Kasvissyöjä, eikö sinua häiritse että se kasvi on tapettu ennen aikojaan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös abortoimansa sadattuhannet lapset. Ei niitä kiinnosta.
Hyi hitto! Miksi kukaan edes ajattelee abortoidun lapsen syömistä?
Itse ollut tässä syömättä lihaa kohta puolivuotta. Alkoi vain ällöttää ajatuskin syödä jonkun kuolleen otuksen persiettä. Hyi helvatti soikoon.
Eipä ole kaivattu. Härkis, proteiinijauho, mifu, soijarouhe, lohi, tonnikala, pavut, ja maitotuotteet antavat proteiinini ja kalasta b12. Kiitos, lihaan en enää koske ja ihan hyvin salilla rauta nousee.
M40
Vierailija kirjoitti:
Itse ollut tässä syömättä lihaa kohta puolivuotta. Alkoi vain ällöttää ajatuskin syödä jonkun kuolleen otuksen persiettä. Hyi helvatti soikoon.
Eipä ole kaivattu. Härkis, proteiinijauho, mifu, soijarouhe, lohi, tonnikala, pavut, ja maitotuotteet antavat proteiinini ja kalasta b12. Kiitos, lihaan en enää koske ja ihan hyvin salilla rauta nousee.
M40
Sanohan mielestäsi paras kasvisruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Sanohan mielestäsi paras kasvisruoka.
Pizza, esimerkiksi japalepeno, tonnikala, rucola, mozzarella.
Nyhtökauragnocchijuustotomaattisosevuoka.
Makaronilaatikko, johon mifua, ananasta, fetaa, jalapenoa ja paljon ketsuppia :D
Onhan näitä vaikka kuinka
M40
Kuten myös abortoimansa sadattuhannet lapset. Ei niitä kiinnosta.