Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät erityisemmin nauti kesästä?

Vierailija
06.06.2026 |

Minulle kesä ei ole mikään erikoinen vuodenaika vaan vain yksi vuodenajoista.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä,pidän kaikista 4 vuodenajasta aika tasaisesti, ei mitään erikousta suosikkia niissä. Kaikissa on vähän myös huonoja puolia, mutta pääosin hyviä.

Vierailija
22/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tämä valitus alkaa... Nauttikaa ny, ei se oo ku pari viikkoo ni pääsette taas hyvillä mielin käpertymään kylmää piiloon ilman syyllisyyden tunteita. Se on vaa pari viikkoo !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on ihan kiva, mutta ilmastoimattomassa asunnossa on välillä liian kuuma. En ole kuuman ilman ystävä.  - Muistaako muuten kukaan, milloin viimeksi olisi ollut viileä ja "huono" kesä?   Taitaa mennä viime vuosituhannen puolelle!

Minä muistan vuoden 1987 kesän. Minulla oli silloin mahdollisuus pitää seitsemän viikon kesäloma, en käynyt kertaakaan ottamassa aurinkoa.  Oli viileää mutta muutoin ikimuistoinen kesä. 

Vierailija
24/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neutraali vuodenaikoihin, meillä niitä on täällä lapissa neljä, teillä etelässä nippanappa kaksi en vaihtaisi moiseen höpölöpöön.

Vierailija
25/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä epähygieenisyys on inhottavinta. Töissäkin niin kuuma aina, että aluvaatteet liimautuu ihoon. Melkein kuin pitäisi juuri pyykkikoneesta otettuja kamppeita päällä. Sitten joku kääkkä tulee talon pihalla ja toteaa, että on se niin ihanaa kun on kesä ja lämmintä. Voi vetun kurppana...

Vierailija
26/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä ois muuten kiva mutta sen typerän kellojensiirron takia aurinko paistaa vielä kymmeneltäkin illalla.  Justiin tultiin Välimereltä ja oli mahtavaa kun öisin oli pimeää kuten kuuluukin.

Kellojen siirron takia aurinko ei sentään länötä kahdelta yöllä, vaan vasta kolmelta. Ihanaa kun saa nukkua pitkään ennen kuin linnut alkavat kirkumaan. Etenkin lokit ovat yksi perhanan riesa kaiket kesät.

Vierailija
27/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin 4 vuodenaikaa ja kesä niistä yksi kuin päiväntasaajan alueen jatkuva porotus ja helle.  Makuasia tietenkin tämä.

Vierailija
28/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kateellisena kertoili, kun meille asennettiin ilmalämpöpumppu, ettei Suomessa tarvitse jäähdyttää kun niitä kuumia kesäpäiviä on niin vähän. On niitä kuitenkin enemmän kuin kovia pakkaspäiviä.

Vierailija
29/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä ois muuten kiva mutta sen typerän kellojensiirron takia aurinko paistaa vielä kymmeneltäkin illalla.  Justiin tultiin Välimereltä ja oli mahtavaa kun öisin oli pimeää kuten kuuluukin.

Täällä kait paistaa aurinko vielä puolelta öinkin, kuten viime yönäkin. Eipä ole ikinä häirinnyt. En jaksa mieltäni pahoittaa luontoäidistä.

Vierailija
30/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä on ihan kiva, mutta ilmastoimattomassa asunnossa on välillä liian kuuma. En ole kuuman ilman ystävä.  - Muistaako muuten kukaan, milloin viimeksi olisi ollut viileä ja "huono" kesä?   Taitaa mennä viime vuosituhannen puolelle!

Minä muistan vuoden 1987 kesän. Minulla oli silloin mahdollisuus pitää seitsemän viikon kesäloma, en käynyt kertaakaan ottamassa aurinkoa.  Oli viileää mutta muutoin ikimuistoinen kesä. 

Muistan että oli viisi poutapäivää sinä kesänä. Paskin kesä koskaan.

Vierailija
31/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kesästä,koska liian kuuma,liian valoisaa,ötökät,käärmeet,jatkuva allerginen nuha,ukkonen.

Syksy ja talvi ihanat vuodenajat.

Vierailija
32/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin taikka siirtäkää kellonne talviaikaan niin pääsette karhujen kanssa nukkumaan ikuista ulinaa ajasta.

Vierailija
33/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kuuluu? Onko sinulla joku geenivirhe? Jumaloitko Välimeren kansoja? Yötön yö on sentään elämää.

Vierailija
34/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin heti, kun maa paljastuu lumen alta, siitä alkaa minulla "kesä" ja se jatkuu aina siihen asti, kun ei enää näy. Eli nautin ensisijaisesti siitä, että on sulaa ja maata näkyvissä. Myös vihreys ja lämpö ovat kivoja asioita. On tosi mukavaa, ettei tarvi montaa kerrosta vaatteita pukea. Jos olisi kiva kesänviettopaikka, nauttisin myös helteistä. Mutta ei ole.

Vierailija
35/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auingonvalo nostaa mielialaa tutkitusti. Suomessa missä sitä on vuodessa vähän, pitäisi ladata energiaa koko vuodeksi kesän aikana. Meillä mielenterveysongelmat rehottaa, kiitos pitkän pimeyden.

Vierailija
36/36 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisin oli pimeää kuten kuuluukin

Ei kuulu. Se ei ole ihmisten päätettävissä, miten nämä valoisuusasiat maapallon pohjoispuoliskolla menevät. Ja ne menevät sillä tavalla, että kesäaikana on valoisaa yölläkin.😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi