Eikö tätä kiusaamista saada palstalla millään kuriin.
Olen puhunut tästä ennenkin : netissä ei saa sanoa mitä tahansa sontaa! Uskon että saan pirusti Alanuolia ja minut leimataan kitisijäksi ja lukihäiriöiseksi autistiksi koska te ette osaa käyttäytyä. Mun on toivottu tällä viikolla hirttäytyä ja hyppäävän katolta alas nämä viestit saivat ylänuolia ja kaikki mitä mä sanon täällä nuoletetaan alas. Miksi! Miksi haluatte että tuntematon ihminen tappaa itsensä? Miksi haluatte että tuntematon riistää ainoan elämänsä? Miksi! Onko todellakin mätää aivoissa kun ette tajua :Kuolema on peruuttamaton sitä ei saa tekemättömäksi. Tähän ketjuun saa sanoa vain omia kokemuksia nettikiusaamisesta. Tänne ei tule yhtään kehotusta tehdä itsemurha!
Kommentit (213)
Ne itsemurha kehotukset pitäisi poistaa välittömästi ennenkuin kukaan edes näkee niitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä ei ole mikään pakko olla.
Siis täällä saa sanoa tapa itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon.
Mä olen terve sinä olet saastainen vammainen paska
Näet siis kiusaamista ihan kaikessa.
Ps. esim. alanuolet eivät ole kiusaamista.
Jos tämä ei ole provo, niin toivon sinulle kaikkea hyvää. Suosittelen välttämään anonyymejä keskustelufoorumeja kokonaan jos ei halua kuulla mitään negatiivista. Pahaa ei saa koskaan kitkettyä näiltä kokonaan pois.
Maailmassa on pahoja ihmisiä. Sille ei voi mitään. Olethan kuullut näistä verkostoista, jotka houkuttelevat nuoria tyttöjä vahingoittamaan itseään ja jopa tekemään ìtsémùrhàn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä saa sanoa tapa itsesi?
Onko se mielestäsi pahasti sanottu? Lapset huutavat toisilleen vähintään kerran tunnissa noin. Kyllähän täällä saa haukkua vassariksi, vaikka itse olisi vaan persu.
jokaisella on vastuu omista teoistaan, oli ne teot mitä hyvänsä...
Vierailija kirjoitti:
Näet siis kiusaamista ihan kaikessa.
Ps. esim. alanuolet eivät ole kiusaamista.
Ne nimenomaan ovat kiusaamista
Niin, ja jotta voi netissä suojella itseään pahoilta ihmisiltä, kannattaa tarkkaan miettiä, missä ja millä tavalla avautuu omista kipeistä ja vaikeista asioistaan.
Sulla tässä mätää on aivoissas ja pahasti. Sinähän se täällä vuodesta toiseen jankutat ulisten ja uhriutuen, kuvittelet asioiden jotenkin muuttuvan ja sääli/sympatia/empatia loputon kaivo tuollaiselle energiasyöpölle, jolle on selkeä syy, miksi vikinääsi ei todellisessa elämässä kukaan jaksa kuunnella ja sinulle käännetty selkä.
Lopeta se itsesäälissä kieriskely ja muiden siihen mukaan vetäminen.
Vierailija kirjoitti:
Sulla tässä mätää on aivoissas ja pahasti. Sinähän se täällä vuodesta toiseen jankutat ulisten ja uhriutuen, kuvittelet asioiden jotenkin muuttuvan ja sääli/sympatia/empatia loputon kaivo tuollaiselle energiasyöpölle, jolle on selkeä syy, miksi vikinääsi ei todellisessa elämässä kukaan jaksa kuunnella ja sinulle käännetty selkä.
Lopeta se itsesäälissä kieriskely ja muiden siihen mukaan vetäminen.
Mä toivon sun kuolemaa.
Eka kerran näen, että itse vladimir putin tekee aaaveellä aloituksen? Kuka muukaan tuo voi olla?
Tämäkin ketju myrkytettiin heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon.
Mä olen terve sinä olet saastainen vammainen paska
Herjaaminen ja nimittely ei ole kiusaamista? Ja siksi ihan ok?