Mikko Koivu vaatii Helenalle sakkoja, jos lapset myöhästyy harrastuksista
Olin aivan pöyristynyt tuon Mikon vaatimuksista, kun luin lehdestä. Jos tämmöinen Suomessa menee läpi, mihinkään ei voi luottaa enää. Jokainen lapsia kuskaava vanhempi on varmasti myöhästynyt harrastuksesta joskus. Onko Mikolla ja Natilla samat säännöt. Sekin mietityttää, kuinka kohtuuttomasti lapsia harrastutetaan. Heillä on koulupäivät, läksyt ja heidän harrastukset vaatii tosin paljon läsnäoloa. Olen ymmärtänyt, että pojat pelaa jääkiekkoa ja tyttö voimistelee. Tosi rankkoja lajeja. Lähes joka päivä treeniä tai peliä. Kuinkahan kohtuuton Mikko on lapsille. Entäpä mitä Natille kuuluu.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran ahkera mies nimeltään Iso Musta Guli Ahmed
Iso Musta Guli eli onnellisena 20-henkisen perheensä kanssa kauniissa ja aurinkoisessa Gambiassa pienessä itse rakentamassaan savimajassaan. Iso Musta Guli oli ammatiltaan DI-rakennusinsinööri ja oli ylpeä omin pikku mustin käsin rakentamastaan savimajasta, esi-isiensä oppien perusteella.
Eräänä kauniina ja aurinkoisena päivänä Iso Musta Guli sai ajatuksen paremmasta elämästä ja päätti lähteä opintomatkalle maahan nimeltä Suomi.
Iso Musta Guli hyvästeli 4 lapsivaimoansa ja 16 lastansa, lapset itkivät vuolaasti. Iso Musta Guli käveli, käveli ja käveli pitkin maita ja mantuja. Välillä hän raizkasi kauniita vaaleita naisia ja lapsia kunnes pääsi lopulta suomeen ja aloitti opinnot ydinfysiikan AMK -linjalla.
Iso Musta Guli Ahmed jatkoi onnellisena opiskelua, naisten ja lasten raizkaamista ja eleli ilmaiseksi suomalaisten rahoilla.
Iso guli😂
Vierailija kirjoitti:
NussiiiSuolleen kaikkia.
Taas!?
Kullia poskeen ja mällit peräsuoneen vai oliko se toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat vanhemmat sais laittaa johonkin eronneiden pariterapiaan. Niin kamalaa sekoilua ollut molempien meno. Tottakai Helena ollut lööpeissä mutta eipä Mikkokaan vuoden isältä vaikuta. Pettämisiä, lennosta otetaan uusi vaimo leikkimään kotia. Toinen taas ei osaa ottaa vastuuta omasta elämästä. Lapsethan kärsivät tollasesta sirkuksesta.
Jaa että mies ei saisi rakastua?
Pakko sen oli joku ottaa lastenpiiaksi. Lastenpiika ei olisi pääsyt suomeen niin siksi kiireellä käytti vihellä kun oma oloaika loppui jenkeissä. Natalista ei kuulu mitään. Onkohan alistettu?
Vierailija kirjoitti:
Kullia poskeen ja mällit peräsuoneen vai oliko se toisinpäin?
Kyllä se Natalie nielee
Hei, olen palsta incel ja tykkään imeä isäni munaa. Joskus se kumminkin oksettaa kun tulee iso lasti suuhun.
Miten voisin päästä eroon munan imemisestä?
Hei, olen palsta incel ja tykkään imeä isäni munaa. Joskus se kumminkin oksettaa kun tulee iso lasti suuhun.
Järkyttävä herääminen tänään. Olin eilen viihteellä ja muisti mennyt kokonaan.
Olin ilmeisesti pokannut naisen baarista ja heräsimme sängystäni lusikassa nukkuen pari tuntia sitten
Kun heräsin niin tunsin kuinka peppuani vasten tuntui iso sykkivä jäykistynyt tahmea penis. Olin kauhuissani ja purin kieleeni herätäkseni painajaisesta. En herännyt, vaan olin kauhukseni hereillä. Samassa tunsin polttavan kivun peräsuolessani ja sieltä tuntui valuvan jotain. En kuitenkaan pystynyt kokeilemaan kädellä mitä se oli kun nainen oli niin tiiviisti minussa kiinni.
Mietin, että mitä helkkaria on tapahtunut, minut on varmaan tyrmätty silmätipoilla ja olemme tulleet asunnolleni jatkoille.
Nainen heräsi hetkenpäästä unestaan ja alkoi heti hyväilemään penistäni ja ehdotti uusintakierrosta. Hän suuteli hellästi niskaani ja näykki hampaillaan korvaani. Tunsin pienen parransängen hiertävän ihoani. Penikseni jäykistyi tahattomasti ja nainen nappasi sen nopeasti käteensä. En saanut järkytykseltäni sanaa suustani ja vain ynisin jotain sekavaa. Seuraavaksi tunsin kuinka naisen penis upposi peräsuoleeni ja se isokokoinen nainen huohottaa ja pumppaa takanani kuin kiimainen hirvi. Itken hiljaa itsekseni ja pelkään, että en pysty ulostamaan enää ikinä.
Afrikan tähteet -peliohje
Afrikan tähteet on seikkailuhenkinen aikuisten livepeli, joka sijoittuu kansainvälisen Suomen keskukseen pääkaupunkiseudulle. Pelin tarkoituksena on tutustuttaa kantaväestöä erilaisiin kulttuureihin ja murtaa niihin sekä niiden edustajiin kohdistuvia käsityksiä.
