Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla isomunaisilla miehillä se ongelma että muna ei pysy alushousujen sisällä vaan työntyy kokoajan ulos sieltä?

Vierailija
04.06.2026 |

On oikeasti aika kiusallista ja epämukavaa.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut ihan mahtava ketju ja hyvä avaus. Naisena ollut erityisen mielenkiintoista lukea kuinka monenlaisia kiveksiä ja kulleja on ja miten miehillä saattaa olla haasteita löytää omalle varustukselleen oikeanlaisia alushousuja. 

Jotenkin ajatellut, että miehet säästyy monelta, kun niiden ei tarvitse äheltää sovituskopissa sopivia rintaliivejä metsästämässä... mut on kyllä omanlaisensa haaste, jos ei meinaa miehen värkit pysyä aisoissa ja valahtelevat vääriin asentoihin yms. Täytyy sanoo, et ketju ollut oikein valaiseva!

Vierailija
62/81 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Toinen ongelma on löytää alushousut, joissa on kunnon kookas leikkaus edessä, että vehkeet mahtuu ilman puristamista.

Ostin juuri Boss:n alushousut ja niissä oli niin pieni etuosa, etten voi käyttää niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäähän se kun salilla se pyllyposkilegginsseissä treenaava misukka pyllistää, ja kullervo kiipeää shortsin lahkeesta ulos ja kopauttaa tajun pois.

Vierailija
64/81 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hankkisi kunnon mukavia alushoisuja?

Itse olen mieltynyt näihin, ovat oikein mukavat:

https://www.mokkimies.com/mil-tec_boxerit_musta

Vierailija
65/81 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ollut ihan mahtava ketju ja hyvä avaus. Naisena ollut erityisen mielenkiintoista lukea kuinka monenlaisia kiveksiä ja kulleja on ja miten miehillä saattaa olla haasteita löytää omalle varustukselleen oikeanlaisia alushousuja. 

Jotenkin ajatellut, että miehet säästyy monelta, kun niiden ei tarvitse äheltää sovituskopissa sopivia rintaliivejä metsästämässä... mut on kyllä omanlaisensa haaste, jos ei meinaa miehen värkit pysyä aisoissa ja valahtelevat vääriin asentoihin yms. Täytyy sanoo, et ketju ollut oikein valaiseva!

Ei MIEHILLÄ ole mitään ongelmaa, kunhan vain muistaa välttää kaikkea "muodikasta"!

Homopojilla voi olla toisin.

Vierailija
66/81 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vielä mikä muna?

Se ole kannamunna, se mika justo ole!

Vierailija
67/81 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, mutta sen kans on pärjättävä. On siinä hyvätkin puolet

Vierailija
68/81 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on todellinen haaste jos on tarpeeksi iso, varsinkin lepomitassa. Itselläni on myös haastavaa ostaa aivan perus päälyhousuja, esim. farkkuja tai chinoja. Nykymallit ovat edestä tosi niukat ja etumus alkaa pullottamaan todella häiritsevästi. Pari kertaa kaupan myyjätkin ovat olleet hämillään, kun olen yrittänyt ahtautua noihin housuihin ja ovat nähneet lopputuloksen. Esim. Matiniquen ja Selectedin housut ovat tällaisia, samoin Hillfigerin ja Dieselin farkut.

Mr. Big

Vierailija
69/81 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaset kangasbokserit on kaikista hankalimmat, ei anna vehkeelle minkäänlaista tukea. Joskus käytän tollasia iltaisin esim. suihkun jälkeen ja useamman kerran olen istunut esim. pallieni päälle :D

Mr. Big

Vierailija
70/81 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollaset kangasbokserit on kaikista hankalimmat, ei anna vehkeelle minkäänlaista tukea. Joskus käytän tollasia iltaisin esim. suihkun jälkeen ja useamman kerran olen istunut esim. pallieni päälle :D

Mr. Big

Ei minun vehkeeni kaipaakaan minkäänlaista tukea! Se on kiinnii toisesta päästään niin ettei se pääse hukkumaan ja se nauttii näissä väljästä ja ilmavasta vapaudestaan!

Samoin helteellä näissä pääsee ilma kiertämään, joten nämä eivät hiosta. Nämä käyvät tilanteen vaatiessa myös uimahousuista, jos varsinaisia sellaisia ei satu olemaan matkassa mukana.

Makuasiahan se on, sanoi koira kun perseensä nuoli, mutta minusta tämänkaltainen malli on kaikkein mukavin ja tiukkoja, hiostavia homostringejä kaihdan viimeiseen asti!

Valitettavasti tällaisia on nykyään vaikea löytää, mutta tämä malli on erinomaisen mukava minun mielestäni.

Vierailija
71/81 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu housujen koosta. Nuorempana käytin pienempiä alushousuja ja kyllä meisseli tuli pihalle kun alkoi vähän jöpöttämään. Riittävän väljissä boksereissa tätä ongelmaa ei ole.

Vierailija
72/81 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Big

Miksi vehkeesi tarvitsee "tukea" ja minkälaiset vitjamunat sinulla oikein on, jos pystyt istumaan niiden päälle?

Vierailija
73/81 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Big

Miksi vehkeesi tarvitsee "tukea" ja minkälaiset vitjamunat sinulla oikein on, jos pystyt istumaan niiden päälle?

Ehkä sen pitäisi "tukea" kullinsa lastoittamalla se kenkälusikalla ja panemalla se kantositeeseen?

Vierailija
74/81 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Big

Juuri siksi, kun sekä penis että munat roikkuu, kun ovat isot. Hankaavat, heiluvat ja litistyvät muuten.

Mr. Big

Vierailija
75/81 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen repeillyt täällä kommentteja lukiessa. Huumorintaju tekee miehestä vastustamattoman seksikkään. 

Vierailija
76/81 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Big

Juuri siksi, kun sekä penis että munat roikkuu, kun ovat isot. Hankaavat, heiluvat ja litistyvät muuten.

Mr. Big

Minusta taas on pelkästään mukavaa, kun raajaset saavat heilua vapaasti ilman että niitä tungetaan mihinkään tunkkaiseen kukkaroon hikoilemaan ja että tuuli saa vapaasti puhaltaa toisesta lahkeesta sisään ja toisesta ulos pyörteillen mukavasti kulkusteni ympärillä, etenkin helteellä.

Suoraan sanoen en oikein ymmärrä perustelujasi, ehkä sinulla on jotenkin poikkeava anatomia, mutta pakkaa sinä hermeettisen tiiviisti kun taas minä riiputan ilmavasti. Enhän minä tätä rahtia maksa. 

Jedem das seine, sanoi saksalainen aikoinaan ja Blondi haukahti vahvistukseksi.

Vierailija
77/81 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa! 👴🏻🥸🧥🍆

Tuskin sulla mitään isoa tai ainakaa seisovaaa enää on, mut eikse oo kiva työntyä löysällä pipulilla löysähköön tunneliin :3

Vierailija
78/81 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Käytän vain Sloggyn breaf mallia, jossa tilava kalukukkaro. Breaf malli aika lailla samanlainen kuin Speedon vastaavat uikkarit. 

Boxereita en käytä, kun suurin osa joko  ahtaita tai vehkeet pursuu lahkeista. 

Uuh, anteeks 🙏 

Vierailija
79/81 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään pikkukikkelimiesten alapeukut viuhuu 🤣🤣

Vierailija
80/81 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais olla grower, niin ei ole tommoisia ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi