Nordea on täyspaska pankki!
On se vaan ihme juttu miten Nordea väittää olevansa ajantasainen pankki. Elektrolux B osakkeenomistajille lähetetään PAPERILLA täytettäväksi osakeanti. Ei voi täyttää verkkopankissa. Ohjeeksi annetaan soittaa asiakapalveluun, jonotusaika TUNTI! Sitten kun yrittää loggautua verkkopankkiin, tulee vain ilmoitus "Sinut on kirjattu ulos". Eli täyttä paskaa, vaikka on Premium-asiakas! Hävetkää!
Kommentit (28)
Nordea on hyvä pankki. Ei ne kysellyt kun sain isältä 150000 euroa ja talletin niitä tililleni niin eivät kyselleet mitään.
Nykyään ei tarvo käydä tai soittaa pankkiin kun voi verkkopankissa jutskata pankin asiakaspalvelijan kaa
Onhan sillä hyvä tulos eli 6.3 mrd.
Eli hyvä pankki itsensä puolesta. Ei ne pienistä välitä.
Meilläkin perunkirjoitus meinas mennä pieleen. Osuudet laskettu väärin. Lakimiehen tuntitaksa 200 e/h.
Osuuspankki se paska on. En saanut avata tiliä sinne koska olin työtön ja äitini kuoli ja sain siltä perintörahaa 89000 euroa. En saanut avata tiliä sittenkään että olisin siirtänyt ne omallle tililleni ettei olis tarvinnut nordeaan laittaa rahaa. Sitten sanoin että nostan käteistä äitini tilin tyhjäksi sitten ja lopetan sen tilit että ne pääsee minusta eroon.
Pitkät jonotukset on. Haluaisin myös vaihtaa toiseen pankkiin.
Olen ollut pitkään Nordean asiakas. Ei mulla ole mitään valittamista. Jos joku kuvittelee että tämän päivän pankit ovat asiakaspalvelun osalta kummoisia niin se harhaluulo katoaa nopeasti.
Ei pankit paljoa eroa toisistaan
Joillain saattaa olla korkeammat palvelumaksut kun toiselka pankilla
En ole kokeillut kaikkia pankkeja