Peli alkaa Helsingin Rautatientorilta jokaisena perjantai-iltana klo 20.00. Pelaajan tavoitteena on käydä kaikissa alla mainituissa reittipisteissä ja palata lähtöpisteeseen. Se pelaaja voittaa, joka pääsee ensimmäisenä maaliin.
Reittipisteet ovat seuraavat:
- Havukoski: Rastitien Alepan ympäristö, Hakunila: ostari, Jakomäki: ostari, Kannelmäki: Sitratori, Kivistö: asemanseutu, Koivukylä: aseman seutu, Kontula: aseman seutu, Korso: aseman seutu, Leinelä Alepan seutu, Malmi: rautatieasema, Mellunmäki: metroasema, Meri-Rastila: ostari, Mikkola: ostari, Myyrmäki: asemanseutu, Pihlajamäki: ostari, Puotinharju: Itäkeskuksen alue, Tikkurila: asemanseutu, Vuosaari: aseman ja ostarin seutu.
Säännöt:
1. Reitin saa kulkea vapaasti valittavassa järjestyksessä.
2. Reitti on kierrettävä yksin.
3. Liikkuminen on sallittua vain jalkaisin sekä julkisilla liikennevälineillä.
4. Pelaajan tulee pukeutua kuten normaalisti. Mukana tulee olla tavanomaiset arvoesineet kuten lompakko ja älypuhelin.
5. Kullakin reittipisteellä käynti on todistettava otetulla valokuvalla. Kuvassa tulee näkyä pelaaja ja Afrikan tähteitä.
Maalin palannut pelaaja saa lisäksi bonuspisteitä dokumentoidusta rosvon kohtaamisesta seuraavasti:
- hiekkan**kerirosvo 10 p
- tavallinen n**kerirosvo 9 p
- afgaani- / kurdi- / irakilaisrosvo 8 p
- turkkilaisrosvo 7 p
- latinorosvo 6 p
- mustalaisrosvo 5 p
- kotimainen sekakäyttäjärosvo 4 p
- naamioitunut roadman-rosvo 3 p
- kotimainen nuorisojengiläisrosvo 2 p
- jr-jengiläisrosvo (Satudarah ym) 1 p
Saadut pisteet muutetaan minuuteiksi, jotka vähennetään reitin kiertoajasta.
Vuodessa käydään 52 kilpailua ja kolme parasta palkitaan upeilla palkinnoilla.
Onnea peliin!
Ranskalainen t einipoika J oel imi k yrpääni kunnes laukesin
Öhhöhööh
Öhöhöhööööö
Öhö
'
.
Öhssös
Öö
Öhöh
Hö
Hä
.
Hööh
.
.
Öhöm
Höpö
Pöpö
.
.
Höö
.
.
.
Öööhhh
.
H
Ö
Ö
.
.
T e inilutka J oel imee viimeisetkin s p ermatipat ja p a skaista m unaa.
HöH
Vierailija kirjoitti:
Uhkasakon voimin täytyy houkutella äitiä kuskaamaan omalla vuorollaan lapset harrastuksiin ja noidattamaan niiden aikatauluja. Tämän piti olla the best hockey mom ever.
Eikö tuon ikäiset (kouluikäiset) lapset mene ihan itse omiin harrastuksiin? Näin tavis lapsetkin tekevät. Kulkevat myös koulumatkat.
Ja mistä työstä edes saa vapaata, lasten koulu-ja harrastusmatkoja varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkasakon voimin täytyy houkutella äitiä kuskaamaan omalla vuorollaan lapset harrastuksiin ja noidattamaan niiden aikatauluja. Tämän piti olla the best hockey mom ever.
Eikö tuon ikäiset (kouluikäiset) lapset mene ihan itse omiin harrastuksiin? Näin tavis lapsetkin tekevät. Kulkevat myös koulumatkat.
Ja mistä työstä edes saa vapaata, lasten koulu-ja harrastusmatkoja varten?
Sinäpä sen sanoit: mistä työstä?
Lasten vastuulla nyt onkin hankkiutua itse harrastamaan, kun eräältä ei voi odottaa vastuunottoa mistään?
Pitää isojen kouluikäisten lasten osats itse mennä harrastuksiin. Mikko taas kiusaa Helenaa.
Se harrastusvenkoilu on ollut Hellulta yksi selkeä häirinnän muoto. Siitä näkee selkeästi, kuka lapsista välittää. Ei ainakaan kyseinen ns. äiti.
Olipa kerran ahkera mies nimeltään Iso Musta Guli Ahmed
Iso Musta Guli eli onnellisena 20-henkisen perheensä kanssa kauniissa ja aurinkoisessa Gambiassa pienessä itse rakentamassaan savimajassaan. Iso Musta Guli oli ammatiltaan DI-rakennusinsinööri ja oli ylpeä omin pikku mustin käsin rakentamastaan savimajasta, esi-isiensä oppien perusteella.
Eräänä kauniina ja aurinkoisena päivänä Iso Musta Guli sai ajatuksen paremmasta elämästä ja päätti lähteä opintomatkalle maahan nimeltä Suomi.
Iso Musta Guli hyvästeli 4 lapsivaimoansa ja 16 lastansa, lapset itkivät vuolaasti. Iso Musta Guli käveli, käveli ja käveli pitkin maita ja mantuja. Välillä hän raizkasi kauniita vaaleita naisia ja lapsia kunnes pääsi lopulta suomeen ja aloitti opinnot ydinfysiikan AMK -linjalla.
Iso Musta Guli Ahmed jatkoi onnellisena opiskelua, naisten ja lasten raizkaamista ja eleli ilmaiseksi suomalaisten rahoilla.