Minkälainen hiusmalli on siisti ja helppohoitoinen ?
Olen 35 v ja pitkätukkainen. Tällä hetkellä se on kerroksittain leikattu ja olen täysin kyllästynyt siihen; on kuin linnunpelätin ja sojottaa sivuilta ylöspäin. Antakaapa ideoita. Olen menossa huomenna parturiin.
Kommentit (3)
Eli mikään ei ole oikein helppo kampaus. Paitsi aivan suora polkkatukka vailla mitään kerroksellisuutta.
Pitääkö olla vallan wash-and-go -tyyppinen tukka, jota ei tarttee lainkaan laittaa, vai voisiko ajatella jonkin sortin föönausta?
Mulla on sellanen todella lasimainen perussuomalainen hiuslaatu, joka suorastaan liukuu harjan ja kamman läpi. En voi ajatellakaan, että käyttäisin hoitoainetta vielä tukkaa lätistämään. Pikainen föönaus föönausnesteen kera suihkun jälkeen auttaa kummasti ja saan hyvää volyymia. Mun hiukset ovat pitkät, mutta kun hiusta ei ole kovin paljon päässä niin ei siihen edes kulu kauheasti aikaa. Yleensä käytän vielä jotain pyöröharjaa niin saan vähän lisää massaa näihin katrihelenakalaoja-kutreihin.
Mulla on niin liukas perussuomalainen hiuslaatu että kampaaja suoraan sanoi ettei MIKÄÄN malli ole mulla oikeasti helppohoitoinen. Tällä hetkellä pidän pitkänä ja suorana, mutta ei sekään ole kovin hyvännäköinen, koska tukka ei ole sellainen luotisuora kuin muotikuvissa vaan lötköilee joka suuntaan.
Kerran sain tosi helppohoitoisen ja hyvännäköisen lyhyen leikkauksen, mutta en ehtinyt pitää sitä kuin pari kampaajakertaa kunnes se kampaaja muutti jonnekin pois, eikä sen seuraaja osannut enää tehdä yhtä hyvää.