyykkikone jyllää vieläkin......
Kommentit (17)
Hänelle on vain työ ja kaverit tärkeämmät kuin minä ja lapset.
Sanoikin kerran suutuksissani, että mene sitten nussimaan niitä kavereitasi, tämä taloudenhoitaja ei ole käytettävissä siihen hommaan. :)
että jotain olis voinut tehdä tytön kanssa. Istui sohvalla ja söi poppareita ja totesi,että jos vielä jatkat,niin...
Tyttöni toi mulle eilen yhden omista leluistaan,kun ei ollut äitienpäivää viettänyt. Olemme siis naimisissa ja likka oli isänsä kanssa mökillä,kun en itse päässyt(kummitytön hoitokeikka)
MÄ EN JAKSA ENÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paljon mukavampaa oli kun lapset olivat leiponeet ja askarrelleet hoidossa lahjat.
Joskus vihjaan jos haluan jonkun lahjan, sitten mieheni vasta " älyää" ostaa lahjan.
että ethän sä ole mun äiti. No, hermostuin ja sanoin pari valittua sanaa, ja nykyään ukko onnittelee ihan sujuvasti. Lahjoja en odota, (enkä pyydä), mutta yhdessäoloa ja läheisyyttä arvostan sitäkin enemmän.
Jospa se sun miehes kuitenki vielä oppis jotain? Onko minkä ikäinen?
vain tyttö,jonka kanssa ei viitsi nähdä edes vähän vaivaa. olivat siis muualla vkl
ja tää vetää herneen nenään,kun kysyin,miksi mua ei muistettu mitenkään. siis ukko=herne nenässä. ap
Joskus on ihan kiva saada mieheltä onnittelut ja vaikka ruusupuska äitienpäivänä, mutta tänä vuonna päivä meni ohitse ilman onnitteluita, enkä niitä erityisemmin kaivannut. Kiireessä unohtuu joskus, ei se mitään. :o)
Mutta ymmärrän myös sinun tilanteesi. Jos parisuhteessa muutenkin menee huonosti, merkkavathan tuollaiset pikkujututkin paljon. Antavat tavallaan " lisätodiste" siitä, ett' " joo, tiesinhän minä - huonosti meillä menee..." Mutta oikeasti, kannattaa yrittää keskittyä niihin isoihin asioihin, jotka mättää parisuhteessa, niin ne pienetkin seuraa perässä. :o) Toivottavasti saatte välinne kuntoon. :o)
miten ne voi tehdä sen noin kylmästi,yksin itken täällä. ap
Moukka naisen vihaaja sivistymätön jne. Oma vaimo kyllä tykkäsi koska arvostan häntä ennen kaikkea naisena vaimona lasteni Äitinä. Teimme yhdessä kortin ja lahjan, minä siivosin talon. Mutta ei se ole minun äiti. Korostan sanaa vaimo.
Miehellä olis ollut tilaisuus sanoa vaikka että onnea äippä,ja askarrella likan kanssa vaikka mitä. Mutta ei edes toivotusta. Varmaan meidän tytöstä outoa? vaistoaa ja tietää muutenkin jo,että kaikki ei ole ok. ap
Itsekin ole varsinainen drama-queen joskus riidellessämme, mutta näin objektiivisesta näkökulmasta katsottuna osaan hyvin ymmärtää miksi miehesi vetää niitä hirsiä... :o/ Kun ei tiedä mitä voisi asialle tehdäkään; jos jäisi kanssasi keskustelemaan, asia lähtisi siitä äitienpäivänä onnittelemisesta ja pian olisitte jossain 3 vuoden takaisessa tapahtumassa... Draama seuraisi draamaa. :o/ Meidän naisten tulisi oppia pitämään asiat niiden ansaitsemassa perspektiivissä, aivan kuten miehetkin tekevät. Kaikki asiat eivät kaada maailmaa, eivätkä ole itkun arvoisia. Kaikki asiat eivät myöskään johda aasinsiltaan vatvoa parisuhdeongelmia. Joskus on ihan hyvä vain antaa olla. Itse ainakin olen näin huomannut... Toisinaan vituttaa ihan kympillä ukko, mutta en sano mitään. Paha mieli menee ohitse ja jos mies ei mitään huomaa, juttelee mukavia ja pian minullakin on mukava olla. Jos taas ottaisin jonkun pikku asian puheeksi, joka minua vituttaa, seuraisi siitä riita, mies suuttuisi, minä suuttuisin lisää ja sitä " herkkua" kestäisi sitten seuraavat 3 päivää. Olisi paha olla, itkettäisi, ei saisi nukuttua. Oikeasti, joskus on ihan hyvä vaan antaa asioiden olla ja miehet ovat viisaita tämän tiedostaessaan. Säästävät näin omia voimavarojaan...
Mutta joka tapauksessa -- halaus, kyllä se ohi menee. :o)
Vierailija:
Miehellä olis ollut tilaisuus sanoa vaikka että onnea äippä,ja askarrella likan kanssa vaikka mitä. Mutta ei edes toivotusta. Varmaan meidän tytöstä outoa? vaistoaa ja tietää muutenkin jo,että kaikki ei ole ok. ap
Niillä ei koskaan kotona vietetty äitienpäivää tai muuta " turhaa" juhlaa, joten oli tottunu siihen tyyliin. Sen lapsuus olis pitkä ja surullinen tarina muutenkin..
Anyway, mun kanssa mies on oppinut edes vähän arvostamaan esim. äitienpäivää, ja nimenomaan lasten kantilta katsottuna, ei niinkään äidin, mikä sopii kyllä mullekin. Voisitkin yrittää " myydä" miehelles äitienpäivän lasten juhlana, mikä se tavallaan onkin. Olis sitten ainakin tytöllä monia mukavia muistoja mielessään, kun ois tehny vaikka isän kanssa äidille kortin tai jotain.
Mutta tottahan on, ettei vanha koira oikeen opi uusia temppuja.. Tsemppiä sulle kuitenkin.
Yksi valinta ja otitte tuollaiset paskat miehiksi. Siis yksi päivä iso poru. Lukekaa, miehen pitää huomioida joka päivä mutta ei asettaa jalustalle. Teillä nyt vaan sattuu olemaan se mieskin lapsi.
Voitteko puhua mistään vai meneekö aina riitelyksi? Jos, niin kyllä sillon on jo muusta kysymys kuin äitienpäiväonnitteluista..
Kirjota sille kirje, jos et pysty puhumaan.
mutta mies ei puhunut kai mitään asiasta. en tiedä miksi,olen niin väsynyt tähän....ap
onhan se niiin surullista... :( Mutta kyllähän itse olet miehesi valikoinut