Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni sukulaisia ilmoitti että he voisivat tulla lapsineen mökilleni juhannuksena.

Vierailija
03.06.2026 |

Minä sanoin että eivät varmasti tule. Viimeksi niitten kakarat alkoi itkee kun ei ollut jäätelöä ja ruokaa ne arvosteli koska ei saanut hampurilaisia. Sanoin sille 13 vuotiaalle silloin jo viimeksi että ikuinen porttikielto. Niitten vanhemmat sitten eivät edes pahoitelleet kun lapset ei saaneet sitä ruokaa mitä halusivat. Sanoin vaimolle että ei todellakaan tule, otan muita vieraita kuten veljeni ja  kaverini eikä ole enää tilaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa epäkohteliaita vieraita. On asiallista tuoda tuliainen ja ainakin osallistua kustannuksiin sekä ruokailun suunnitteluun jos on erikoistoiveita. Hyvä, että pidit pintasi.

Vierailija
2/6 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaisin, että niin voisitte, mutta ette tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos tiedosta, hyvä että kerroit!

Vierailija
4/6 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannus on paras viettää rauhassa lapsivapaasti. varsinkin ilman muiden kauhukakaroita. omat saavat vaikka lähteä soutelemaan, kun aikuiset nauttivat juhannuksesta.

Vierailija
5/6 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut näin: "voi tervetuloa! meillä alkaakin siellä remontti, kunnostetaan muunmuassa piha perusteellisesti, joten kaikki apu on tervetullutta! minä keitän koko poppoolle kunnon talkoosyömiset, eli hernekeittoa ja näkkäriä, niillä kyllä jaksaa tehdä töitä vaikka kaksi päivää putkeen! laitankin teidät heti työvurolistalle, siellä on vielä vapaana huussin tyhjennys, mattojen pesu ja rannan kalioiden kuuraaminen pois talven aikana kertyneistä limoista. lisäksi fyysisempiä hommia: pitää kaivaa muutamat kannot ylös ja kääntää maata, kitkeä rikkaruohoja ja siivota metsänpohja. sen jälkeen laitetaan puutarha-alueile uudet mullat ja aloitetaan istutushommat. Eikä ne tähän lopu! Mökki pitää maalata kauttaaltaan, joten sitä ennen täytyy pestä mökki ulkoapäin, rakentaa telineet ja keitetään muuten myös maalikin itse ja sitten maalataan. 

että milloin tulettekaan tarkkaa aikaa odotan ja kun aiotte yöpyä, niin se on telttamajoitus, koska sisätilojakin pitää vähän kunnostaa, joten ottakaa omat teltat mukaan! ainiin! voisitteko tuoda tullessanne kaupasta muutaman 75 litran säkin kasvumultaa ja kanankakkaa tai yleislannoitetta sellaiset 5-10 kiloa! 

tosi kiva, että tulette auttelemaan! minä jo luulin ettei kukaan huomannut lmoitustani somessa! vähänkö olette ihania, kun olett noin ahkerasti mukana!

Vierailija
6/6 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa hermostua lasten nirsoiluista. Isäntäväki tarjoaa, mitä tykkää ja vieraat voivat tuoda omalle lapselle sopivat ruoat, jos tarjottu ei käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi