Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yrittäjät suosii työttömiä?

Vierailija
06.06.2026 |

Miksi monet yrittäjät suosii työttömiä ja pitävät halvempia hintoja klo10-16?

Onneksi siitä 90-luvun markkinoinnista on päästy: "Työttömät puoleen hintaan."

Liekö nykyään laitonta?

Mutta on tosi hienoa työskennellä vaikka pienipalkkaisena tarjoilijana, kun jotkut tulee -30% hinnoilla päiväsaikaan syömään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että saadaan niitä asiakkaita myös hiljaisina tunteina. 

Vierailija
2/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin tekisin. Miettisin pääni puhki miten maksimoin myynnin. Ja jos aavistan, että jossakin on ihmisryhmä, jonka kynnys käyttää palveluitani on hinta, niin ehdottomasti mä koitan saada heidät tuomaan edes jonkun verran rahaa firmaani vaikka sitten alemmalla hinnalla.

Olihan jossain autokorjaamo, jolla oli pienempi tuntiveloitus ennen vuotta 2000 valmistetuille autoille. Sekin oli kädenojennus köyhille, mutta loppupeleissä täysin itsekäs ratkaisu maksimoimaan yrityksen myynti.

Hyväksyn siis täysin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta(kin) syystä kannattaakin tehdä yötöitä. Saat parempaa palkkaa ja pystyt päivisin käyttämään edullisempia palveluita.

Vierailija
4/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä töitä tekevän ottaa päähän. Joillekin sossu korvaa hammaslääkärit ja sähköt ja vedet. Ja sitten vielä lounaan saa puoleen hintaan. Mutta minä painan.

Vierailija
5/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kokoomusinho tänään täällä palstalla?

Vierailija
6/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että saadaan niitä asiakkaita myös hiljaisina tunteina. 

Asiakasvirtojen ohjailu lienee ap:lle tuntematon käsite kuten sekin, että vain pieni osa työssäkäyvistä tekee nykyään toimistotyöaikaa ma-pe 8.15-16.00.

Veikkaankin, että ap on työtön oikeistopaska, jolla ei ole mitään kokemusta työelämästä.

Vierailija
7/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kyllä töitä tekevän ottaa päähän. Joillekin sossu korvaa hammaslääkärit ja sähköt ja vedet. Ja sitten vielä lounaan saa puoleen hintaan. Mutta minä painan.

Mun mies on työtön. Satoja hakemuksia eikä saa kuin muutaman päivän duuneja kerran puolessa vuodessa, jotka sotkevat tukiasiat kuukausiksi. Tehdään niin että hän erittäin motivoituneena ja hyvänä työntekijänä ottaa sinun työpaikkasi ja sinä saat jäädä onnelliseksi työttömäksi, ja saat nauttia kaikista ihanista eduista, joihin sinulla ei ole varaa. 

Ps emme saa toimeentulotukea, koska joka ikinen muutaman päivän työjakso vaikuttaa. Joten palkasta ei jää käteen mitään koska ne muutamat sataset pitää riittää kuukausiksi. 

Vierailija
8/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, monet työttömät eivät saa sossusta senttiäkään ja heillä ei ole missään nimessä varaa syödä koskaan ravintolassa edes -70%:n alehinnalla. 

Vierailija
9/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, monet työttömät eivät saa sossusta senttiäkään ja heillä ei ole missään nimessä varaa syödä koskaan ravintolassa edes -70%:n alehinnalla. 

Eikun te ette tajua. Ku mun verotus jo tasaa kovasti sitä, että en saa paljoa enempää ku työttömät, niin sitten vielä nuo hintojen eriävyydet tasaa lisää, niin neton neton netto on lähes plus miinus nolla. Mä maksan itse 300 euron sähkölaskut. Työssä käyvällä pitää olla auto. Polttoaine maksaa pxxxleesti. Te ette tajua, että ahkeroinnista jää rupiset känsät ja ehkä satanen enemmän rahaa.

