Tapaamani mies on muuten mukava, mutta hän pelkää sairaanloisesti mm. sairauksia.
Olen huomannut, että mies pelkää saavansa tartuntoja. Erikosuseti hän pelkää aiheetta saavansa sukupuolitauteja tms. En tiedä,jatkanko enäähänen tapailuaan.
Kommentit (24)
Mä olen kuin sun mies. En seurustelisi itseni kanssa todellakaan.
Ap, ohjaa mies terapiaan, jos haluat jatkaa hänen kanssaan. Luulosairaus on adistava sairaus.
Minulla on huuliherbes. Minusta se on aika yleinen eikä mitenkään vaarallinen, mutta mies jätti minut sen tähden.
Mikä loinen se sellainen on? Nevöhööd.
Onko miehellä ollut usein loistartuntoja?
Silloin kun Aids tuli tietoisuuteen lopetin seksin harrastamisen ja kokonaan naisten tapailun, kun tauti pelotti minua. Olen nyt 65-vuotias poikamies.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on huuliherbes. Minusta se on aika yleinen eikä mitenkään vaarallinen, mutta mies jätti minut sen tähden.
Melkein jokainen ihminen maapallolla kantaa herpesvirusta elimistössään. Jossakin vaiheessa se sitten aktivoituu. Mies oli täysi pösilö, koska hyvin suurella todennäköisyydellä hänelläkin on herpes.
Pelkään sellaistakin missä ei ole mitään pelättävää. Elämäni on ahdistavaa.
N 44v
Oletko epäsiisti pubiruusu jolta voi olettaa tauteja saavansa?
Vierailija kirjoitti:
Herbes-virus saattaa puhjeta nyös sukuelimissä ja silloin kun se on aktiivinen se voi tarttua. On vaikea tietää onko virus pelkästään huulen alueella.
Itseä ei pelota, harrastan Thaimaassakin paljaala. Tässä iässä turha enää pelätä.
Veeti! Se on sairaalloinen. Käy koulusi, koska aivottomat analfabeettimiehet syrjäytyvät.
Moni ikäkaveri on jo lähtenyt syöpään ja sydänkohtaukseen, joten taudit ei enää pelota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herbes-virus saattaa puhjeta nyös sukuelimissä ja silloin kun se on aktiivinen se voi tarttua. On vaikea tietää onko virus pelkästään huulen alueella.
Se on Herpes-virus, ja sukupuoliherpes on eri virusvariantti kuin huuliherpes. Sukupuoliherpes on vakavampi ja onneksi harvinaisempi. Huuliherpes-virusta on väestöpopulaatiossa yli 90%:lla. Toisilla se aktivoituu ajoittain, toisilla ei. Suurin osa on vain viruksen kantajia, secei koskaan aiheuta oireita,meikä siitä olla edes tietoisia.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ei pelota, harrastan Thaimaassakin paljaala. Tässä iässä turha enää pelätä.
Sinä et harrasta löysällä lötkölläsi muuta kuin avutonta nyppimistä omin syyläisin, nivelrikkoisin kätösin, joilla ei ole ikinä töitä tehty.
Rakkaudellasi parannat hänen OCD:nsa.
Pitkäaikaisen empiirisen havainnoinnin perusteella totean seuraavaa: vanhemmissa ikäluokissa on vapaana enimmäkseen miehiä, joilla on jokin merkitsevä fyysinen tai henkinen poikkeama, joka vaikuttaa epäsuotuisasti parisuhteen mahdollisuuteen. On myös havaittavissa kasvavaan ikään perustuva korrelaatio haluun pysyä sinkkuna, eli iän myötä yhä suurempi osuus miehistä ei ole ns. parisuhdemarkkinoilla.
Mies siis haluaa käyttää kondomia? Ja ap ei halua? Miksihän?
JSS