Eikö tätä kiusaamista saada palstalla millään kuriin.
Olen puhunut tästä ennenkin : netissä ei saa sanoa mitä tahansa sontaa! Uskon että saan pirusti Alanuolia ja minut leimataan kitisijäksi ja lukihäiriöiseksi autistiksi koska te ette osaa käyttäytyä. Mun on toivottu tällä viikolla hirttäytyä ja hyppäävän katolta alas nämä viestit saivat ylänuolia ja kaikki mitä mä sanon täällä nuoletetaan alas. Miksi! Miksi haluatte että tuntematon ihminen tappaa itsensä? Miksi haluatte että tuntematon riistää ainoan elämänsä? Miksi! Onko todellakin mätää aivoissa kun ette tajua :Kuolema on peruuttamaton sitä ei saa tekemättömäksi. Tähän ketjuun saa sanoa vain omia kokemuksia nettikiusaamisesta. Tänne ei tule yhtään kehotusta tehdä itsemurha!
Kommentit (213)
Ap hyppää korkealta ja murtaa jalkansa. 🤣
Menkää Suoraan Mielisairaalaan kaikki tähän ketjuun kommentoivat
Vierailija kirjoitti:
Sun hyppäät valtatielle sillalta
Vierailija kirjoitti:
Empatiaa?
Vai vielä empatiaa tuollaiselle ap:lle, joka huutelee ihmisille mitä sattuu solvaten ja uhitellen.
Tämä tietysti turvallinen paikka moiseen käytökseen hänelle itselleenkin, sillä tuolla ulkona tuo häiriintynyt pikkup*llu saisi kunnolla selkäänsä.
Niuvanniemen potilaat on heränneet lääketokkurassa
Tähän ketjuun kommentoivat on sata varmana kännissä tai pilvessä.
Mitä teidän läheiset sanoisi jos tietäisivät millaisia viestejä pistätte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ampuu itseään päähän mutta epäonnistuu myös siinä ja elää loppuelämänsä housuun paskovana ameebana.
Tähän mennessä kukaan ei ole ollut vielä asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä ei ole mikään pakko olla.
Siis täällä saa sanoa tapa itsesi?
Onko se mielestäsi pahasti sanottu? Lapset huutavat toisilleen vähintään kerran tunnissa noin. Kyllähän täällä saa haukkua vassariksi, vaikka itse olisi vaan persu.
Se ei ole kovin kiltisti sanottu ketään kohtaan.
Kukaan ei ansaitse kuulla sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Tappakaa itsenne
Sulla on varmaan joku psykan kontakti jo olemassa otappa sinne lääkäriin yhteyttä pikimmiten sulla ei nyt oo kaikki palikat päässä ihan kohdallaan. Sun tilanne huolestuttava joten otappa sinne lääkäriis yhteyttä suht pian.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä kukaan ei ole ollut vielä asiallinen.
Lyhyt pudotus ja nopea pysähdys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ampuu itseään päähän mutta epäonnistuu myös siinä ja elää loppuelämänsä housuun paskovana ameebana.
Hyvää loppuelämää aivoton ameeba ammu itseäsi ohimoon mä tulen räkimään sun haudalle
Mä halveksin viimeseen asti näitä paskaloisia
Vierailija kirjoitti:
Täällä on Todella paljon vammaisia paskalta lemuavia loisia
Persuilla on tapana hillua vauva palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappakaa itsenne
Sulla on varmaan joku psykan kontakti jo olemassa otappa sinne lääkäriin yhteyttä pikimmiten sulla ei nyt oo kaikki palikat päässä ihan kohdallaan. Sun tilanne huolestuttava joten otappa sinne lääkäriis yhteyttä suht pian.
Miksi?
Olisi kivempi jos sä vain tappasit ittes. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää loppuelämää aivoton ameeba ammu itseäsi ohimoon mä tulen räkimään sun haudalle
Paskannan suuhusi kun epäonnistuit ampumaan itsesi. 😊
Kiitos, samoin.
Myös äitiäsi kaduttaa.
Ja isääsi vielä enemmän.