Eikö tätä kiusaamista saada palstalla millään kuriin.
Olen puhunut tästä ennenkin : netissä ei saa sanoa mitä tahansa sontaa! Uskon että saan pirusti Alanuolia ja minut leimataan kitisijäksi ja lukihäiriöiseksi autistiksi koska te ette osaa käyttäytyä. Mun on toivottu tällä viikolla hirttäytyä ja hyppäävän katolta alas nämä viestit saivat ylänuolia ja kaikki mitä mä sanon täällä nuoletetaan alas. Miksi! Miksi haluatte että tuntematon ihminen tappaa itsensä? Miksi haluatte että tuntematon riistää ainoan elämänsä? Miksi! Onko todellakin mätää aivoissa kun ette tajua :Kuolema on peruuttamaton sitä ei saa tekemättömäksi. Tähän ketjuun saa sanoa vain omia kokemuksia nettikiusaamisesta. Tänne ei tule yhtään kehotusta tehdä itsemurha!
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes läski.
Ja tämä viesti lähti poliisille
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo, niin toivon sinulle kaikkea hyvää. Suosittelen välttämään anonyymejä keskustelufoorumeja kokonaan jos ei halua kuulla mitään negatiivista. Pahaa ei saa koskaan kitkettyä näiltä kokonaan pois.
Mä en varmaan koskaan toivu tästä sonnasta kokonaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla tässä mätää on aivoissas ja pahasti. Sinähän se täällä vuodesta toiseen jankutat ulisten ja uhriutuen, kuvittelet asioiden jotenkin muuttuvan ja sääli/sympatia/empatia loputon kaivo tuollaiselle energiasyöpölle, jolle on selkeä syy, miksi vikinääsi ei todellisessa elämässä kukaan jaksa kuunnella ja sinulle käännetty selkä.
Lopeta se itsesäälissä kieriskely ja muiden siihen mukaan vetäminen.
Mä toivon sun kuolemaa.
Siinähän toivot. Sinun toiveesi ei tule toteutumaan. Onneksi olet jo tottunut pettymyksiin.
Kyllä vetäisin nyrkkiraudalla turpaan näitä jotka kehottaa nuoria tappamaan itsensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes läski.
Ei poliisi sua tule tappamaan, ihan itse joudut sen tekemään
Mitähän juburttia hakis, ikää on jo siunaantunut.
Hyvä ja halpaa youg-burttia?
Kauheeta tommonen kiusa kyllä totta vie.
Toivon että jokainen tähän ketjuun kommentoiva hankkii pikemmiten elämän
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vetäisin nyrkkiraudalla turpaan näitä jotka kehottaa nuoria tappamaan itsensä
Vetäisit vetäisit, jos et olisi saamaton ripuliranne joka ei kykene edes vetämään käteen.
Jouluksi ilmestyy vlad putinin omaelämäkerallinen seikkauluteos ja samalla muistelmat "Ydinohjuksella ratsastaen Pjon Jangiin". Kertoo putinin huimasta lentomatkasta läpi stratosfäärin kohti pohjoiskoreaa, kallis rannekello ranteessa ja anustappi hanurissa. Loppu on fiktiota, kuten voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes läski.
Tämäkin viesti lähti poliisille. Sä joudut rikosoikeuden kanssa tekemisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäisit vetäisit, jos et olisi saamaton ripuliranne joka ei kykene edes vetämään käteen.
Vedä paska ranteet auki
Teistä On normaalia tehdä itsemurha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes läski.
Tämäkin viesti lähti poliisille. Sä joudut rikosoikeuden kanssa tekemisiin
Ei lähtenyt.
Piikki pyllyyn näille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä paska ranteet auki
Ulise ulise, kun et muuhun pysty 😂
Täytyy olla Todella synkkää elämä näillä jotka tähän ketjuun kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Teistä On normaalia tehdä itsemurha
Meistä on normaalia että ap:n kaltaiset smegmatahrat tappaa itsensä
Mikä on teidän agenda?