Missä kaupoissa käytte ruokaostoksilla
Kommentit (32)
Käpylän aseman viereinen K-Supermarket on oma suosikkini. Kaaren Prisma on myös ihan asiallinen.
Vois sanoa että ihan kaikissa, sieltä ostetaan mitä halvimmalla saadaan.
Kärkkäinen on usein halvin.
Tavallisesti S-Marketissa tai Prismassa, toisinaan myös Lidlissä tai Citymarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun muutin kauemmaksi liiteristä niin käyn kerran kahdessa viikossa liiterissä ja ostan satasen ostot. Täydennyksiä olen tehnyt pyörämatkan varrelta tai kävelylenkin varrelta Minimanista tai K-Superista. Pikkukaupoissa harvemmin käyn. Prismasta en tykkää ja monesti Minimani on halvempi esim. kilo kotimaista puolukkaa oli 8e kun Prismassa se on kympin kilo.
Puolukkahilloa me ostamme. Se maksaa jotain 2-4 euroa kilo.
Smarket, koska se on lähimpänä sekä työmatkan varrella.
Ensin käyn Lidlissä, mitä sieltä en saa niin sit S-marketissa. K-supermarketissa ehkä pari kertaa kuukaudessa.
Sysmän S-marketissa paitsi lauantaisin kun se on täynnä mökkiläisiä.
K ryhmän kaupoissa ja Lidlissä. Tykkään tämän kaupungin City-marketista.
Kävimme vuosia Lidlissä enimmäkseen. Kun hinnat siellä tuplaantui, niin olemme asioineet prismassa vuosia. Noh nyt sitten viime joulun jälkeen olemme käyneet vain kitymarketissa.
Siellä prismassa sähläsivät kassalla väärin kuittiin ostoksia, että ei jaksa enää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina asioinut lähimmässä, melko isossa marketissa. Ensin se oli K-maket, sitten City-market ja nykyisin S-market. Olueni haen Lidlistä ja joskus siellä on kivoja teemaviikkoja, joista ostan erikoisuuksia. Esimerkiksi espanjanviikoilla on myynnissä perunamunakasta.
Juuri tein perunamunakasta ihan itse...
Käyn Cittareissa, Prismoissa, K-Supermarketeissa ja S-Marketeissa sekä Tokmannilla. Täkäläiset Lidlit ovat kalliita ja valikoima on kuulemma pienempi kuin muilla paikkakunnilla.
Teen kauppakierroksen niin, että katson puhelimella, mitä muissa kaupoissa tuote maksaa. Nää kaupat on niin lähekkäin, että jopa bensa-autolla kannattaa kiertää eri kaupat.
Lidlissä ja jos sieltä ei löydy jotain, mitä etsin niin Cittarissa.
Paikkakunnalla on vain yksi s-kauppa, käyn siellä. Sinnekin on 3 kilometriä.