Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei kestä tunteitasi?
Jättää sanomatta mitä oikeasti ajattelee tai haluaa koska ei kestä jos esim. suutut tai harmistut. Jos mies ajattelee pitävänsä noin suhteen kasassa?
Kommentit (26)
Oletko herkkis? (=alkava mt)
Ongelma on varmasti nykyisin enemmänkin se että joka helvatan asiaa pitää puida ja keskustella, ei kukaan jaksa aina lässyttää joka asiasta. Pikkusen omatoimisuutta nyt kehiin ja vähemmän ylianalysointia. Tai hae vahvemmat lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella miehelle on vaikeuksia kestää varsinkaan naisen negatiivikseksi luokiteltavia tunteita. Sellaisen kanssa olen naimisissakin, ja on tuo aika hyvin oppinut kestämään parin vuosikymmenen saatossa.
Tahto ja kommunikaatio, siinä kaksi avainta parempaan parisuhteeseen.
nyt onnellinen rouva, ei kannata heti antaa periksi
Avioliitto = opettaja oppilassuhde.
Avioliitossa molemmat ovat opettajia ja oppilaita, eri asioissa. Itsekin olen kehittynyt erinäisissä asioissa mieheni ansiosta =)
se rouva
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi miestä, joka pelkää tunteitani ja jättää siksi asioita sanomatta. En toisaalta myöskään haluaisi miestä, joka töksäyttelee ikävät asiat tai kaataa omat negatiiviset tunteensa minun kannettavikseni. Onneksi tapasin mieheni, joka on tunneilmaisultaan ja tunteiden käsittelykyvyltään juuri sopiva.
Eli siis sinun pitää saada kipata tunteesi miehelle mutta mies ei saa tehdä samoin. Nyt onneksi löysit sopivan psykiatrimiehen joka vaan imee kaiken mitä sinne kaadat.
En jaksanut enää kävellä munankuorilla. Ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi miestä, joka pelkää tunteitani ja jättää siksi asioita sanomatta. En toisaalta myöskään haluaisi miestä, joka töksäyttelee ikävät asiat tai kaataa omat negatiiviset tunteensa minun kannettavikseni. Onneksi tapasin mieheni, joka on tunneilmaisultaan ja tunteiden käsittelykyvyltään juuri sopiva.
Eli siis sinun pitää saada kipata tunteesi miehelle mutta mies ei saa tehdä samoin. Nyt onneksi löysit sopivan psykiatrimiehen joka vaan imee kaiken mitä sinne kaadat.
Aika negatiivisesti tulkitset, miksi? Ehkä asia onkin niin, että yritän itse kertoa negatiiviset fiilikseni toista syyllistämättä enkä siksi halua tai oikeastaan edes kestä olla toisen likasaavina. Joku toinen on kovempaa tekoa ja kestää ja ehkä odottaakin enemmän rähinää ja räiskettä.
Ai naisilla on vaikeuksia hyväksyä omia negatiivisia tunteitaan? Miksi on sitten niin, että mies pyytää naista esimerkiksi julkisella paikalla hymyilemään.
Mies ei ikimaailmassa menisi kommentoimaan toiselle miehelle samaa.