Mitä olette tyttärellenne antaneet 18v lahjaksi?
Siinäpä kysymys. Omilleen on hetken petä muuttamassa mutta mietin että olisiko silti jotain henkilökohtaisempaa mitä voisi antaa?
Kommentit (22)
Poika ajoitti kortin ajamisen niin että syntymäpäivänä oli inssi!
Läpi meni, siispä lahja oli ajokortti.
Halusi silikonit joten maksoin ne. Tekee nyt only fansia.
Suvussa kulkeneen timanttisormuksen ja rahaa
Ampumaseuran jäsenyys + tutustumiskäynti.
Tämän lisäksi 10 1 tunti, harjoittelua valvotusti erilaisilla aseilla.
Tyttö oli onnesta soikeena, kuten arvelin.
Vierailija kirjoitti:
Ampumaseuran jäsenyys + tutustumiskäynti.
Tämän lisäksi 10 1 tunti, harjoittelua valvotusti erilaisilla aseilla.
Tyttö oli onnesta soikeena, kuten arvelin.
10 x 1 tunti
Rahaa koska jo muille lapsille maksettiin ajokortti ilman että oli syntymäpäivä.Tasapuolisuus on tärkeää joka lapselle.
Liput Taylor Swiftin Eras kiertueelle.
Sain aikanaan risteilyreissun 18 vuotis lahjaksi.
Minä olen saanut äidiltäni aina jotain sellaista, mitä olen silloin toivonut. Äitini kysyy, mitä haluan.
Sain aikanaan kännykän, että äiti sai hätistettyä töihin.
Anna s- tai k-kaupan lahjakortti ainakin koska muuttamassa. ehkä se ajokortti jos varaa. Mä maksoin pojan eka asunnon takuuvuokran ja eka kuun vuokran, ajokortti ex miehen kanssa puoliksi. Ei mitään turhaa krääsää kannata antaa.
Baari-illan ja jatkot ystävällisten tummien miesten jotka eivät tarjonneet huumeita, asunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et siis tunne tytärtäsi yhtään että tietäisit mikä häntä kiinnostaa, mitä hän tarvitsisi tai toivoisi saavansa? Oletko edes kysynyt häneltä itseltään?
Eikös nuori/omilleen muuttava tarvitse rahaa.
Aina.
Ja sillä voi ostaa mitä tarvitsee.
Itse annoin 18v rahaa - 2000 €.
Säästin ajan saatossa.
T. Erittäin pienituloinen
Annoimme ison summan rahaa, jolla ostaa osakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et siis tunne tytärtäsi yhtään että tietäisit mikä häntä kiinnostaa, mitä hän tarvitsisi tai toivoisi saavansa? Oletko edes kysynyt häneltä itseltään?
Eikös nuori/omilleen muuttava tarvitse rahaa.
Aina.
Ja sillä voi ostaa mitä tarvitsee.
Itse annoin 18v rahaa - 2000 €.
Säästin ajan saatossa.
T. Erittäin pienituloinen
Niin. Kyllähän siihen rahaa palaa, kun joutuu ostamaan kaikki keittiötarvikkeet, sängyn yms.
Vierailija kirjoitti:
Suvussa kulkeneen timanttisormuksen ja rahaa
Törkeää. Nuori parka.
Maksoin autokoulunsa. Tarpeeseen tuli ajokortti myöhemmin elämässään, joten hyvä kun pystyimme auttamaan siltä osin.