Eikö tätä kiusaamista saada palstalla millään kuriin.
Olen puhunut tästä ennenkin : netissä ei saa sanoa mitä tahansa sontaa! Uskon että saan pirusti Alanuolia ja minut leimataan kitisijäksi ja lukihäiriöiseksi autistiksi koska te ette osaa käyttäytyä. Mun on toivottu tällä viikolla hirttäytyä ja hyppäävän katolta alas nämä viestit saivat ylänuolia ja kaikki mitä mä sanon täällä nuoletetaan alas. Miksi! Miksi haluatte että tuntematon ihminen tappaa itsensä? Miksi haluatte että tuntematon riistää ainoan elämänsä? Miksi! Onko todellakin mätää aivoissa kun ette tajua :Kuolema on peruuttamaton sitä ei saa tekemättömäksi. Tähän ketjuun saa sanoa vain omia kokemuksia nettikiusaamisesta. Tänne ei tule yhtään kehotusta tehdä itsemurha!
Kommentit (260)
Se puhuuko vain itsestä on aivan eri asia kun osallistua keskusteluihin eri aiheista.
Miksi ap ei vain ohita tätä sivustoa?
Vaikea hyväksyä mutta se on totta kukaan ei paranna mun masennusta. Keneltäkään en voi vaatia ystävällistä käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Haluan mäkin olla kavereiden kanssa ulkona mutta niitä ei ole
Ei ole tullut keneltäkään vastauksia jotka ilahduttaisi
Mikään ei toimi mun nettiriippuvuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa silloin katsoa peiliin ja lopettaa syyttävän sormen kääntäminen itsestä poispäin.
Miten muka? Ne kiusaajat ovat tämän palstan ylläpitoa.
Joku luuseri vieläpä maksaa heille siitä (kiusaamisesta siis).
En ihmettelisi lainkaan, vaikka koko Sanoma olisi Putinin taskussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa silloin katsoa peiliin ja lopettaa syyttävän sormen kääntäminen itsestä poispäin.
Te pilasitte nuoren ihmisen elämän. Olkaa ylpeitä saavutuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te pilasitte nuoren ihmisen elämän. Olkaa ylpeitä saavutuksesta
Miksi otat liian vakavasti itsellesi tuntemattomien kommentit täällä mammapalstalla?
Mitäpä tuosta.
Elämä on muualla.
Apn pitäisi ottaa vähintään vuoden tauko täältä sekä sosiaalisen median alustoilta,
Hybris johtaa ennemmin tai myöhemmin syvää. depressioon.
Vierailija kirjoitti:
Apn pitäisi ottaa vähintään vuoden tauko täältä sekä sosiaalisen median alustoilta,
Tiedätkö miten paljon adhd aivot himoitsevat somen tunnepurkauksia?
Vierailija kirjoitti:
Voisipa elämästä ottaa vuoden tauon
-sivusta
On yksinkertaisesti palstan ylläpitäjän tehtävä estää sairaiden viestin julkaisu. Tilanne on lähes yhtä paha kaikilla keskustelupalstoilla. Joko suomalaiset on oikeasti henkisesti tosi sairasta porukkaa, tai sitten näitä keskusteluita halutaan tietoisesti ylläpitää.
Saas nähdä jääkö viesti haaviin vai poistuuko nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa. Käsi ylös ne haukkujat ja itsensä tappamiseen kehottajat, jotka latelevat samanlaista tekstiä naamatusten. Nimimerkin tai -merkittömyyden takaa on aina helppo huudella.
Olen etsinyt turvallista paikkaa missä purkaa tunteita mutta niitä ei ole olemassa