Vierailija
10/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on työtön. Satoja hakemuksia eikä saa kuin muutaman päivän duuneja kerran puolessa vuodessa, jotka sotkevat tukiasiat kuukausiksi. Tehdään niin että hän erittäin motivoituneena ja hyvänä työntekijänä ottaa sinun työpaikkasi ja sinä saat jäädä onnelliseksi työttömäksi, ja saat nauttia kaikista ihanista eduista, joihin sinulla ei ole varaa. 

Ps emme saa toimeentulotukea, koska joka ikinen muutaman päivän työjakso vaikuttaa. Joten palkasta ei jää käteen mitään koska ne muutamat sataset pitää riittää kuukausiksi. 

"palkasta ei jää mitään". 

ja 

"...riittää kuukausiksi". 

Miten EI MISTÄÄN jää edes SEKUNNEIKSI?

Vierailija
11/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan työnhaussa yrittäjät eivät todellakaan suosi työttömiä, enemmänkin työnvaihtajia.

Vierailija
12/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaista nähnyt koskaan. Lounasaika toki on

Vierailija
13/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä ei ole mitään hajua liiketoiminnasta yleensä. Ei. Se ei ole hyväntekeväisyyttä eikä se ole politiikkaa. Ei. 

Vierailija
14/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne kokoomuslaiset ei syö määräänsä enempää leikkeleitä, pahvi. Mitään dynaamisia vaikutuksia talouteen ei tule sillä, että köyhien rahat lapetaan rikkaimmalle prosentille.

Vierailija
15/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun te ette tajua. Ku mun verotus jo tasaa kovasti sitä, että en saa paljoa enempää ku työttömät, niin sitten vielä nuo hintojen eriävyydet tasaa lisää, niin neton neton netto on lähes plus miinus nolla. Mä maksan itse 300 euron sähkölaskut. Työssä käyvällä pitää olla auto. Polttoaine maksaa pxxxleesti. Te ette tajua, että ahkeroinnista jää rupiset känsät ja ehkä satanen enemmän rahaa.

Miten helvetin paljon sä oikein niitä veroja maksat jos sulle jää käteen lähes sama kuin mulle eli alle 600€/kk? Kyllä mulle jäi pienipalkkaisenakin yli tonni enemmän. Mullakin on auto ja asuntolaina ja asunnon kulut ja talvella isot sähkölaskut jotka maksan säästöistä jotka oon säästänyt tuosta aiemmasta pienestä palkasta. Toivottavasti en joudu kauaa olemaan työttömänä. Sinä taas et tajua ettei kaikki työttömät saa rahaa ovista ja ikkunoista vaan joutuvat "syömään" niitä suurella vaivalla säästettyjä roposiaan. Missään nimessä ei olisi varaa syödä ravintolassa vaikka annos maksaisi 5€, sekin on liikaa näillä tuloilla. 

Vierailija
16/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosii,?en oo kuullu.Ei työtön palveluita osta.Ennen kun pakko.Pakolliset kulut vie.Meillä päin kaikki hurjan kallista mitä ostaskin.

Vierailija
17/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö itse sähköllä, vai miksi sulla on noin h-tin iso sähkölasku?

Vierailija
18/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän suosimista tarjoukset ja alennukset muka on? Ne on vain tapa vetää asiakkaista kauppaan. Liittyy markkinoinnin perusasioihin.

Vierailija
19/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö itse sähköllä, vai miksi sulla on noin h-tin iso sähkölasku?

En ole sama mutta talvella sähkölasku on helposti yli 200€/kk koska talo lämpiää PILP:llä. Varmaan vielä enemmän jos on suora sähkölämmitys. 

Vierailija
20/33 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varaa syödä, pitää muistaa,.etteivät kaikki työttömät ole persaukisia,.toisin kuin monet työtä tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän